Followers

Sunday, September 8, 2013

Kadang Kadang Ok Kadang Kadang Sakit Jantung!

Kadang Kadang Ok Kadang Kadang Sakit Jantung!


 
Peserta terakhir tanpa yuran tahunan
Tinggal 6 Hari Lagi Untuk Mendaftar
Sila rujuk artikel ini (klik) untuk maklumat lanjut 
miliunsoftware@gmail.com

 
 Azmi APA


Salam beb

Gua sudah kasi tau sama ente yg gua tak reti mau story bab Miliun ni. Kadang2 dia ok dan kadang2 sakit jantung la (klik). Gua jumpa ni barang pun kat ente punya blog itu jam nama belum ada cuma panggil robot je. Agak lama ente promote ini robot sebelum launching dan buat itu bengkel jadi gua follow saja dia punya progress. Bila ente bikin itu first bengkel duduk atas lantai serupa main poker, gua punya sahabat APA ada attend jadi gua panjat itu Craven jumpa sama APA cari sikit info semua bagus jilo risk ha..ha..itu masa puasa la bulan Ramadhan. Gua cakap sama APA gua mahu beli jadi APA pun call Hamba Allah dan kebetulan itu Hamba Allah dan Sahabat ada santai kat itu hotel jalan Ampang.

(klik)

Gua dan APA pun pergi terjah la.Sampai sana itu Hamba Allah pun bagi sikit briefing pasal ini robot masih belum ada nama lagi dan gua pun terus bikin payment untuk itu robot RM 3500.00 tapi takda makan dan minum macam itu bengkel rasa rugi jugak. Mula2 gua buka akaun USD 5000.00 dan lepas 3 hari gua tambah lagi USD 5000.00. Itu jam gua baru jumpa sama ente dan bro Sofi itu blogger pun ada sama. Ente punya rambut serupa itu mop kering pasti tak lupa punya. Bila gua sudah masuk USD 10000.00 itu Hamba Allah offer gua main 49 robot with high risk gua pun ya saja la. Alhamdulillah minggu pertama trading gua boleh withdraw USD 1500.00 (klik) masa itu ente pun ada gua ambil itu fulus kena pau beli ente punya kuih raya lagi kah...kah..

Klik imej untuk lebih besar
5 September 2013 (11.41 pm)

(klik)

Baru2 ni Hamba Allah suruh gua clear semua position dan start fresh semula gua pun ya saja sebab dia lebih arif bab ni. Ada dapat untung USD 1400.00. Jadi overall gua sudah buat withdrawall sebanyak 1500 + 500 + 1000 + 1400 = 4400.00(USD). Sekarang mau tunggu Monday for fresh start. Itu saja lah bro tapi ente punya mee goreng seafood kena tunggu la sebab belum tau bila mau panjat itu Janda B. Kirim salam kat bro Kushah dan semua yg. duduk sebumbung. Wassalam.

Artikel berkaitan 1 (klik)  
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)

 

No comments: