Followers

Wednesday, September 18, 2013

Kabare Wak?

Kabare Wak?



 Assalamualaikum uncle dn rakan2.

Sebaik2 manusia adalh yg mendatangkn manfaat utk org lain dn alam sekelilingnya.

Utk lebh mudah menebarkn manfaat, maka alat yg perlu ada ialah fulus..fulus bukan segalanya, tp skrg, segalanya memerlukn fulus..maka berlumba2 lh kita utk mencari alat tersebut utk sama2 dpt menyebarkanya ke alam sekeliling..semata-mata keranaNYA..jgn lupa yg halal lg baik. Kata org dulu2, carilh sbyk mgkn emas, kalau boleh tidor d tilam emas, tp jgn smpi ada emas d dlm hati..tebarkn emas trsebut utk yg memerlukanya..

 
 Pendaftaran telah ditutup. 9 Hari Lagi Kita Berjumpa
Sila semak semula pendaftaran anda (Kuyah - 010 7887 870) dan pastikan semua urusan pemasangan Miliun diuruskan lebih awal (Izad - 019 405 5550) 

Return Of Investment (klik)
Penggunaan 15 Unit Miliun Software

Return Of Investment (klik)
Penggunaan 34 Unit Miliun Software

fiuuh betul ke uncle? Bab ni uncle lebih expert..

kalau dulu aku prnah terkena dgn pak hj imam 1 d tmpt ku, sebyk rm50k, konon2 nk beli kebun 4 ekar, tp alhamdulillah x dpt pulak,, hando2 kena klentong..ha ha, itulh nasibku, aku hanya keja kilang biasa je, tp org dulu2 kata, org islam mana bolh putus asa, mana tau rezeki fulus ada kat pgrm miliun ni,,

kalau tanya 10org, mcmana kalau main forex ngan robot, semuanya negatif,

tp aku yakin rezeki kn Allah yg bg..dgn petugas2 dn pengasas robot yg namanya pn hamba Allah beserta pantauan uncle dn di gerak oleh sang maha pengatur ,

aku yakin dgn keyakinan yg d beri olehNYA, inshaAllah pgrm ni bolh booom, terutama mcm aku yg x prnah tau kebenda forex ni.. hi hi ,

tp apa2 pn, aku dn kalau bolh kita semua..sama2 kita dokong visi yg aku buat sndiri..KE ARAH MENUJU TAUHID dn DUIT(takkan terpisah)..

yeaah dgn miliun yg inshaAllah ajaib..ke benda yg aku tulis ni, kalau ada silap salah harap maafkn ya..

dr wak jep, muo.

Komen aku : Wak tak sebut pun nama SAHABAT. Kecik ati dia kang.... Nanti bila Wak  nak withdraw untung, wak kena contact dia taw? Kesian diaaa..

Artikel berkaitan 1 (klik)          
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)


1 comment:

Anonymous said...

uruk uruk udan ngedhe.. Apa maksudnya uncle?