Followers

Wednesday, September 4, 2013

Daripada Hari Ni, Korang Kena KAJI Betul-Betul Camner Miliun Ni Beroperasi...(Part 2)

Daripada Hari Ni, Korang Kena KAJI Betul-Betul Camner Miliun Ni Beroperasi...(Part 2)

 
 Menjana Ekonomi Keluarga
miliunsoftware@gmail.com

Klik imej lebih besar dan 'save image as'

 10 Ogos 2013
BALANCE USD15,066.05,105
UNREALIZAD USD9,510,04
 EQUITY USD5,555.11

Cuba korang tengok betul-betul akaun salah seorang pemegang akaun yang menggunakan 49 Miliun ni trade High Risk (klik). Dia punya floating hampir cecah USD10,000 dan equity tinggal sekitar USD5 ribu lebih jer pada 10-8-2013. Masa tu Raya kedua kalau tak silap. Sebenarnya aku dapat sms dari teman blogger Aku Peduli Apa tentang kenapa floating terlalu tinggi sekitar 12 ribu lebih dan EQUITY tinggal sekitar USD3 ribu lebih sebab beliau yang telah rekemen produk Miliun ini. Atas rasa tanggunjawabnya, beliau mintak pencerahan pada Sahabat dan Hamba Allah melalui aku.

7-8-2013 - 3:10:28 pm
Assalam bro. Floating akaun Fauzi tinggi giler tu. Klu ikut biasanya dlm forex akaun ni dh burn. Mtk pencerahan sikit bab ni dr XXX (sahabat) atau XXX (Hamba Allah)

Aku pun seperti biasalah sms pada Hamba Allah. Benda yang sama jugak dia jawab macam biasa. "Rileks lah bro. Jangan kalut. Biasalah tu" (aku dah terdelete smsnya tapi lebih kurang camtu aar)

Bila dapat sms balik camtu, aku pun call bro Azmi dan maklumkan padanya jawapan yang diberikan oleh Hamba Allah.

Dua hari kemudian, aku dapat dua sms semula dari Azmi APA sekali lagi

9-8-2013  - 5:04:304 pm
Ini robot...dgn pencipta dia...dgn lu promoter dia memang giler...ha ha

9-8-2013 - 5:04:39 pm
Gua tk tau mcmana robot ni berfungsi..tp gua salute giler

 Klik imej lebih besar dan 'save image as'
 
 10 Ogos 2013
BALANCE USD15,549.67
UNREALIZAD USD6,980,04
 EQUITY USD8,569.63

Dalam masa lima hari trade, Miliun telah menjalankan tanggungjawabnya menurunkan floating dari USD12 ribu lebih kepada USD6 ribu lebih

 Klik imej lebih besar dan 'save image as'

 3 September 2013
BALANCE USD21,105
UNREALIZAD USD10,357
 EQUITY USD10,748

Sekarang korang tengok plak imej ni. Balance bertambah dari USD15,066.05 pada 10-8-2013 jam  kepada USD21,105 dan floating USD10,357 pada 3-9-2013 sekitar 10.46 malam dan yang paling penting EQUITY dah balik lebih pada yang asal iaitu USD10,746. 


  Klik imej lebih besar dan 'save image as'

4 September 2013 - 3.26petang
BALANCE USD21,204
UNREALIZAD USD10,057
 EQUITY USD11,147

Bro Pozi, apalagi, kasi kuar aar 35% - Dekat 22,000 hengget tu...jangan lupa belanja mee goreng seafood dengan teh o ais




Hamba Allah


Sebenarnya aku tak risau sangat dengan prestasi Miliun sekarang ni sebab kalau korang nak tau Robot Hamba Allah ni pernah cipta rekod dua tahun lepas dalam akaun demo myfxbook dari modal USD1,000 berjaya mendapat keuntungan 9 juta dalam masa setahun seperti dibawah. Masa tu dia takder duit terpaksa pakai akaun macam tu.

 Sorilah pada korang berdua sebab letak gambo tak senonoh pada awalnya (klik) (klik)

Pesanan untuk Hamba Allah,
Apa lagi tunggu sekarang? Modal (margin) ciput yang lu nak trade dengan izinNYA aku dah tolong dapatkan walaupun belum dapat yang dihajati untuk trade jadi BILLION DOLLAR. 

Kasi keluar lah lu punya "Miliun Software" yang "GOLD atau SILVER"  sekarang beb!

Tapi kalau niat lu nak kasi settle semua hutang dulu baru nak henjut Miliun ni memang aku tabik spring. Barulah berkat apa yang lu hajat selama ini.

Semua pembaca blog yang mengikuti artikel ini mungkin sedang menunggu respon dari lu. Tolong jawab ek!

Track recod Hamba Allah yang aku tunjuk kat bawah ni baru celah gigi jer. Tunggu...

Bila sampai masanya aku akan buka satu persatu.


 
Klik imej lebih besar dan 'save image as'

Artikel berkaitan 1 (klik)
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)

5 comments:

Carlos Santiago said...

pergghhh...masyukkk!

Aku Peduli Apa @ APA said...

Assalam bro.
Boleh lu tolong kenalkan gua siapa mamat Azmi APA ni...he he he

Anonymous said...

ape ni???xleh cari makanla aku...

-NASIR YAKOB-

Anonymous said...

Salam uncle. Kalau wa nak beli miliun software tanpa gi seminar bleh tak? Wa bizi sesangat la bro. Skrg pun wa ada pakai robot ea. Profit ok jugak. Wassalam.

Anonymous said...


Hmm...Nasir Yakob Kuasa Forex? Sifu Forex tu.....