Followers

Saturday, September 14, 2013

Shuhaimi Dapat RM3,412.64 Dalam Masa & Hari Trade Guna Miliun

Shuhaimi Dapat RM3,412.64 Dalam Masa 7 Hari Trade Guna Miliun

 Shuhaimi Saidin


Assalam uncle,

Gua dah ikut blog lu sejak zaman gua pandai baca blog.

Mula2 yg lu dok gebang bab "kenapa org kaya bertambah kaya" sebagai intro forex morex ni, gua dah tersisip rasa sceptical.

Apa kebenda pulak la yg lu nak goreng ni. Gua lebih suka layan cerita2 bab high profile dgn cerita benda2 yg gua x npk(entity bagai). Disebabkan bab duit ni pun gua x nampak sbb bank yg selalu guna duit gua. Gua masih jadi pengikut blog lu yg tegar... Lol

Gua sabar menunggu peserta pertama sbb gua kena pergi jagi Bangla kat negeri org. Setelah tawaran utk bengkel kedua di buka. Gua terus jadi auto eksaited dan cepat2 register dkt brader Ezzard.

Alhamdulillah, gua dpt jugak sertai bengkel di Cheringin Hills. *pesanan buat bakal peserta bengkel ke 3: kalau lu semua x familiar dgn jln ke janda baik. Lu semua jgn jadi bodoh sombong guna pakcik" gugel map" atau "waze" ,nescaya lu semua akan di bawa ke jln Sg. Tua. Bak kata org melayu "adding salts to injury", bila lu dah sedar yg lu sesat kat tempat lain, phone line pun x ada... Pergh, memang hampeh tahap Mask Rider. Lu kol no hp yg uncle kasi kalau lu org mushkil Janda Baik tu kat planet mana.

Tarikh 4hb September adalah tarikh gua mula2 trade, itupun dah pkl 1030 mlm.. Remaja2 bangka pemilik Milliun ni mmg kerja sampai lewat mlm. Lu org buleh kol kalau nak test communication.

Gua dgn susah2 mendepositkan USD10k setelah gua pergi kedai jual barangan haji utk beli tali pinggang yg besaq utk ikat perut gua. Almaklumlah, kalau dah nak cerita bab duit x kan la nak menyisihkan topik tamak. Gua pun dlm kategori tamak la jugak kalau lu org nak tau. Lagi pun gua dah stenbai minyak kereta penuh tangki kalau2 gua nak kena pergi ziarah rmh uncle kalau nak diskas bab2 Milliun ni.

Lu org ingat dekat ka perjalanan dari Kodiang ke Janda Baik? Tu x termasuk dgn saman2 lagi..

Cerita byk2 pun x guna jugak. Gua ada attach screen shot utk tatapan lu org. Biar angka yg bercerita. Org melayu kata "numbers don't lie".

Buat uncle, se"zillion" terima kasih sbb membuka jln.

Assalamualaikum,

Shuhaimi Saidin
Kodiang, kedah
shuhaimisaidin@gmail.com



Komen aku
Bro, jangan lupa kotakan janji lu dengan wa buat satu bangunan untuk anak yatim bila dah cukup modal nanti. Satu lagi...mee goreng dengan teh o ais! Hu hu


HARI TERAKHIR UNTUK MENDAFTAR

Peserta terakhir tanpa yuran tahunan


Miliun Software Trading   
(002244608-U)
CIMB
122 30012 924 058


Email - miliunsoftware@gmail.com
Deposit - RM2,000 (Sebelum 14 -9-2013)
Baki - RM1,700 (Sebelum 24-9-2013)



Pengesahan pendaftaran dan kewangan - Kuyah - 010 7887 870
Cara pemasangan server dan nak tanya berkenaan produk ni - Izad -019 405 5550
Saiz baju dan Jacket - 010 2160 499 (sms saja)
Cadangan yang terbaek punya - 012 2618 4399 (sms saja)


 
Sekuat mana seorang wanita cuba menghadapi dugaan.. 
Setabah mana seorang wanita cuba melalui ujian.. 
Setenang mana seorang wanita cuba menyembunyikan kesedihan.. 
Adakalanya, air mata akan tetap jatuh berguguran di pipi walau dalam senyuman, 
Lumrah wanita penuh kasih sayang dan kelembutan, mudah terguris dan terhiris, hati halusnya menguatkan semangat dalam diri dan..
Hanya LELAKI SEJATI sahaja yang mampu menjadi PENAWAR buat dirinya.. 


 Loket Emas untuk setiap peserta wanita bengkel ketiga

Artikel berkaitan 1 (klik)      
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)

1 comment:

Bro Jacket @ Camp 2 said...

Tahniah Bro Shuhaimi,
Memang sangat berbaloi pun kita dok pi terjah naik bukit Janda Baik tu. Hanya kita2 saja yang miliki Miliun ni dapat merasa hasilnya. Biaq pi nyamuk2 nak bising. Untung jugak hangpa dapat berendam dalam sungai tu. Dapat cool sikit badan dan emosi sebelum trading. Hahaha.