Followers

Friday, June 21, 2013

Komplen Sudah Bermula!

Komplen Sudah Bermula!


 miliunsoftware@gmail.com

Untuk sahabat-sahabat lama (dua orang), adek angkat (lima orang) dan abang angkat (sorang),
Permintaan korang untuk dapatkan Robot ni secara percuma secara direct dengan aku atau melalui orang lain tak dapatlah aku tunaikan sebab robot tu bukan bapak aku yang punya.

Tak kan benda macam tu pun nak merajuk gaban! Pan....

Kalau aku boleh  tipu Hamba Allah ni untuk kasi kat orang, satu hari nanti aku juga boleh tipu korang balik. Nak macam tu ke?

Besok tengahari, Sabtu 22-6-2013, Hamba Allah dan sahabat aku ni akan datang sini untuk bincang beberapa perkara termasuklah persediaan untuk EA Fx Group Camp yang akan berlangsung pada 6-7 Julai 2013. Sebaiknya korang datang sini dan jumpalah Hamba Allah ni dan minta free ataupun diskaun 90% kat dia sendiri. Aku dah beri laluan, pandai-pandailah korang pujuk

Apa yang aku nampaklah, dengan izinNYA, sebelum hujung tahun ni, Hamba Allah dan Sahabat aku ni boleh beli Bentley secara cash.




Korang semua pun bleh gak
 
65:3. "Dan Dia beri rezeki kepadanya dari arah yang dia tidak jangkakan..." 

2:212 "...Allah beri rezeki kepada sesiapa Dia kehendaki tanpa perhitungan..." 

16:71. "Dan Allah lebihkan sebahagian kamu di atas sebahagian yang lain dalam rezeki..." 

29:62. "Allah menjulurkan dan menyempitkan rezeki-Nya kepada sesiapa Dia kehendaki daripada hamba-hamba-Nya; sesungguhnya Allah tahu segala sesuatu..."


Sememangnya saya sangat suka perbincangan cool seperti dibawah.






 Hamba Allah dan Sahabat?
 Untuk pengetahuan semua, aku ulang sekali lagi, dahi kedua mereka luas! kapal terbang boleh landing dengan lancar siap boleh buat u turn lagi. Orang tua-tua cakap kalau lelaki dahinya luas menandakan kecerdikan manakala wanita pula kalau jendul bermaksud camel toe! Muahaha...

Untuk Hamba Allah dan sahabat aku, Selagi korang tak menipu aku akan terus membantu. Tapi kalau aku nampak macam terbabas jer sikit, sendiri mau ingatlah!

Artikel berkaitan (klik)

5 comments:

Anonymous said...

Salam semua... izinkan aku sambung perkataan 'Pan..." tadi... TAAAAT...!!!

Dalam kehidupan TIADA apa yang percuma, semua perkara ada kos... sekurang2nya apa yang digelar kos alternatif, ia itu kita mesti buat pilihan, tak buleh mendapatkan segala nya... masuk tandas pon kene bayar, beb..!

KuShah

Anonymous said...

Lady diana komen jangan main'dg uncle tau,satu dunia blh gempak ...klau kau orng berdua menipu. klau kau orng dua jujur memang satu dunia puji lu tau.uncle slalu guna perkataan pan....tat agak'lah uncle.

Anonymous said...

Salam uncle,1st of all rasa terharu isu yg di highlight kan ini memberi impact sehingga uncle sanggup spend masa untuk jadi kan ia sebagai headline hari ini.jika saya ada company communication sudah tentu akan melantik uncle sebagai director kerana integrity yg uncle ada tidak boleh di beli dengan harta dunia.
Dari aspects technical robot mmg boleh dipercayai kerana ia mengikut arahan kita sebagai creator tetapi,robot ini juga boleh menyebabkan kita sebagai manusia jadi leka seandainya market against n doesn't follow on pattern.
Jika robot ini hanya di program dengan nilai keuntungan minima,sudah tentu ia amat berbaloi dengan jumlah fund size yg besar.sebagai contoh,1st scenario
1 tick point : USD 0.01 jika market against 1000 tick point anda hanya rugi USD 10..in my point of view,majority trader will not use the maximum leverage point 1:100 kerana return yg sudah pasti ambil masa at least 10 bulan untuk mendapat USD 100 jika memilih trend yg betul.persoalanya skrg,adakah majority independent trader akan memilih risiko sebegini?
buat Uncle,berdasarkan experience saya,orang kita mmg ada yg genius on market trading tetapi golongan mereka ini tidak akan berkongsi ilmuan yg di miliki bukan kerana mereka tamak,tetapi hanya untuk kepuasan mereka sendiri.
trading on market ini bagaikan di tengah lautan yg tiada sempadan,jika fund yg ada itu mengharapkan pulangan yg tinggi,nasihat saya buat anda semua bukan di sini tempatnya.ibarat perahu kecil di tibai titanic la jawapan nya.
Komen or debat harus la di sangkal dengan fakta beserta bukti untuk kita bergerak lebih maju.

WCT

Anonymous said...

bg 1 batch jalan dulu tgk mcm mana

Carlos Santiago said...

fuhhhh...acc mengancam tu. in future kalau berminat, boleh try robot uncle... hehe. im traders also.

p/s: Uncle, mohon update http://bankami.net dalam bloglist. Dah tukar pada domain sendiri. Jasa uncle dihargai.