Followers

Wednesday, July 24, 2013

Hati Tisu Vs Hati Agar-Agar

Hati Tisu Vs Hati Agar-Agar


 miliunsoftware@gmail.com




Salam kembali,

Uncle, saya mmg berminat utk menyertai forex ni. Utk org baru yg xde pengalaman dan pengetahuan lgsung ni, mcmane dpt saya mulakan urusniaga ni kerana saya mmg perlukan org yg jujur dpt membimbing dan menolong saya. Utk modal permulaan klu x melebihi rm4k, insya allah saya xxxxxxxx saya sbb mulai skrg saya perlu menjana income memandangkan selama ini saya hanya bergantung pada pendapatan dari overtime di tmpt keje saya. Tp mulai awal bulan 10 atau 11, saya dah x lagi dapat ,mengharapkan sebarang income dari overtime kerana lobang overtime akan tertutup disebabkan manpower dah cukup. Tambahan pula orang rumah hanya akan bekerja sehingga hujung tahun ini. Jadi saya amat memerlukan sekitar rm600 utk menanggung perbelanjaan bulanan keluarga. Cuma saya x tau siapa yang sudi bimbing dan bantu saya dlm urusniaga forex ini.

Sekian, terima kasih.



Assalamualaikum, 

Di sini saya AMAT berminat untuk menyertai kem seperti di atas. Namun mempunyai kekurangan dari segi dana kerana kos yuran yang agak tinggi. Adakah cara agar dapat meringankan sedikit kos yuran bagi mereka yang berminat tapi kekurangan dana seperti saya....sekiranya ada amatlah saya hargai. 

Bagaimanakah caranya untuk saya terus berhubung dengan pihak tuan bagi mendapatkan maklumat lanjut. 

Sekian, terima kasih. 


Assalamualaikum, uncle 
 Saya berminat pada software milliun, tetapi buat masa ini saya kurang berkemampuan. Diharap pihak uncle atau empunya software tidak menghentikan penjualan prog tersebut sekurang-kurang sehingga hujung 2013. 

Terima kasih



Ada x promosi EA serendah bawah RM1k?? Utk 5 EA USD1k agak mhl bg sy yg komitmen tinggi. Ingin mncr duit lbh dgn forex utk famili n ank bini. 

...........................................................................................................................................................

Korang nak tahu tak? Sahabat aku ni menangis tersedu-tersedu sambil memeluk aku bila dia baca email ini. Muka jer ganaz tapi hati agar-agar.

Dia berlari kebilik keje aku sambil suruh aku buka email.  Aku pun buka aarr..Bila baca jer, seperti biasalah aku jadi bangang jap sebab banyak email sebegini yang aku terima setiap hari. Bila aku tanya Sahabat...

"Yang ko ni menangis pehal"

Dia menangis tak berhenti sambil menoleh kearah kain hitam dalam bilik aku kemudian menunduk kepalanya kebawah

"Saya pun pernah menghadapi kesusahan macam dia orang jugak bang"


Aku jadi blur. Sebenarnya aku pun kalau bleh nak tolong semua orang tapi nak buat camner, Miliun Software ni bukan bapak aku yang punya! 


Hamba Allah HATI TISU manakala Sahabat HATI AGAR-AGAR
Tak lama lagi akan kupaparkan kedua-dua wajah mereka. Gambar atas memanglah buruk tapi hakikatnya dia orang ni memanglah hensem sikit dan yang hensem banyak tu, akulah..hu hu


Kengkawan semua,

Siapa yang sudi membantu, sila email terus pada mereka. Yang tidak ada email kat imej tu, kena minta kat aku sendiri sebab mereka minta dirahsiakan.

Hamba Allah pasti akan bantu korang balik kalau bantu saudara diatas ini. Kalau dia tak bagi hadiah kat korang, aku berani kerat 10 jari tangan. Sebab apa dia bagi? Sebab hati dia bagai TISU

Artikel berkaitan (klik


2 comments:

Anonymous said...

Salam uncle...
Sy adlh salah sorg yg akan mengikuti prog ini pd bln 8 nanti....
Sy pun pitam juga nak cari deposit utk book tpt...
Cara terbaik sy terpaksa meminjam duit utk deposit tersebut...
Baki tue pun terpaksa sy pijam juga...
Hasil berbincang dgn org rumah...jika forex nie menjadi...dpt la sy lgsaikan utang tersebut...kalau x mmg kami akan ikat napsu spi hutang rm3500 tue selesai....
Jika forex nie menjd perubahan pd pendapatan sy..
Insha allah sy akan perkenalkan kpd yg lain...

Anonymous said...

Uncle..
Dlm pkl 12am saya tgk ada profit usd400 betul ker telahan saya?...kira dah lebih jangkaan uncle tu iaitu usd300...menarik tu!