Followers

Saturday, October 19, 2013

BINGKISAN IZPUTRA - Week 3 - Testimoni Miliun Silver

BINGKISAN IZPUTRA - Week 3 - Testimoni Miliun Silver


 
Hanya 10 orang sahaja!
Tarikh tutup 31-10-2013 (klik)


Salam Uncle & semua.

Seperti dijanjikan, gua mau update hasil curian toyol2 gua utk minggu ni (uncle panggil robot2 ni toyol, cipet arrr..lolz)


Citer terhangat, toyol2 ni telah pecahkn 3 rekod minggu ni. Rekod pertama, minggu ni gua dpt profit harian paling koman dalam sejarah gua guna toyol2 ni sejak 1 Oktober lps..dpt USD15.71 jer utk sepnjg hari tu (Rabu). So dh pecahkan rekod profit harian paling koman sebelum ni USD16.60 yg gua dpt minggu lps.

 Profit Harian Terendah

Tp nk dijadikan citer..esoknya rekod profit harian tertinggi plak yg pecah. That day saja gua mashuk USD202.85..marvellous!!!

Profit Harian Tertinggi

So bila gua campur2 hasil curian toyol2 sepanjang minggu ni, 1 lg rekod telah dipecahkan. Minggu ni gua dpt profit mingguan tertinggi berbanding dgn 2 minggu sebelum ni iaitu USD429.22!!! 2 minggu trdahulu gua dpt dlm USD3XX je setiap minggu. Alhamdulillah..syukur kpd yang Maha Pemberi.

 Jumlah Profit Minggu Ini

 Jumlah Profit 14 Hari Trading

Alhamdulillah syukur sekali lg, spt yg gua jangka last week..dgn jumlah profit setakat ni mencecah USD1166.81 selepas 14 hari trading, gua dah balik modal beli toyol2 Miliun Silver dgn harga USD1000. & secara puratanya, profit harian gua setakat ini = USD83.34 bagi setiap hari trade..jauh melepasi target profit gua USD50/hari trade. Agak2 korang, by hujung bln ni gua blh dpt USD2000 tak? Ada 9 hari lg utk trade. Jom bet..ada bran? Haha...

 Toyol Balik Rumah


Ni ada 1 lg citer menarik, sekor toyol USDCAD gua ni klua mencuri sejak 1 Oktober lps tp tak balik2 umah bwk hasil. Akhirnya selepas 17 hari toyol yg sekor tu menghilang, tiba2 plak balik dgn bwk hasilnya sekali. Keja kuat toyol2 ni gua ckp lu. So, moral of this story is..kena byk2 bwk bersabar bila toyol2 ni lama menghilang..insyaAllah akan balik jgk ke rumah tuannya bila dh dpt hasil nanti..hehe.

Till then..c u all next weekend. InsyaAllah...

"1 IN A MILIUN, IT NEVER SLEEPS"

Bingkisan,

izputra
Peserta Miliun Group Camp 3
Janda Baik, Pahang
27-28 September 2013

Komen Aku - Kadangkala kita terlupa keindahan terbit dan tenggelamnya matahari .


Artikel berkaitan 1 (klik)
 
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)


2 comments:

Anonymous said...

Pls show yr unrealise frm open trade..tq

Anonymous said...

Takyah nak poyo ckp orang putih..... pg bengkel la tgk sendiri