Followers

Friday, August 16, 2013

Pesanan Buat Peserta Pertama Dan Kedua - Part 1

Pesanan Buat Peserta Pertama Dan Kedua - Part 1


Salam Jumaat.

Semalam sekitar 11 malam, sahabat dan Hamba Allah tiba di janda Baik. Memandangkan semua makhluk dalam rumah ni cuti raya, aku dengan Ku Shah LAPAR NASIK! Nasib baik puteri aku datang dua hari lepas bersama cucu,menantu dan empat orang sepupunya.

Dia masakkan aku asam pedas ikan pari. Tapi semalam dia balik semula kekampung. Memandangkan mereka berdua (sahabat dan Hamba Allah) on the way kesini, aku sms keduanya minta beli MCD atau KFC.

Tapi hampeh sebab bateri henfon Hamba Allah telah meninggal dan Sahabat pula memanjang sibuk sampai terlupa. Tak sempat mereka berdua masuk rumah aku tanya mcd aku mana? Keduanya rasa bersalah dan terus belanja aku makan mee gorang seafood dengan air laici

Pastu kami balik semula dan izad pun sampai dengan seorang temannya. Kami berbual dan berbincang secara santai mengenai program 30 dan 31hb Ogos ni.

Moral of the story, Hamba Allah cakap Trading secara manual ibarat trading bersama syaitan... Bila aku tanya kenapa? Dia jawab...Syaitan atas kepala...

Korang faham ke?

Baru jap tadi, Hamba Allah telah kotakan janji untuk paparkan url Forex Factory untuk rujukan anda semua seperti yang dijanjikan beliau pada artikel yang lepas. (klik)

Sebelum terlupa, rupa-rupanya si Sahabat ngan Hamba Allah tengah giler lagu "Tegar - Aku yang dulu."

Perangai macam CIPET! Dulu sms laju jer jawab balik tapi sekarang lepas 24 jam tak tentu lagi. Ulang sekali lagi. CIPET punya perangai! Takper...korang tengoklah lepas ni..aku pun nak nyanyi lagu 'Tegar - Aku yang dulu" bila aku tak jawab sms ngan call korang..hu hu
  
Klik pada imej dan buat keputusan sebaiknya. 

LOW RISK
Margin USD5,000 - 15 Miliun Software 
Keuntungan Sekitar USD750 Sehingga USD1500 Sebulan 

   
HIGH RISK
Margin USD5,000 - 15 Miliun Software  
Keuntungan Sekitar USD1,500 Sehingga USD3750 Sebulan

 LOW RISK
Margin USD5,000 - 34 Miliun Software 
Keuntungan Sekitar USD1,700 Sehingga USD3,400 Sebulan
Under Construction

HIGH RISK
Margin USD5,000 - 34 Miliun Software 
Keuntungan Sekitar USD3,400 Sehingga USD8,500 Sebulan 

LOW RISK 
Margin USD10,000 - 49 Miliun Software 
Keuntungan Sekitar USD4,900 Sehingga USD9,800 Sebulan 

HIGH RISK 
Margin USD10,000 - 49 Miliun Software 
Keuntungan Sekitar USD9,800 Sehingga USD24,500 Sebulan 

11 comments:

Anonymous said...

Salam admin dan uncle...jgn silap paham.bkn saya nk nyamuk or aper2..minta jika bleh jelaskan lg graf trade ini dng tunjukkan/link ac actvty dalam fxjuntion ker klo bleh..sbb dalam fxjuntion akan lebih jelas lagi graf trading..snang untk user buat penilaian..salamunalaikum :)

Anonymous said...

As salam,

uncle nak tanya, kenapa utk 49 Miliun Low Risk, Margin 10,433 usd tapi belum mencapai tahap keuntungan min lagi(4900 usd)? sedangkan account sudah berusia 35 hari...

http://www.forexfactory.com/miliun-15#02-report

admin said...

account run 49 ea dlm hujung ramadhan.. Sblm ni run 15 ea.. Owner upgrade ea.. Tq

Anonymous said...

uncle x tau ape tu..jgnla dok peningkan kepala dia.dahla member baru kenal forex korg mcm2 plak tny.nk kene promote robot ni lg.cian uncle.tunggula ape pulak nak "diceritakn" oleh pencipta EA yg hebat giler ni kt uncle..p/s: aku bukan nyamuk.aku cuma org yg berpijak dibumi nyata.malasla nk duduk di awangan lame sgt...

syaiful said...

salam uncle, apa beza low n high risk

Anonymous said...

ade upgrade2la pulak.aku tgk ade bbrp account link under monitoring ni di"upgrade" modal mahupun bilangan robot.abes kalu org yg biasa2 yg cukup2 modal ni caner lak?mane boleh suka2 ati nk tambah itu ini.kalu dh modal usd5k, xkan sesuka nk tmbah jadi usd 10k semata2 nk melayan nafsu robot ni bro?kalu buat kelas forex ribu riban boleh tambah duit.sekali masuk 50 org dah brp bro?padahal robot tu copy2 paste jer bro.....

ezzard ruzlan said...

Utk pengetahuan semua, sblm 6 Ogos 2013 account aku dgn modal sbyk usd5k run dgn 15 ea dah ada profit dlm usd1400++ slps run kurang dlm masa 3 minggu. Kemudian aku tgk asyik profit je dan pd masa tu aku dpt sikit duit so aku cadang nak tambah lg margin/modal. Aku tmbh lg dlm usd3k++ utk jd kan acc aku bermodal usd10k. Secara official acc aku yg bermodal usd10k tu run dgn 49 ea pd 6 Ogos 2013. Dan setakat hari ni dlm tempoh seminggu aku dh ada profit usd1400++. Jd dah mencapai lebih 10% dlm masa seminggu. Harap jelas semua ye. Statement ni aku buat berdasarkan kronologi yg sebenar dan bukan ada sape2 yg acu pistol kat kepala aku atau rekaan atau paksaan. Jauh sekali aku dibayar. Jd maknanya, sendiri yg buat. Sekian.. Maklumat lanjut email lah aku krn bertanya adalah lebih afdal drpd menuduh. ezzardroslan@gmail.com . Selamat hari raya...

Anonymous said...

Dahlah tak payah nak tuduh2. Dr pemerhatian aku, semua komen adalah berbahasa Melayu. Jd org yg komen adalah berbangsa Melayu. Uncle, hamba Allah dan sahabat adalah org Melayu. Jd apalah salahnya bg sokongan moral bg yg tak mampu nak bg sokongan modal. Manalah tau kalau2 uncle and de gang akan dtg dah tak jual robot ni lg, sapa yg melepas? Doa2 lah uncle and de gang soon ng free bersyarat. Wallahualam..

ubat nyamuk bygon said...

hehehe...resam nyamuk gigit dulu baru rasa ubat nyamuk.... kan dah kena...pening tak.... kalau taknak join diam2 jer la... nampak sangat dengki....

ubat nyamuk bygon said...

apa la sangat dengan byran 50 org... tak jadi jutawan pun..... ramai jugak yg diberi percuma... alhamdulillah...tak byr pun tkpe sebenarnya... cuma ea kena byr la.... nampak sangat si nyamuk tu tk tahu kelas tu percuma jer... ea jer yang kena byr....

qes said...

cemburunya saya pada yang dapat percuma tu...