Followers

Sunday, July 21, 2013

Rezeki Raza AlHafiz (Part 1)

Rezeki Raza AlHafiz (Part 1)

Raza Alhafiz
Umur baru sebulan tapi mampu memberi sedekah. Dengan izin Allah, bermula minggu depan, bayi ini akan menyumbang sekitar RM6,000 pendapatannya setiap bulan kepada Maahad Tahfiz yang memerlukan. 

Korang cuba bayangkan, baby yang hensem dan comel ni pasti dari ibunya yang cun. Kalau ikut ayah, rasanya taklah hensem sangat sebab kehenseman ayahnya setaraf aku jer.
Bagaimana Raza AlHafiz mampu bersedekah? 

Ada seorang adik angkat saya mempunyai modal sebanyak USD10,000. Beliau banyak membantu saya dalam urusan pemasaran, jualan, rekabentuk dan lain-lain tanpa meminta sebarang upah. Oleh kerana hendak membalas budi dan juga perkara lain, saya mencadangkan pada Hamba Allah agar diberikan sebanyak 68 Miliun Software untuk dijanakan.

Hamba Allah bersetuju tetapi dengan syarat 15% keuntungan setiap transaksi hendaklah disedekahkan pada pusat Tahfiz atas nama Raza AlHafiz.

Tanpa Hamba Allah Tahu (lepas dia baca ni dia tahulah), saya dan adik angkat saya bersepakat untuk menambahkan lagi sebanyak 5%. Jadi keseluruhannya adalah 20%.

Bermula minggu depan, pembaca sekelian sekali lagi boleh melihat akaun ni secara langsung. 68 Miliun Software ini mampu membawa keuntungan tidak kurang 100% sebulan (20 kali trade) bersamaan sehari USD500 atau RM1,650.

Kalau Hamba Allah ini boleh membantu yang lain dengan keuntungan yang luar biasa, bagaimana pula dengan anaknya sendiri?

Kita tunggu dan lihat perkembangan selanjutnya.

Nanti aku citer lebih lanjut tentang Raza AlHafiz. Apakah amalan ibunya semasa hamil, makanan kegemaran, dimana ayahnya berada ketika dia dilahirkan dan lain-lain...

 

Artikel berkaitan (klik)


Lagu ini adalah permintaan dari Hamba Allah sendiri kepada aku melalui sms.

2 comments:

ayhayida said...

Salam,

Encik Uncle saya berminat nak invest dlm miliun software tu. Bagaimanakah caranya dan minimum modal.

admin said...

slam... Sila email kan kepada pihak pengurusan miliunsoftware@gmail.com utnk menyertai kem... Tq