Followers

Thursday, October 10, 2013

Ada Cara Nak Godeh2 Untuk Dapat Profit Lebih Sikit

 Ada Cara Nak Godeh2 Untuk Dapat Profit Lebih Sikit


 
 Hanya 10 orang sahaja!
Pendaftaran Bengkel Keempat Dibuka Sekarang...
miliunsoftware@gmail.com 
Keterangan lanjut. Kuyah 010 788 7870, Izad 019 405 5550, Mus 012 334 2914, Edzny 012 671 1344

 
Cuba tengok akaun saya dalam posting yang Uncleseekers masuk pada 5 Okt. (klik)


Tempohari saya ada cakap jangan godeh2 software atau terminal Miliun Silver. Pada 8 Okt,  tension punya pasal sebab trading menjunam, saya pun gatal2 tangan dok click sini dan click sana. Rupa2 nya ada cara nak godeh2 benda tu supaya dapat collect sikit profit dan control negatif dia. Itu pun saya buat secara "trial and error". Baru pagi tadi 9 Okt, saya buat ujian betul2 dan berjaya.

 klik imej untuk lebih besar

Saya close trading secara manual.  Tapi itu bukan setiap masa. Kena tengok masa yang sesuai untuk close berpandukan graf naik turun. Saya rasa inilah cara Bro Sofi (Kerajaan Rakyat) lakukan semasa dia dok buat trading secara manual.

Cuba tengok Attachment no. 2. Yang tanda merah tu, closing secara automatik oleh software. Selalunya profitnya tak banyak. Yang tanda hijau pulak tu, saya close secara manual. Kebetulan tinggi sikit profit dia. Berpandukan graf, sebelum dia naik atau turun, saya close cepat2.

 klik imej untuk lebih besar

Cuba bandingkan hasilnya (Lihat attachment no.3) dengan posting 5 Okt. Dapatlah sikit profit jika dibandingkan dengan minggu lepas. Jadi, apa teknik saya? Susah sikit saya nak terangkan panjang lebar kat sini.

Satu perkara yang penting untuk rakan2 lain pasal terminal tu. Semasa saya dok godeh berjam2 tengok terminal tu, banyak kali terminal tu "hang" atau sangkut atau tak bergerak. Itu sebenarnya bukan masalah terminal tapi masalah CPU komputer dah berat dengan sampah2, temporary files, history, cookies dan sebagainya.  Cara untuk bersih supaya CPU lebih ringan dan laju:

1.  Disc Cleanup. Click "Start" , "All Programme", "Accessories", "System Tools" dan "Disc Cleanup".

2.  Delete Browsing History. Click "Start", "Control Panel", "Internet Options", "Browsing History" dan "Delete".

p/s untuk Uncleseekers:
1.   Kalau nak suruh saya terangkan teknik saya, bolehlah kita jumpa berkumpul ramai2. Atau tunggu Camp 4 nanti.

2.  Tolong jangan pamerkan email address saya kat sini.

Bro Jacket @ Camp 2

 Ada Cara Nak Godeh2 Untuk Dapat Profit Lebih Sikit (klik)
Bagaimana Askar2 Miliun Silver Bertempur (klik)
 HASIL PEMERHATIAN SAYA (klik)

Komen aku : Bang, lu memang cari penyakit aaarrr..Apa yang aku difahamkan, Miliun Silver adalah sangat berbeza dengan Miliun Pioneer! 

 Miliun Pioneer

Miliun Silver
Miliun Silver telah dicipta khas untuk floating (unrealized) yang rendah manakala keuntungannya pula sedikit supaya pembeli software ini tidak sakit jantung macam Miliun Pioneer. 

Memang betul lah profit naik sikit tapi lu dah buka 'locking' sistem yang berfungsi dalam software tu! Tanpa lu sedar, NEGATIF nya semakin hari semakin membesar tanpa sistem LOCK tu! 

Sendiri Buat Sendiri Tanggung. Bang, daripada hari ni, lu jangan nak komplen  kat wa lagi kalau floating terus meningkat! Ayoyo anne....

Artikel berkaitan 1 (klik)

Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)

1 comment:

izputra said...

Betul kata uncle tu bro. Bro dah unlock hedging position (lot 0.03 & 0.09) pair berkenaan yg digunakan oleh robot Miliun Silver ni utk mengawal floating -ve yg semakin meninggi pd lot default (0.01) yg telah dibuka sebelumnya. Dgn kata lain, bro telah sedikit sebyk memusnahkan (buat sementara waktu) Money Management yg telah Hamba Allah programkan pd robot2 ini utk safeguardkan modal (margin) akaun bro. Doakan semoga floating -ve utk lot 0.01 bagi pair yg berkenaan kembali positif & diclose segera agar margin dikawal semula secara automatik oleh robot2 ini.