Followers

Saturday, August 24, 2013

Jangan Tamak! Rezeki Dah Di Tentukan. Ada Rugi Tak?

Jangan Tamak! Rezeki Dah Di Tentukan. Ada Rugi Tak?


klik imej untuk lebih besar
1-8-2013
Selepas dikeluarkan kali pertama. Floating cuma -$71

 klik imej untuk lebih besar
15-8-2013
Cuba korang perhatikan graf menurun macam telo katak tu! 

Bila aku sms Hamba Allah kenapa Floating (UNREALIZED) naik mencanak sampai $4,454? Dengan selamba jer dia jawab balik sms

"Apsal kalut sangat bai...Releks la"

Jawapan macam CIPET!

 klik imej untuk lebih besar
20-8-2013
Sekarang tengok telo katak tu dah separuh hilang!

Floating (UNREALIZED) turun sehingga $2,227 tepat 100% dalam masa 3 hari trade. Keuntungan tetap naik setiap hari. Giler apa Miliun ni! Memang terbaik diladang

 klik imej untuk lebih besar
23-8-2013 - 10.24  malam

Tadi aku sms Hamba Allah nak suruh dia standby withdraw tapi x dapat. Tepon sahabat suruh cut. Dia tanya aku banyak kali samada nak withdraw aku cut off. Masa tu aku tengah serabut dengan pelbagai kerja yang tertunggak aku pun cakap ikut sedap mulut ajer. Dia kata dia akan withdraw $550. (RM1,760). Pastu aku cakap lagi setiap jam tolong withdraw berapa saja keuntungan yang dapat. 

"Sori bang, saya kena keluar sebab ada appointment. Minta tolong Hamba Allah handle"

Jawapan yang sepatutnya dijawab dengan penampar!

 
 klik imej untuk lebih besar
Lebih kurang 10.38 malam, sahabat pun transferkan duit

klik imej untuk lebih besar

Pastu aku periksa balik kat metatrade tetiba KOSONG! Kebetulan Sahabat call beritau duit dah transfer. Bila aku tanya kenapa KOSONG kat akaun metatrader. Sekali lagi jawapan dia sepatutnya makan tapak kaki. 

"Tak tahu saya bang. Saya kat luar ni"

klik imej untuk lebih besar 
Kuar kali pertama $550

klik imej untuk lebih besar 
Kuar kali kedua $218.17

klik imej untuk lebih besar

Bila aku buka Forex Factory (klik) ada lagi baki keuntungan $218 (RM698.14) tapi aku terkejut sekali lagi kenapa UNREALIZED jadi NA? Aku sms Hamba Allah suruh call balik. Tak sampai seminit dia call dengan nada suara serak-serak kahak ala-ala romantik gitu. Blah la lu!

"Naper abe?" Suaranya agak terkejut tapi cover cool. Siap sengeh lagi. Cipet punya perangai

"Lu cut off semua ke?" Aku hangen jap

"Loor..kan abang yang sms suruh saya standby untuk cut off" Suara yang tadi betukar dari serak-serak kahak kepada serak-serak hanjeng.

"Yelah. Tapi aku nak minta withdraw setiap jam berapa saja keuntungan sebab floating semakin menurun dengan lajunya dan keuntungan pun naik semacam bagus" Aku cuba beri cadangan

"Abang, jangan tamak. Rezeki dah ditentukan. Ada rugi tak? Saya masukkan balik hari Isnin. Kalau mood senyum hari-hari boleh withdraw" Ada ke dia boleh sound aku tamak plak? Cilakak! Memang nak kena dia ni. Artis? Bleh blah

"Kebanyakan semua peserta pertama malam ni mood senyum.  Cuma Pozi sorang jer yang floatingnya tinggi. Bila dapat keuntungan $2,000 saya cut off. Yang penting dia tak rugi langsung." Dia membebel lagi. 

"Saya minta sahabat withdraw lagi baki $218.17. Nanti Ahad saya akan print benda yang penting kat Forex Factory dan beri abang satu artikel baru untuk para pembaca.  Kalau trader lain baca mereka akan menggelupur bagaimana Miliun ni berfungsi!" Nadanya sangat bangga dengan ciptaan produknya

   
klik imej untuk lebih besar
Sahabat sms pukul 11.29 malam

'Dah berjaya withdraw usd218.17'

klik imej untuk lebih besar 
Balance $5,000, Unrealized NA, Equity $5,000
Telo katak dah menetas kot?

Modal USD5,000 tidak berubah setelah hampir sekitar 25 hari trade dan keuntungan keseluruhan berjumlah USD2,548.17 (RM8,154.41) telah berjaya diterima. Tunggu minggu depan adakah Miliun berjaya memberi keuntungan baki sekitar 13% seperti yang diwar-warkan?

Pesanan untuk Sahabat dan Hamba Allah

Sahabat - Jelaskan hutang tertunggak yang dulu sikit-sikit waktu ni secepat yang boleh sebelum Dia tarik semula nikmat yang DIA beri atau sebelum mata ko tertutup. Doa orang yang teraniaya takder hijab. Aku tak nak tengok kau jadi ROLLER COASTER balik

Hamba Allah - Jangan sesekali lupa pesan aku dulu dan jangan cepat merajuk. Buruk siot!


Thumbs Up untuk Miliun

 Tahniah Hamba Allah. 

 Terima Kasih Allah

Sudahkah anda mendaftar?
  miliunsoftware@gmail.com

Artikel berkaitan (klik)
 
 

3 comments:

HambaNya said...

miliun dicipta untuk menghadapi market laju dan naik@turun secara mendadak... lagi laju lagi bagus... alhamdulillah... simpan ea anda yg diperolehi dr pembelian dengn selamat kerana ia mungkin menjadi berguna untuk umat melayu dan islam...
koleksi miliun..15...34...49...100.. paling ckit pun kena ada 15 setiap seorang umat kt.... insya...bi iznillah..

Anonymous said...

Jangan lupa 2.5% bro klu nak selamat trade. Kalau tak pastu makan asap balik. Nak cerita lebih lanjut susah orang nak terima, tapi wat je dulu, yang di withdrawkan masukkan ke akaun bank, 2.5% bagilah sesape yang memerlukan. Dalam forex ni apa sangat "overhead cost" nya. Hidden cost. kos terpijak pun takde. Yang ada "tanggungan masa je". Jadi keuntungan yang dapat tu terlalu "genuine". IzinNya....pastu trade nak melacak floating pun akan rendah walaupun robot yang bekerja.

HAMBA ALLAH

Anonymous said...

Uncle...total profit tu selepas trade 25 hari atau 51 hari(4 july 2013)

cut off ( 23 august 2013)...tapi apa2 pun account still profit...kenapa cut off tiba2...?

tq