Followers

Thursday, July 18, 2013

Kan Aku Dah Cakap Semalam! Dalam Masa 24 jam Jer 9 Orang Mendaftar. Nasiblah Saper Yang Lambat...

Kan Aku Dah Cakap Semalam! Dalam Masa 24 jam Jer 9 Orang Mendaftar. Nasiblah Saper Yang Lambat...

 miliunsoftware@gmail.com


 
Klik

 
Fuiyo...Duduk besarkan telo jer boleh untung USD115 (dekat 400 hengget tu) dalam masa 48 jam! Modal cuma USD1,000. Sebaiknya margin USD2,000 baru lebat masyuk beb. Takper, besok jumaat petang boleh kasi keluar. Mungkin cecah 500 hengget lebih tu! Lepaslah beli baju raya anak-anak.


Salam Uncle. 

Pertama-tama sy ucapkan jutaan terima kasih kerana mengenalkan robot milliun ni kat saya. 
Saya dah mula trade hari Selasa subuh (16/07/13) hingga sekarang Khamis1.30pm (2 hari 1/2), alhamdulillah dah untung $115. Sape nak bagi ek? Apa pun milliun ni memang canggih and terbaik. Tak sabar nak capai 1 Milliun untung lak. Rasanya tak mustahil. 

Kedua, mengenai email mohon bantuan tu, saya cadangkan Markisa Group tubuhkan tabung zakat. So sape-sape dlm group yg untung bolehlah bayar zakat minimum 2.5%. Kalau lebih lagi bagus. Afterall zakat kan wajib bayar kalau dah untung. Sy cadangkan uncle jadi bendahari. So sape-sape yg memerlukan bolehlah didermakan. 

Ketiga, saya cadangkan XXX n Hamba Allah buat satu ofis customer servis centre di KL untuk bantu mana-mana ahli yg blurr atau perlukan bantuan. Juga untuk tempat tukaran USD. Sekarang ni baru 20 orang kalau ada 1000 ahli sy ingat crash handphone XXX. Kalau takda staf sy boleh jadi staff sebab tengah takde keje ni hehe. 

Sekian wassalam n selamat maju jaya. 

XXXXXXX
(kalau nak publish kat blog guna nama samaran "Yusof" jgn masukkan nama saya takut kreditors dtg rumah-utang byk lagi ni) 

Komen aku
Lu ni bagus ar beb. Tak payah suruh pun lu ada inisatif nak kongsi lapuran keuntungan harian. Cayok la.

Tentang Markisa Group, lagi satu wa nak puji sebab lu baca setiap perkataan yang wa tulis. Siap boleh ingat lagi kisah tentang buah markisa (klik) tajuk Angkara Keuntungan 500%, Aku Kena Gondol! Pergh...dasat... ingatan lu beb.

Ko nak rekemen aku jadi Bendahari. Mekasih banyak-banyak la bro. Kucing dua ekor kat rumah ni pun aku tak terjaga. Kang petang baru nak beli makanan dia yang dah habis sejak semalam. Perangai cipet kucing aku tu nak makan biji kering tu jugak. Nasi gaul ngan ikan goreng dia cium-cium jer. Nak buat camner...kucing zaman sekarang...

Memandangkan aku jenis ni spesis yang selalu lupa nama orang dan nombor, jadi...ko ni yang mana satu ek?

Citer banyak takder. Aku punya Mee goreng seafood dengan teh o ais jangan lupa!

Artikel berkaitan (klik)



Antara Lagu Hindustan kesukaan mak aku.

2 comments:

Anonymous said...

MEMBOHONG JE SEMUA NI

vellfire gold said...

saya tumpang gembira kerana ada anak melayu yang blh buat satu benda yg dapat menafaat pada semua