Followers

Tuesday, September 17, 2013

Duit bkn segala-galanya tapi hampir segalanya memerlukan duit

Duit bkn segala-galanya tapi hampir segalanya memerlukan duit

 
 Pendaftaran telah ditutup.10 Hari Lagi Kita Berjumpa
Sila semak semula pendaftaran anda (Kuyah - 010 7887 870) dan pastikan semua urusan pemasangan Miliun diuruskan lebih awal (Izad - 019 405 5550)

Ahmad Niza Abdul Rahaman

Duit bkn segala-galanya tapi hampir segalanya memerlukan duit ...hanya yg berani dan berusha akan mendapat kejayaan.......moga bertemu di bengkel yg ke 3 nanti..

Komen aku - Terima kasih bro kamera kerana sudi berkongsi pesanan pada pembaca blog ini. Jangan lupa bawa kamera27 & 28 September nanti

Artikel berkaitan 1 (klik)          
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)


Lagu ni bro Audi yang pilih.  Mamat ni jiwang rupanya

Sori beb sebab aku jatuhkan langsir dalam bilik opis kau. Aku pegang dan nak selak kain langsir jer sebab nak merokok tetiba dia jatuh.

Aku respek kat dia sebab dalam bilik dia sendiri ada bilik khas untuk solat pastu sebelah bilik dia plak adalah bilik isteri kesayangnnya. Hali-hali pagi petang siang malam tengok muka bini. BEYLI LABING ICH ALER.

 Dah 16 tahun dia meniaga dari pejabat yang kecil sampailah sebesar ni. Sepuluh orang staff yang dia salurkan rezeki setiap bulan. Kebanyakan staff yang bekerja dengannya sejak adalah staff yang lama.

Ada beberapa orang staff bawah naungannya yang dulunya bujang sampailah kawen dan beranak pinak masih merasai rezeki yang diagihkannya setiap bulan. Kalau ada ramai ahli perniagaan bangsa kita yang tulus sepertinya pasti ramai bangsa kita tidak di injak!

Ada pesanan dari beliau untuk kita semua

 "Bagaimana kita mampu gembira kalau orang sekeliling menderita"

No comments: