Followers

Saturday, October 5, 2013

Bingkisan Izputra - Testimoni Miliun Silver

Bingkisan Izputra - Testimoni Miliun Silver


Hanya 10 orang sahaja!
Pendaftaran Bengkel Keempat Dibuka Sekarang...
miliunsoftware@gmail.com

 Miliun Silver
Low Profit Low Risk

Salam Uncle.

Byk2 tima kasih sbb offer peluang kat gua untuk gebang2 di blog uncle. Terus terang gua cakap lu..walaupun uncle ni mmg femes, penuh kontroversi & masuk tv bagai..selama ni gua x penah tau pulak uncle ada blog, so jauh sekali la nk follow blog uncle.

 Izputra


Nak dijadikan citer, gua ada la group wassap yg dok sembang2 bab forex memorex ni. Member2 group ni ramai yg newbie je dlm dunia fx (forex) ni. So pd awal bln lps..ada la sorg member dlm group wassap ni (salah sorg peserta camp sebelum ni jgk rasanya) bgtau pasal 'forex trading robot' ciptaan anak Melayu.  Gua pikir "menarik nih"..so gua pun minta link sbb nak tau dgn lebih lanjut psl robot ni. Tak psl2 terjebaklah gua ke blog uncle ni.

Jenuh jgk gua dok 'mengaji' di blog uncle ni. Byk sungguh entry blog pasal robot Miliun rupanya. 1 per 1 entry blog pasal robot (EA) ni gua baca..dr mula uncle promote robot ni pd bln Mei lps klau x silap..sampailah akhirnya gua mula yakin & tergerak hari nk join group camp 3 baru2 ni. Gua sanggup drive sorg2 dr Aloq Setaq ke 'hutan simpan' Janda Baik semata-mata nk join camp ni & nk jumpa uncle & team Miliun.



Gua ni pun kira newbie jgk bab2 fx ni..x pernah trade live pn sebelum ni. Dok trade akaun demo je. Tp bbrp tahun lps gua mmg ada trade live utk gold. So bab2 nak 'baca' candlestick chart tu beserta dgn segala mak nenek indicatorsnya xdelah terasa kekok sgt walaupun dh bbrp tahun x trade gold. Antara kedua trade gold n fx ni..sama jer teknik nk analisa chart & pergerakan market sebenarnya.

Gua pn mcm kebykan org lain jgk..keje mkn gaji jer..staf gomen. Hrpkan gaji saja..blh la lps mkn minum anak pinak. Nk cari side income..mcm2lah gua buat..online biz bagai. Gua juga tau, dgn ilmu yg cukup..insyaAllah trade fx blh dijadikan side income yg lumayan. Tp gua ni agak bz dgn keje..xde masa sgt nk mengadap chart kat PC/smartphone. Klau gua terus enter market tanpa analisa chart & indicators dulu..sure ke laut jawabnya trading tu. Buang karan & buat perabih modai ja trade membuta tuli mcm tu.

So gua pikir, robot fx a.k.a Expert Advisor (EA) adalah pilihan terbaik gua utk trade fx secara autopilot. Beli jer mana2 EA yg berkenan, setup & run. Biar je robot tu yg tlg tradekan utk gua. X pyh lg gua nak ngadap chart lg..sesuai utk org mcm gua yg bz keje ni. Mmg selama ni gua penah survey2 nk beli robot. Tp kebanyakannya dijual di oversea. So kalau ada ape2 hal dgn robot tu nnti..gua payah nk dptkan bantuan segera atau update semasa. So robot Miliun ciptaan anak Melayu kita (Hamba Allah) yg uncle promote dlm blog ni menjadi pilihan gua setelah gua abis 'mengajinya'. So klau korang jenis bz memanjang dgn keje tp minat nk dpt profit (insyaAllah) dr fx trading, robot ni adalah antara pilihan terbaik & xde profit sharing sbgmana pilihan2 lain. Just run & let go..100% profit is yours!!!


 Gua mula run robot Miliun Silver (versi upgrade) ni pd jam lebih kurang 3.10 ptg, 1 Oktober lps. Hingga ke masa gua tulis ni lebih kurang jam 4 ptg 4 Oktober (genap 3 hari robot mula trade)..alhamdulillah gua dh dpt untung bersih USD288.18 (purata sehari USD96 @ dah RM300++ sehari tuh!!!) dgn floating yg terkawal. So mmg terbukti dgn tema robot ni.."MILIUN SILVER : LOW PROFIT, LOW RISK". Tp jika tgkkan profit..xdelah low sgt pn kan?..hehe. Kalau korang jenis hati kering, blh la guna Miliun versi asal..profit lg kencang, tp blh luluh jantung dek penangan floatingnya..itu sendiri mau ingatlah..hahaha.

Ok2..dah jauh melilau nih. As a moral of the story, robot Miliun Silver ni insyaAllah sesuai utk :

1. Korang yg nk trade fx tp xde masa nk trade
2. Korang yg nk trade fx tp xtau 1 habuk pn psl fx
3. Korang yg nk trade forex tp xnak sakit jantung
4. Korang yg nk trade fx tp nk tido lena
5. Korang yg nk jumpa uncle & kena cipet..hahaha

Sehingga bertemu lagi..insyaAllah.

"1 IN A MILIUN, IT NEVER SLEEPS"

Bingkisan,

izputra
Peserta Miliun Group Camp 3
Janda Baik, Pahang
27-28 September 2013

Komen aku : Aku suka komen cenggini. Jujur dan telus. Pembaca blog ini pasti tertunggu-tunggu berapa lu punya untung next week!


No comments: