Followers

Friday, September 13, 2013

4 Hari Trading Bro Jacket Masyuk RM651.67. Terima Kasih Allah

4 Hari Trading Bro Jacket Masyuk RM651.67. Terima Kasih Allah


 
Peserta terakhir tanpa yuran tahunan

Esok hari terakhir untuk mendaftar

Miliun Software Trading  
(002244608-U)
 
CIMB
122 30012 924 058

Email - miliunsoftware@gmail.com

Deposit - RM2,000 (Sebelum 14 -9-2013)
Baki - RM1,700 (Sebelum 24-9-2013)

Pengesahan pendaftaran dan kewangan - Kuyah - 010 7887 870
Cara pemasangan server dan nak tanya berkenaan produk ni - Izad -019 405 5550
Saiz baju dan Jacket - 010 2160 499 (sms saja)
Cadangan yang terbaek punya - 012 2618 4399 (sms saja)

 
 Peserta lelaki dapat 15 unit Miliun Software
Peserta Wanita 34 Miliun Software 

 Setiap peserta wanita akan dapat satu loket emas.


 Pehal korang semua pandang kanan? Mana satukah bro jacket? Siapa dapat meneka dengan betul akan dapat hadiah percutian termasuk makan minum dirumah sendiri

Salam kepada Uncleseekers, Hamba Allah, Sahabat dan Admin Miliun Group. Tidak lupa Bros seperjuangan Miliun.

1. Sejak dari dulu lagi saya memang dok baca blog Unclesekers ni. Dari version 1 sehingga sekarang version

2. Dari blog ini lah saya dapat tahu tentang Robot @ Miliun ni. Saya mula berminat dengan Robot ni, apabila Uncleseekers hebahkan tentang EAFX Group 1. Dari situ saya dok buat analisis sendiri berpandukan dengan posting2 menunjukkan keuntungan yang diperolehi oleh member2 dari Group 1. 2. Sebelum ni dah banyak duit yang saya melabur dalam saham. Contoh macam Swiss cash, entah lah dah lupa pun benda tu. Masa tu saya buat pinjaman untuk melabur saham tu. Labur punya labur.. last2 terus LEBUR dan HANCUSS. Rupa2 nya saham haram pulak. Selepas tu saya dah serik nak main saham. Lagipun saya pun dah pokkai. Sebab tiap2 bulan terpaksa bayar balik pinjaman yang main saham tu.

3. Saya kerja kerajaan dan gaji tak lah banyak pun. Nak sara hidup keluarga tu satu hal. Nak kena bayar hutang lagi satu hal yang berat. Selalunya sebelum gaji hujung bulan, duit dah yeelek = habis = khalas (bahasa arab). Sementara tunggu hujung bulan dapat gaji, terpaksa berhutang lagi. Kredit card dah maksimum. Macam2 bank yang saya buat loan. Jadi hutang dah berlambak pun. Walau pun gitu, money management tetap saya buat. Selalu jugak ajak famili makan kat luar. Jadi tak lah merempat sangat. Still under control.

4. Saya akan berpencen lagi 3 tahun. Jadi macam2 cara saya buat simpanan untuk persediaan selepas pencen nanti. Jadi bila keluar berita pasal Robot ni, cepat2 saya buat analisis dan rebut peluang untuk menyertai Group Camp 2 tempohari. Untuk join Camp 2, saya sanggup buat pinjaman lagi termasuk modal untuk forex trading.

5. Sebab apa saya join Group 2?

a. Nampak peluang untuk menjana duit selepas posting2 dari blog Uncleseekers.

b. Yakin dengan penerangan dari Uncleseekers dan hasil yang ditunjukkan melalui blog nya. Sori beb, bukan nak bodek lu pulak. Hehehe.

c. Mengambil langkah untuk mengubah nasib walau pun dah serik main saham.

d. Dapat bertemu dengan saudara2 se Agama dan mengeratkan siratulrahim.

e. Dapat bertemu dan berbual secara peribadi dengan Uncleseekers. Orangnya tatak sombong dan boleh bawak bergurau pulak. Sekali lagi, bukan bodek arrr.

6. Saya masuk USD2000 saja. Dengan bantuan Sahabat, saya start trading pada 9 Sep dan hari ni 12 Sep (4 hari) jam 11:30 malam, saya dah dapat USD 191.67. Syukur alhamdullilah.

7. Akhir bicara. Ribuan terima kasih kepada Uncleseekerr, Hamba Allah, Sahabat dan Admin Miliun Group kerana menunjuk jalan untuk meleraikan kekusutan saya pasal hutang2 saya.

InshaAllah sikit demi sikit masalah hutang saya dapat diselesaikan.

Bro Jacket @ Camp 2
hasmie88@yahoo.com

Komen Aku
Aku berjanji pada semua pembaca dan peserta bahawa anda semua tidak akan ditipu lagi selepas ini. Korang semua boleh kencing kubur aku kalau aku dah takder dalam dunia ini kalau ianya berlaku lagi selagi ianya dibawah penguasaan aku. 

Yang penting korang kena tau satu benda! Rezeki itu datangnya dari DIA. Dia yang tetapkan bilakah masa yang sesuai kita boleh menikmati keuntungan yang sebenar walaupun depan mata kita nampak untungnya setiap masa. 

Kekadang rezeki dah masuk dalam mulut pun boleh terkeluar balik

Uncleseekers
Seek The Truth

Artikel berkaitan 1 (klik)  
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)


No comments: