Followers

Tuesday, July 9, 2013

Cipet Aar.....

Cipet Aaar.....


miliunsoftware@gmail.com

Klik imej untuk lebih besar (setakat 1.14 pagi tadi). Kalau tak nampak jugak, klik 'save image as')

Korang ingat lagi tak story aku yang lepas (Angkara Keuntungan 500%, Aku Kena Gondol!). Nampak gayanya Hamba Allah ini menyahut cabaran aku! Korang tengok sendiri imej kat atas ni (tak sampai dua hari)

Perlu diingatkan semula, waima sekalipun ROBOT ini berjaya mencecah 499.99% keuntungan sebulan, itu tetap tidak dikira sebagai 500%! Citer banyak takder.

Terima kasih pada semua manusia-manusia yang berani datang kebengkel tempohari. Wa tabik spring sama lu.

Yang beli aiskrim, hilang entah kemana dan yang balik awal, jangan marah aaarr, gambar lu orang takder kat bawah ni.

Korang semua yang pakai komputer aku bukannya nak delete balik semua dokumen yang disalin. Cipet aar. Buat semak kat desktop jer! 

Saper tertinggal thumbdrive hijau sila call aku. Kalau tak nak aku buang kat sungai. 

Jangan lupa tunaikan janji MEE GORENG SEAFOOD dengan TEH O AIS! 

Sebelum terlupa, sila kotakan janji kita semua nak derma FREEZER kat tahfiz sebelum raya bila dah masyuk nanti. 

Mamat yang pakai kereta Audi putih tu, jangan buat-buat lupa tolong beli dan hantar kat tahfiz tu. Nanti tolong email nombor akaun bank.

Betul tak apa yang aku cakap? Dengan Photo Blogger (klik) kena hati-hati sikit. Orang dah cakap jangan siarkan beberapa gambar tapi dia belasah jugak! Cipet aar lu Amrayy.

Dengar citer bengkel ini akan diadakan sekali lagi pada 30hb dan 31hb Ogos ini....

Artikel berkaitan (klik)

1 comment:

NakCepatKayap said...

Bhai..

Tolong jelaskan ada tak KHILAF dari segi hukum dalam penggunaa ROBOT FX ni??

Kang tak pasal-pasal "jadik lain" plak..

Lu tau la MALAYA ni penuh sgt haram kejap-kejap dan halal ok ok..

Thnks boss..

Kalau everything ok, why not semua org miskin dalam Malaysia ni pegi buat bank loan and join the group.. OK?