Followers

Wednesday, August 14, 2013

Masyuk RM6870.40, Tapi...Rasa Nak Cekik Jer Hamba Allah Ni...

Masyuk RM6870.40, Tapi...Rasa Nak Cekik Jer Hamba Allah Ni...


Kesimpulan

 31-7-2013
Kalau korang rajin, selaklah balik artikel yang lama tentang kita orang withdraw RM5,700 kat sini (klik)

 1-8-2013

  2-8-2013

 5-8-2013

 6-8-2013

  7-8-2013

 8-8-2013

9-8-2013

 12-8-2013

13-8-2013

Miliun ni memang menarik tertarik kau memang debum tapi Wahai Hamba Allah lelaki kacak tahun 2002 Kampung Pandan, kalau ko boleh buat benda alah ni MASYUK hari-hari takkan tak boleh buat UNREALIZED ni SEMINIMA yang boleh. Adusss..

Aku call Hamba Allah sekitar pukul 2.52 petang tadi. Lebih kurang macam ni lah perbualan kami

Aku : Beb, pekabo

Hamba Allah : Pe cer? (macam tu lah stail dia setiap kali aku call dia atau sebaliknya. Dia ingat lawalah sangat bahasa yang dia pakai tu! Buruk....he he)

Aku : Kenapa UNREALIZED tinggi sangat tu?

Hamba Allah : Abang punya saya set High Profit. High profit high risk! Izad punya low risk (klik). Sebab tu untung dia hari-hari tak berapa banyak sangat. Abang nak pakai duit ke? 


(klik) sehingga sekitar jam 9.30 malam 14-8-2013
 Izad punya mula-mula margin USD5 ribu pakai 15 unit Miliun tapi dia topup lagi USD5 ribu hari Isnin minggu lepas (5-8-2013). Sekarang keseluruhan margin USD10 ribu dan pakai 49 unit Miliun. Dalam masa 7 hari trade untung kasar USD1,251 hengget (blom tolak Urealized) atau lebih kurang USD178.70 sehari (RM571.80)

Aku : Bukan aar macam tu tapi hati panas tengok EQUITY tu kejap naik kejap turun.

Hamba Allah : Hi hi (tertawa kecil). Kalau nak keluarkan, amik 35% daripada keuntungan.(klik)

Aku : Floating (Unrealized) tu tak boleh turun balik ke?

Hamba Allah : Boleh, kena sabar sikit. Paling banyak pun akan turun sehingga USD1,500. Setiap 3 bulan sekali pasti ada 'dugaan' macam ni. (Perkataan 'dugaan' tu sebenarnya bahasa forex tapi aku tak ingat)

Aku : Profit tinggal sikit aarr macam tu....?

Hamba Allah : Kan hari-hari BALANCE akan naik? Bila dah cecah USD 9 ribu atau USD 10 ribu, abang withdraw lah..Tolak UNREALIZED ngan MARGIN. Cukup bulan ni bolehlah withdraw USD2 ribu atau USD3 ribu. Ok lah tu bang. (Dia tiru stail aku bercakap)

Aku : Kau comfirm tak panjat Janda sehari dua ni? Banyak benda aku nak belajar ni. 

Hamba Allah : Jadi. Tunggu sahabat punya jadual. Jumaat malam insyaallah sampai sebab tengaharinya nak pergi Dungun dulu.

 (klik)

Aku : Nak bincang sekali pasal camp 30 hb ni (klik). Kali ni ko turun biar lah lama sikit. Banyak benda kita kena buat. Tadi Sahabat beritahu pasal nak beri peluang lagi untuk 20 orang sebab tempahan 30 orang tu dah penuh. Dia janji nak email kat aku senarai peserta ngan pembeli online pun tak email-email! Kita kena cari tempat lain. Saufiville paling selesa pun 30 orang. Tak termasuk admin (beberapa peserta pertama yang dijemput) ngan kita kita lagi. Campur semua kat enam puluh tujuh puluh orang. Lu janji nak beri URL Forex Fctory dari sebelum raya sampai sekarang tak beri-beri. Lu punya pasal sudah ada komen semacam.

Komen 1
(klik)
Komen 2

(klik)
Komen 3

Hamba Allah : Nyamuk bang...Nanti saya ngan Sahabat akan printkan untuk puaskan hati nyamuk

Aku :  Satu tangga kejayaan dicapai akan lahir seorang lagi musuh terbaik..

Lebih kurang macam tulah perbualan kami berdua. Pendapat aku komen 1, 2 dan 3 ni adalah spesis MALICIOUS JEALOUS LOSER atau PENDENGKI

 "Daripada kejahatan pendengki apabila dia dengki"
 Surah Al-Falaq Ayat 5
 
 Artikel berkaitan (klik)

 

5 comments:

admin said...

kalau yg komen tu bukan melayu oklah... tapi yg paling sedih dari kalangan kaum sendiri... sedih... Allah takkan mengubah nasib kaum kecuali kaum nya bersama-sama ubah nasib...kita orang jual ea untuk tolong orang melayu yang tak tau forex.. kalau dah pandai mcm nyamuk bg komen baik trading sendiri...rata-rata trader di malaysia ni gagal... kalau yg berjaya akan support usaha cm ni dilakukan ...sekurang-kurangnya ada usaha utk tolong kaum melayu islam...

hamba said...

perniagaan forex adalah antara perniagaan yg paling susah di dunia... ia memerlukan komuniti untuk berjaya... insyaAllah miliun group mempunyai dana sebagai backup margin bagi ahli ....
dahla jual robot... cover margin trading plak... tu mengarut lagi ker bro... jgn compare ea dalam forum beb... http://codebase.mql4.com/..
bagi seseiapa yg ingin free atau nak ea seperti dlm forum klik link di atas...

Ampang said...

Kepada Admin. Takde hasilpun melayan nyamuk semata2 nak puaskan hatinya.

N.E.R.D said...

tak reti kome nok trade gune robot ni.kalu teknikal analisis tu boleh sgt la.lame dh xmemorek kt pondok zaini.best gak lepak kt sane.

Anonymous said...


Nyamuk pun nyamuklah. Memang, kalau nak senang tak perlu dilayan pun komen nyamuk.

Tapi yg mempertahankan kredibiliti & 'menjawab' komen nyamuk ni ialah Uncleseekers. Yg lain2 tu duduk belakang tirai & bukannya jadi direct target bhai.

Jadi kawan2 yg berkenaan, tolong jgn bukak 'floodgate' masalah di kala kita tengah memecut naik ni. Mana2 perkara yg dijanji tu kena tepati & punctual.

Ini sekadar reminder ikhlas dari kawan2 yg ambil kisah & ambil peduli. Jgn ambil hati. Sebab nak pertahankan kejayaan lagi susah daripada nak membinanya.