Followers

Thursday, June 13, 2013

Adakah Ini Customer Hamba Allah Yang Terakhir?


Adakah Ini Customer Hamba Allah Yang Terakhir?


miliunsoftware@gmail.com



salam uncle. saya xxx dari xx. baru dilantik oleh broker forex xxxxxxxx

sebagai master IB jadi baru nak kembangkan broker kepunyaan jutawan xxxxxxxxx ini di xxxxxxx

tugas saya hanyalah mencari IB (introducer broker) untuk xxx markets

jadi sekiranya dapat saya memperkenalkan robot ini kepada para IB saya, tentunya akan ada kelebihannya terutamanya kepada client nya yang tidak pandai trade forex

apakah boleh uncle berikan no hp tuan punya robot untk saya bincang macamana boleh ada kerjasama business ini. atau boleh berurusan dengan uncle saja ....

no hp saya xxxxxxxxxxx xxxxxx

terima kasih



"Salam Bang, saya dah call orang yang email tu. Dia nak datang sini sehari dua ni nak bincang kerjasama" Sahabat aku call sekitar 4.14 petang tadi.

Aku pun jawab acuh tak acuh pada mulanya sebab sekitar 2.03 petang tadi aku sms kat dia samada dia sudah maklum balas pada pengirim email tersebut. Bila dia lambat balas balik lebih kurang lima belas minit kemudian hati aku dah mula panas. Dalam sms tu dia jawab camni

"Dah bang...tgh bz giler...aduuuuuu.."


Aku lagi semakin panazzz..macam ada asap keluar dalam telinga. Apalagi aku sembur lah dia melalui sms

"Bz rezeki tgh start turun macam hujan sepatutnya BERSYUKUTLAH wei!"

Dengan segera dia menjawab kembali. Tapi rasanya tak perlulah aku tulis kat sini. Aku rasa korang pun dah boleh tau jawapannya kan?

Tujuan aku smash dia balik bukannya apa, sekadar beri peringatan supaya peluang keemasan sebegini hanya sesekali jer dalam hidup.

Berbalik pada cerita awal tadi, pastu aku pun tanyalah banyak soalan kat dia sampai terlupa kes yang marah tadi. Mungkin kerana dia terlalu sibuk dengan benda alah ni, dia minta aku berbual plak dengan Hamba Allah ni.

Macam biasalah bertanya khabar. Suaranya agak keletihan. Mungkin penat dengan pelbagai ciptaannya atau mungkin juga tengah stress air dah sampai kepala sebab bini dia baru bersalin. Kesiaaann....kalau penat tangan kanan....tangan kiri kan ada...! tak gitu bro? wakaka

Jap...aku nak call dia. (6.15 petang)

Tepon dia bunyi ni lah plak... "This is the mailbox phone number bla bla bla..."

Tepon sahabat aku  (6.17 petang)

"Beb, aku tepon dia tak dapat. kenapa? Tanpa aku beri salam

"Salam Bang, mungkin tengah caj bateri kot lagipun dia on the way hantar bini balik kampung sebab besok nak cukur jambul" Suara sahabat aku ni kalau bini dia tengah marah kalau dengar jer suara laki dia, gerenti sayang balik. Betulke apa yang aku cakap ni?

"Aku nak minta komen sikit sebab kalau ditakdirkan selewat-lewatnya dalam minggu depan kalau semua robot ciptaan habis dibeli oleh pengirim email diatas atau customer yang lain, adakah dia akan berhenti jual dan akan trade sendiri! Aku agak sedih sikit

"Begitulah bang apa yang dia cakap dengan saya tapi kami berdua memang dah ketepikan untuk abang dua puluh pembeli yang nak beli dengan abang tapi kami bercadang nak buat satu perjumpaan di Janda Baik tiga atau empat hari sebelum ramadhan. Cadangnya nak buat di Saufiville Janda Baik. Abang tolong uruskan tempahannya boleh tak?" Aku macam bangang sikit bila dengar macam tu. Ada lagi lah yang dia membebel tapi aku malas nak taip dan minggu depan aku malas lagi nak promote produk ni sebab semuanya hampir selesai!

Biar dia orang plak habiskan Part 16 - Part 25 

Aku nak pergi Saufiville jap!

Artikel berkaitan (klik)

No comments: