Followers

Saturday, July 20, 2013

Dulu Mahathir Masa Muda Bulu Ketiak Pun Takder....Tu dulu...(Part 2)

Dulu Mahathir Masa Muda Bulu Ketiak Pun Takder....Tu dulu...(Part 2)


 
  miliunsoftware@gmail.com

Terima kasih Allah Dan Penciptanya Berbangsa Melayu yang lebih suka dikenali sebagai Hamba Allah

Sambungan dari Part 1

Bukan itu saja, beberapa panggilan telefon dan sms yang aku terima korang sendiri pepaham jerlah.

Aku amik pendekatan mendiamkan diri dan menjelaskan yang termampu.

Antara komen saya anggap baik



Selepas itu bila aku dimaklumkan supaya membaca komen negatif artikel yang beliau tulis, aku terpaksa mengambil alih dan menyuruh sahabat aku tarik hand brake dulu pada 8 Jun 2013 (Rahsia Bagaimana Orang Kaya Bertambah Kaya (Part 15) - Kesimpulan Carta Keuntungan Hari Pertama Sehingga Hari Kelima - Akaun Kedua ) dan aku terpaksa masuk balik gelanggang ini pada 11 Jun 2013. (Siapakah Hamba Allah Ini Sebenarnya?) setelah beliau menulis 14 hari tiada respon yang memberangsangkan.

Saya menasihati sahabat agar jangan putus asa terhadap komen-komen negarif dan jangan sesekali marah kerana mereka tidak tahu perkara sebenar. Biasalah tu...manusia sentiasa bermusuh dengan perkara yang mereka tidak tahu.(sahabat saya suka sangat dengan kata-kata saya ni)

Disini saya sertakan beberapa komen selepas saya menulis tentang artikel Miliun Software pula.

Komen yang positif




Komen yang memberi semangat. Mekasih banyak-banyak


Nak katogeri apa ek komen sebegini? Hu hu



(klik)

 (klik)

 (klik)

Cuba teka. Adakah komen-komen diatas ini dari bangsa lain?

Kenapa ek?

Bersambung Part 3

Artikel berkaitan (klik)


video
Aku rembat video ni dari blog aku peduli apa
Bro Azmi, kira halal lah ek.

8 comments:

Unknown said...

Yeah... Saya dah register dan dah bayaq deposit.. In sha Allah kalau di panjangkan umur kita jumpa.. Buleh gak blajaq2 bab memorex ni.

Asyik main dlm bendang saja, teringan gak nak tgk2 graph.

100pips said...

maaf bro, bukan nak kondem atau menghalang rezeki...gua dah lama dengan forex. .sekarang pun dah lama tinggal..5 tahun lepas..kalu ea ini betul2 mujarab. .mintak jual jer pada bank negara...sepandai2 pakar forex kat bank negara pon boleh kantoi berbillion main forex zaman nor yakoob.... big profit come with biggggg riskk... nak2 pulak main pakai robot @ platform...setakat untung 20-30 pips..diorang boleh buat lu org rugi berratus pips... selain teknikal..baik kaji guna teknik fibonaci.. jgn bergantung pada robot tu jer semata2....

Anonymous said...

Tadi saya call dari Ampang selepas bayar deposit. Apa2 pun rezeki dari Tuhan. Takde manusia yg boleh halang rezeki kita. Peringatan bagi dari saya adalah kita disuruh berikhtiar. Lepas tu berserah kepada Nya dan redho serta bersyukur apa2 saja pemberian Nya. Samada rugi maupun untung. Sebab semua itu adalah milik Nya semata2. Jadi perlu ke kita menyesal sebab semua itu adalah urusan Nya? Ada paham ke? Hehehe..Terikut pulak style Uncleseekers cakap..

Anonymous said...

salam uncle....just nak comment sikit

1. kalau tgk acc1 n acc2...ada yg open position until 7.5/pip....step up yg tinggi dr 0.50/pip....tu mcm tak follow MM aje....sebab drawdown lebih dr 10%.....MM is very important...same goes to SL.....
2. Acct linked to forexpeacearmy tu mcm misleading uncle tulis anggaran USD300/day.....uncle kena tulis mcm kat pasaraya....up to USD300/day...heheheh...now account tu is 1% profit
3. Bagus guna 10 EA dlm satu masa sebab susah sikit broker nak pantau....tp broker tetap akan pantau kalau trader asyik profit even NDD,STP,ECN...thats is reality....
4. senang cerita..sape yg nak join biz forex ni mesti accept yg once depo...duit tu dah hangus......then you can start buit duit,,,,,maknanye...risiko tu sendiri tanggung arr beb....guna ea atau manual trade.....untung atau rugi....tanggungjawap anda....kalau manual off course u dah ade strategi...kalau ea...tgklah how ea works......
5. apepun majulah forex untuk negara.....IB tetap masyuk sebab byk position yg trader amik...heheheh

kom moreks

red wokyoh said...

Kita kalau dok sorang tido..kalau ramai mengumpat n dengki..yg gelap tu kalau sorang mabuk kalau ramai bgaduh..yg sepet tu sorang dok berfikir nk cari duit n menipu.kalau ramai berpakat nk jalankan yg dia pikirtu..itu lah dia..

azmitaufik said...

Uncle, tak kesah la apa pendapat orang samada yang ada atau tak ada experience forex - dalam diam Uncle dah dapat USD1000 dalam 10 trading days - semua angkara guna EA FOREX Hamba Allah.

Rasanya member lain yang first batch semua dah merasa profit dalam first 5 day trading. Trade bukan main .. he he. Saya dapat USD 234.43 lepas 5 hari trade. So expecting USD900+ lepas 20 days trading (or 1 month period). Jadi by the time EX Forex Camp ke dua pada kahir Ogos, saya positif dapat at least USD1500 profit... love Uncle, Azly & Hamba ALlah.

al hafiz said...

untuk 100pips... Kitorng main laverage platfom bukan lavarage bank 1:1..sbb trader2 mcm kt tkder modal besar mcm bank.. So, apa-apapun jgn salahkan platform dan compare dgn bank... Kalau yang dah lama dlm forex akan faham psl lavarage. .. Ea yang dipakai dekat platform tk sama dengan program dekat bank.. Bank kena trading melalui platform sekiranya utk run ea miliun... Gagal atau berjaya kerja ALlah... Kita kena berusaha dan percaya akhir zaman islam maju dlm segenap sudut.. Sudut ekonomi hanya forex yang mampu menyaingi musuh... Miliun bergerak dlm komuniti islam... Bukan individu...

Anonymous said...

Assalam uncle,setelah saya observed komen2 yg ada baru skrg ada mood nak reply.buat sahabat yg pernah mengalami overloss in trading sememangnya perkara yg tidak boleh dilupakan.nasihat saya,life its all about risks that we need to face everyday without fail.
experience yg kita ada sepatutnya boleh dikongsi untuk memberi benefits kepada insan yg memerlukan.
average kita yg trading memang akan menemui kegagalan kerana trading ini bukan barang mainan.lumrah manusia sememangnya cepat excited bila nampak perkara yg menguntungkan tetapi,adakah kita sedar bahawa harta yg kita dapat itu bukan milik kita sepenuhnya?
Sikap tamak adalah perkara biasa buat golongan manusia yg pentingkan diri sendiri.
jika kita fahami konsep islamic finance,profit sharing the only solutions rather than fixed income.barulah amalan itu diberkati.
bagi saudara2 yg pernah gagal,tidak kira dalam apa jua jenis perniagaan,ubah cara pemikiran anda!
saya tidak menyebelahi product yg uncle promote ini cuma,ingin berkongsi pengalaman yg tidak mungkin anda alaminya.
jika uncle berkongsi experienced dengan product ini,terus terang saya boleh katakan saya pernah mengalami keuntungan yg lebih dari ini tanpa menggunakan robot.
bukan niat untuk riak atau takabur tetapi record profit dalam sehari boleh mencecah sehingga 30k USD pada 2008 untuk individual accounts.
mungkin akan ada orang bertanya apakah jenis market yg saya trade sehingga boleh mencapai profit sebegitu rupa?
jika anda yg tahu,tidak perlu saya jelaskan tetapi jika anda yg ingin tahu,ilmu itu harus anda cari sendiri.bukan kerana saya ini kedekut ilmu,cuma hendak berkongsi betapa luas nya market ini seperti yg uncle attach as positive komen hari ini.
dari aspect loss pulak,cuma dalam tempoh 2jam (paling lama)duit anda boleh hilang jika market against.dengan nilai 100k untuk bertahan.
jika anda mengambil risiko dengan menggunakan duit simpanan yg ada,di sini bukan tempat untuk anda.fikir2 kan la untuk masa depan yg lebih terancang.

WCT