Followers

Thursday, August 1, 2013

Hamba Allah Nak Kasi Free 6 Miliun Software

Hamba Allah Nak Kasi Free 6 Miliun Software


miliunsoftware@gmail.com

Pendaftara ke bengkel 30 dan 31 Ogos telahpun ditutup. Malam semalam sekitar 9.14 malam, Hamba Allah tepon aku. macam-mecam citer keluar antaranya beliau nak kasi free 6 Miliun pada yang layak.  Mungkin dia bernazar kot kalau penyertaan 30 orang peserta kedua ni capai sasaran atau.... ntah!

Syarat yang Hamba Allah (Hamba Allah) (klik) nak.

1. Bangsa Melayu
2. Islam
3. 18 tahun keatas
4. Tidak berkemampuan memilikinya kerana banyak hutang dan komitmen yang tinggi
5. Memang niat kalau dapat hadiah produk Miliun ni, nak jelaskan semua hutang tertunggak dan selepas itu dapatlah ringankan sedikit perbelanjaan bulanan seisi keluarga.

Miliun ni yang dia beri ni takder expired date. Korang pakailah sampai nafas terakhir sebab nama Miliun ni atas nama korang sendiri. Tidak boleh diwasiatkan atau menjadi harta pusaka!

 Baju ngan topi ni bukan nak kasi free kat korang tapi untuk 30 peserta kedua dengan Ahmad Albab yang punya

Beliau amanahkan aku untuk memilih mereka yang benar-benar layak. Korang email kat aku uncleseekers2@gmail.com segala bukti yang beliau minta. Email sekali bil bulanan rumah (samada api, air atau tepon) mesti sama seperti tertera kat kad pengenalan.

Satu pek Produk Miliun yang berharga RM3,500 (15 Miliun Software) ni je yang dia bagi free tapi duit korang mestilah ada sikit untuk trade. Sebaiknya paling kurang USD1,000. Bolehlah dapat lebih kurang  RM480 sebulan. Kalau rezeki korang murah jangan terperanjat boleh cecah dagu RM2,400 sebulan.  Lepas lah bayar hutang yang tertunggak tu sikit-sikit

Beliau akan datang rumah aku kat Janda Baik Sabtu ni. Kalau aku sempat pilih dan tapis, hari sabtu ni korang datang atau kalau tak sempat, korang jumpa dia minggu ketiga bulan Ogos ni atau mungkin 30/31 Ogos ni. Tempat aku akan maklumkan nanti.

Sebaiknya korang baca (http://miliunsoftwaretutorial.blogspot.com/p/video-tutorial.html) betul-betul dan sediakan seperti tutorial tunjukkan. Tak lah kelamkabut sangat bila jumpa dia. Yang penting, bila sampai je, terus je Miliun.

Artikel berkaitan (klik)

 


1 comment:

|1f34|-|1r3 said...

uncle..saya berminat nak mendapatkan software miliun nii

saya memang memenuhi syarat2 yg uncle cakap tuh...hutang ngan along tuh takde la..tp utang ngan bank banyak...hehe

kalau ada kelegaan ada cashflow..saya nk banyakkan lagi bersedekah..tuh jer niat saya...