Followers

Monday, July 1, 2013

Angkara Keuntungan 500%, Aku Kena Gondol!

Angkara Keuntungan 500%, Aku Kena Gondol!


 miliunsoftware@gmail.com

Salam semua,

Sorilah banyak-banyak sebab dah lama tak update blog sebab terlalu sibuk menolong kawan-kawan melancarkan produk terbarunya Pemanis P3 (p3sweetener.com.my) Aku cuma diminta membantu uruskan makan minum leader-leader seluruh Malaysia lebih kurang seratus orang.

(klik)

Aku tolong promote produk ni kat blog aku bukannya dapat satu sen pun tapi kerana produknya aku rasa terbaik diladang!

Untuk korang yang dah kena kencing manis, merasakan diri dah gemuk, mengidap penyakit-penyakit yang popular di Malaysia dan juga bakal-bakal yang akan dapat penyakit, korang trylah sendiri.

Berbalik cerita pasal tajuk diatas, Angkara Keuntungan 500%, Aku Kena Gondol!, minggu lepas Hamba Allah dan sahabat aku datang dan tido rumah. Kami berbual panjang.

Setiap kali mereka datang sini, aku akan beri idea yang terbaik sememangnya datangnya dari DIA


Kalau dulu aku beri idea gabungan 5 ROBOT tapi kali ini gabungan 100 ROBOT pula dengan AKAUN dan PENDEKATAN yang berbeza.

Sebenarnya artikel yang aku nak tulis ni memang panjang tapi dah banyak kali aku edit dan padamkan jadikan singkat. Tapi kalau ada ruang masa, aku story balik tapi tak janji bila!

Pendekkan citer, Hamba Allah ini menyahut cabaran aku bahawa beliau akan buktikan bahawa kesemua 100 ROBOT-ROBOTnya yang akan digabungkan mampu mencapai keuntungan 500 peratus setiap sebulan dan akan dibuktikan dibengkel pada 6-7-2013 nanti! (Kalau sempatlah, sebab baru petang tadi aku call, dia cakap hari selasa atau rabu ni dia akan start operasi 100 robot ni).

Sebelum dia melangkah menuju ke keretanya, dia berkata,

"Insyaallah Uncle, rezeki markisa"

Kalau dia berjaya, rambut aku yang dah 10 tahun tak dibotakkan akan menjadi GONDOL tapi..... kalau setakat keuntungan 499% jer, aku akan minta Hamba Allah sendiri BOTAK GONDOL dan aku akan war warkan satu planet!!

Korang tahu tak kenapa aku suka sangat promote produk Hamba Allah dan sahabat aku ni? Sebab mereka jujur.

Tapi kalau aku dapat tahu yang mereka berdua ni tipu aku atau korang semua walau satu sen pun, aku janji akan bongkarkan SEGALANYA sampai nafas aku terhenti! 

Dont worry beb... Aku tak kira waima sahabat sekali pun!

Kalau korang sekadar nak untung  10% - 20% sebulan, korang belilah 5 ROBOT tu tapi kalau nak lebih datang bengkel sebab dapat 10 ROBOT dan untung 25% - 50%.

Uncleseekers
Seek The Truth

Bersambung...

Artikel berkaitan (klik)

7 comments:

pernah win 3k pound in 5sec said...

salam bro,bukan nak kondem...tapi kalau nor yakob bekas menteri kewangan 2 pak lah boleh lost billion ( walaipon) dibantu makluk bernyawa lagi bijak pandai di bank negara...harus kah kita percaya kepada satu aturcara yang xbernyawa?..... tiada yang sentiasa untung berkali ganda tanpa rugi berkali ganda....

Anonymous said...

Kalau dapatkan 100 ea generate dgn modal kecik ... Pergerakan trun naik Pasaran membawa maksud Untung Dan rugi.. Kt nk org kt tergolong dlm org yang Untung...

Carlos Santiago said...

waaaa... sgt masyukkk!

hamba ALLAHh said...

Ea yg didedahkan ini bukanlah tanpa rugi tetapi dikurangkan risiko dengan penggunaan teknik hedging dan lot almasih... Ingin mengetahui lot almasih dlm ea ini datang ke bengkel.. Mungkin bengkel ini yang terakhir akan dibuat... Selepas bengkel tiada lagi penjualan ea kecuali melalui ahli yang manyahut cabaran ini...

hamba said...

menjawab persoalan manusia paling bijak di malaysia pun gagal dlm forex... Dlm bidang forex manusia paling banyak margin (duit) akan jadi pemenang ke atas manusia yang paling bijak yang kurang margin... Spekulasi dlm forex banyak mempengaruhi trader2 hebat menyebabkan keputusan kewangan sesuatu negara dibuat... Sekiranya spekulasi betul akan mendapat return yang lumayan manakala sekiranya spekulasi hanya untuk menipu akan merugikan semua pihak... Selepas tahun 2000, banyak aplikasi yang dibuat oleh manusia di tukar kepada robot atau program.. Semakin maju dunia menuju akhirat semakin banyak penggunaan program dlm aplikasi... Ea hanyala program yang direka dlm platform sama ada language yang digunakan java atau c++ dan sebagainya.. Ia hanya utk mengelak daripada ditipu oleh george soros dan seantero dengannya...

Alee said...

Saya suka nak memetik ayat Uncle..org akan sentiasa bermusuh dgn benda yang dia tak tahu...
Alhamdulillah saya dah kenal EA ni dan sedang menggunakannya. Hari ni popit USD247..truly amazing EA..

Anonymous said...

sgt berminat tp tak ada modal...
Apa2 pun goodluck utk semua