Followers

Wednesday, July 17, 2013

Saksikan secara langsung urusniaga Miliun dengan menggunakan 34 Miliun Software

Saksikan secara langsung urusniaga Miliun dengan menggunakan 34 Miliun Software


 miliunsoftware@gmail.com


Tengoklah sendiri setiap jam atau bila-bila masa saja melainkan Sabtu dan Ahad seperti yang pernah saya janjikan (klik).

Sila baca dan nilai sendiri (klik) . Kalau tak faham tanya kengkawan yang lain. Saya jamin yang pandai trade pasti samada ternganga atau terkunci mulut.

Forex Trading (klik) tidak boleh berbohong beb. Sila baca dulu dengan teliti

........................................................................................................................................................

Dah baca? Amacam? Gempak gila kan keuntungannya dalam masa 24 jam! Baru satu hari jer tu! Masyuk lebih kurang seribu hengget...hu hu.

Boleh shopping hari-hari beb atau sedekah atau peper jer. Modal jangan usik.

Sendiri punya duit, bila masyuk buat apa nak tunggukan? Kasi keluarlah bila-bila masa korang suka... Sukati kitalah nak buat apa pun. Nak kawenke, sedekah, bayar hutangke, beli beg, kasut, baju atau melantaklah sampai kembung. Tapi...larat ke?

Sebaiknya, buatlah kebaikan sebanyak yang mungkin sebab....

85:11. Orang-orang yang percaya dan buat kerja-kerja baik, bagi mereka, taman-taman yang di bawahnya mengalir sungai-sungai; itulah kemenangan yang besar. 

95:6. Kecuali orang-orang yang percaya, dan buat kerja-kerja baik; mereka akan dapati upah yang tidak putus-putus. 

98:7. Tetapi orang-orang yang percaya, dan buat kerja-kerja baik, mereka itulah yang terbaik daripada makhluk-makhluk, 

Dulu kita terpaksa mengharapkan orang lain dan ianya menjadi kesalahan dan terlalu banyak yang rugi dan ada yang sampai papa kedana.

Bila Miliun Software ditangan anda, segala keputusan tiada siapa yang boleh halang. Anda bebas semaunya. Zaman IT beb. Semuanya dihujung jari.

Yang penting ada modal sedikit. Yang takder tu buat masa ni, kumpullah dulu duit tu pastu pelan-pelan kayuh.

Budak-budak bawah 18 tahun tidak dibenarkan sama sekali memilikinya!

Ezzad, Sharul dan bro Fini jangan jeles aarrr sebab korang cuma pakai 15 Miliun Software jer.

Besok atau lusa akan diumumkan syarikat yang berjaya mendapat hak sebagai pengedar tunggal Malaysia dan luar negara seperti yang dijanjikan minggu yang lepas (klik). 

Kalau anda layak menyahut cabaran kami, pengedar negeri milik anda


Artikel berkaitan (klik)


Cinta sampai ke Ethopia yer bang... Inilah lagi satu lagu kegemaran Hamba Allah khusus untuk isterinya yang tercinta

1 comment:

Anonymous said...

ALAA..BIZNES YG TAK TAHAN LAMA KAH KAH KAH