Followers

Wednesday, June 12, 2013

Yahudi Akan Musnahkan ROBOT EA atau Penciptanya Dua Tahun Lagi?

Yahudi Akan Musnahkan ROBOT EA atau Penciptanya Dua Tahun Lagi?



 
  miliunsoftware@gmail.com

Semalam petang aku dok bersembang dengan sorang kawan tentang ROBOT EA hasil ciptaan Hamba Allah. Pada pandangan dia Yahudi akan musnahkan ROBOT ni paling kurang dalam masa dua tahun lagi!

Lepas dia cakap macam tu aku terus jadi MENGONG.......

Sejam dua gak aku dok pikir benda ni. Sampai tengok ASTRO CITRA Filem Momok Jangan Panggil (video dibawah) arahan M Jamil yang aku berlakun bawa watak Abang Long yang sepatutnya aku hensem pun jadi tak hensem tapi aku tetap hensem sikit dari Hamba Allah ni....hu hu

Amacam? tak ble bla kan?
Pada Hamba Allah Pencipta ROBOT, Lu jangan jeles aarr...
Wa dengan dia, clean beb...sumpah wa cakap lu.. 
Aku tahu ko mesti baca artikel ni kan? Lek lu sap kok tang lu..aku tengah promote diri sendiri ni. Tapi kalau boleh aku dah tak nak berlakon lagi. Cukuplah Tiga buah Filem sebagai mencari pengalaman hidup. 

Boleh kata separuh dunia Cassandra dah pusing buat persembahan. Beberapa hari shooting ngan dia ni, rupa2nya banyak rahsia yang tersimpan dalam dunia ratu cantik dan modeling ni. Yang paling aku tak ble lupa cassandra cakap, model2 ni umo 30 tahun macam ayam pencen sebab kulit muka dah rosak kerana memanjang pakai makeup. Sebenarnya banyak lagi kisah yang tersirat.

Walaupun Cassandra Patrick ni Miss Borneo dan berjaya dalam bidang pragawati namun orangnya tak sombong, berbudi bahasa dan seorang yang sangat profesional.

Baru sebentar tadi aku call Hamba Allah ni dan aku ajukan persoalan tentang isu ini. Ko rang nak tahu apa jawapannnya

"Begini Uncle, mereka tak boleh musnahkan semua ROBOT ni tapi sebanarnya sayalah sasarannya. Saya percaya mereka akan berkerjasama dengan saya supaya produk ini tidak dijual lagi"

Selepas itu aku call sahabat aku yang bawa Hamba Allah ni kat Janda Baik sebab nampak ada missed call. Bila aku cakap nak tulis artikel ni dia dah tahu rupanya sebab dia ada disebelah bila kami sedang berbual dalam talian tadi.

Rupa-rupanya semakin ramai yang beli ROBOT ni. Bila aku tanya berapa harganya, dia jawab USD1,000 untuk 5 ROBOT sebab promosi. Mak aii punyalah murah! Customer beli sekali jer tapi boleh pakai bertahun-tahun. Siap ada warranty lagi. Apa punya meniaga macam ni! Sukati ko lah labu...

Dia juga akan paparkan kesemua transaksi setiap hari pembeli-pembeli ROBOT ini sebagai bukti bermula minggu depan selepas mendapat izin dari tuan badan.

Besok aku nak tanya sendiri kat Hamba Allah ni samada dia dah capai target menjual ROBOT-ROBOTNYA dan lepas tu dengan jualan tersebut beliau akan trade sendiri pakai kesemua ROBOT-ROBOTNYA.

Jangan takut, aku akan maklumkan pada korang semua berita terkini. Aku janji dengan iziNYA

Korang tau tak apa yang aku tengah pikir ni? Sebenarnya aku tengah bayangkan camnerlah agaknya bentuk ROBOT-ROBOT ciptaannya. Macam IRON Man 3 kot...bodohnya aku niii...

 ROBOT yang standby nak dijual untuk Hamba Allah cari modal

 ROBOT yang customer pertama dan yang sedang terjual sekarang.

 ROBOT-ROBOT yang paling power dibuat untuk  dia sendiri trade nanti.

Korang janganlah marah. Yang merah tu Hamba Allah, Hitam tu sahabat aku dan yang ada bintang kat dada tu siapa lagi....Abang Long lah...

video
Antara babak Abang Long...

Artikel berkaitan (klik)

1 comment:

Carlos Santiago said...

wooo...gmbr bersama model hebat.