Followers

Saturday, October 12, 2013

BINGKISAN IZPUTRA - End of Week 2 - Testimoni Miliun Silver

BINGKISAN IZPUTRA - End of Week 2 - Testimoni Miliun Silver
 




Hanya 10 orang sahaja!
Pendaftaran Bengkel Keempat Dibuka Sekarang...
miliunsoftware@gmail.com 
Keterangan lanjut. Kuyah 010 788 7870, Izad 019 405 5550, Mus 012 334 2914, Edzny 012 671 1344


 
Miliun Silver
 
Artikel Izpura (klik) (klik)


Salam Uncle & para follower tegar blog ni.



Trading utk minggu kedua menggunakan robot Miliun Silver dh berakhir awal pg td..so gua mau kasi update sikit kat korang prestasi robot2 gua ni.





Profit Untuk 2 Minggu (9 hari trade)


Utk minggu ni saja..robot2 ni dah open & close ratusan position (trade) & kasi gua profit USD385.28. Jika gua ambik kira prestasi trading last week, gua dh profit USD737.59..dh mashuk RM2000++ tuh dlm masa 9 hari jer robot2 gua ni mula trade. Kalau mcm nilah gayanya profit gua, dlm sebulan income gua dh setanding dgn gaji  pegawai kerajaan gred 44 tuh..hehe. Syukur kpd Yang Maha Kaya, lagi Maha Pemurah.



Profit Suram Pada 7 & 8 Oktober Lepas



Jika last week purata income gua hasil keje robot2 ni dlm USD100 sehari, tp jika diambil kira income (profit) minggu ini, purata income harian gua dh menurun ke USD81.95 sehari. Jika korang perasan, pd hari Isnin & Selasa lps..pergerakan market amat suram disebabkan isu ekonomi semasa di US. Sbb tulah profit gua utk 2 hari tu juga suram, USD42.62 jer. Mcm mana pn, gua xdelah kisah sgt hal tu sbb purata income harian gua still melebihi target gua USD50 sehari..Alhamdulillah.





Profit Minggu Ini

Pd gualah, mmg amat2 berbaloi dgn modallah gua beli robot2 ni. Bayangkan hari2 gua cuma 'goyang kaki' jer tp duit mashuk. Kalau gua nk trade manually, perlu ngadap charts kt PC hingga berjam-jam sehari..byk abis masa & mau naik pinau bijik mata gua..haha. So gua biar jer si robot ni tlg tradekan utk gua. Gua buat hal gua cam biasa jer..gi keje, main badminton, shopping, layan anak2 (layan bini toksah citerlah..lolz) bagai..sambil2 tu plak duit mashuk, priceless..x gitu? Apa2 pun gua jangka by next week (minggu ke-3) gua dah balik modal RM3700 beli robot2 ni..terbaekk!!! InsyaAllah.



Ok..gua cargas dulu. Nantikan update gua seterusnya next weekend..insyaAllah.


"1 IN A MILIUN, IT NEVER SLEEPS"

Bingkisan,

izputra
Peserta Miliun Group Camp 3

Janda Baik, Pahang
27-28 September 2013

P/s : Uncle, next time kita jumpa..setakat mee goreng seafood & teh o ais, itu kicik punya hal..hahaha


Komen aku : Kejayaan Hanya Milik Orang Yang Berani & Berusaha Keras


No comments: