Followers

Thursday, September 19, 2013

Lima Pengumuman Penting

Lima Pengumuman Penting



Pertama (Tiada bengkel bulan oktober)
Dukacita dimaklumkan bahawa Miliun Software Trading tidak akan mengadakan bengkel seumpama ini pada bulan Oktober 2013 kerana RAHSIA...bulan berikutnya pun tidak pasti lagi dan mungkin bengkel ketiga ini adalah bengkel terakhir.

Kedua (pendaftaran dibuka semula)
Oleh kerana bengkel ini yang terakhir, pihak kami bersetuju setelah berbincang dengan semua pihak yang terlibat bahawa secara rasminya kami membuka semula pendaftaran ini selama 5 hari dan tarikh tutup pada 24 september. Maaf kerana pengumuman ini disaat akhir setelah habis bermesyuarat sebentar tadi.

Ketiga (kata laluan)
Semua peserta yang telah membuat bayaran penuh dan yang bakal menjelaskannya sebelum dan pada 24 hb ini, sila dapatkan 'kata laluan' dari Kuyah (010 7887 870) . Ini bertujuan supaya proses pendaftaran lebih lancar dan teratur

Keeempat (senarai harga)
Sesiapa yang tidak berkesempatan untuk memiliki Miliun dalam bulan ini terpaksalah membayar yuran tahunan selepas ini. Miliun Software akan berhenti secara automatik setiap tahun sekiranya yuran tidak dijelaskan. Harga terbaru dan yuran adalah seperti berikut bermula 1 Oktober 2013


Kelima (amal jariah)
Menurut pengalaman kami yang lepas-lepas, sememangnya kami ada peruntukan untuk membantu kengkawan diluar sana yang seagama dan sebangsa untuk memiliki Miliun Software ini secara percuma tetapi yang menjadi masalahnya adalah mereka tiada modal. Siapakah dikalangan anda yang mempunyai cadangan untuk menyelesaikan masalah ini? Kami berbesar hati sekiranya ada dikalangan kita (menjadi wakil) disetiap negeri dapat membantu kengkawan yang lain. Kalau anda ada cadangan yang lebih bernas lagi, sila email (selepas 1 Oktober 2013) pada saya dan kita boleh berjumpa dan berbincang untuk membantu orang-orang yang dalam kesusaha diluar sana. Beri saya sedikit masa untuk menjawab email anda dan untuk pertemuan perbincangan nanti.

Hubungi mereka dibawah untuk keterangan lanjut

Kuyah 010 7887 870
Izad 019 405 5550
Hazli 013 266 4649

Artikel berkaitan 1 (klik)          
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)

 

2 comments:

Anonymous said...


Uncle, Mizi & Hazli,

Mohon agar dapat semak semula konsep & istilah Yuran Tahunan itu.

Ambil Microsoft sbg cth. Apabila pembeli membeli perisian Microsoft yg original, sebenarnya hakmilik perisian masih di tgn Microsoft. Yg diperolehi pembeli ialah hak untuk guna @ sewa. Copyright masih dipegang Microsoft. Pembeli akan dikenakan license fee (1 tahun cthnya) untuk membolehkan dia terus guna perisian itu. Bila perisian nak diupgrede pengguna sedia ada 'terpaksa' upadate version & dah tentulah kena bayar. Kalau tak version lama akan obsolete. Upgrade version ialah satu strategi bisnes untuk menambah income.

Konsep yuran tahunan (membership) ni lebih tepat untuk keahlian kelab. Pemilik kad kredit pun rasanya kena bayar yuran tahunan. Untuk bisnes software rasanya kurang tepat.

Maaf, ini adalah feedback dari bakal2 investor yg sedang eyeing performance Miliun. Mereka kalau nak masuk atas konsep profit sharing takde masalah. Bila dah confidence, mereka nak masuk RMjuta2. Cuma mereka minta perkemaskan dulu hal2 tadi.


Maaf, ini pandangan untuk kebaikan. Kearah membantu memperkasa ekonomi bangsa dan ummah.


Pemegang software miliun.




Anonymous said...


Ya, rasanya, Annual Licence Fee lagi tepat dari Annual Fee. Kena semak rasanya ni.