Followers

Tuesday, October 1, 2013

Gelagat Peserta Ketiga (Part 9)

Gelagat Peserta Ketiga (Part 9)

SEKSIS


 Rabiatul Adawiyah yang berusia 20 tahun adalah peserta termuda juga sedang meniliti sesuatu berserta rakan barunya. Kan bagus tu..takderlah nak bergosip aja citer pasal hal orang lain. Kurang sikit dosa mengumpat. Kan?

 Fuiyooo cik kak oi!
Dulu kat kertas tulis berapa kilo nak beli ikan kembung, sayur bayam, beras dan...
Shikalang kaum hawa sudah manyak pandai celita pasal polex..
Wa manyak suka wooo...

 Bro Mus adalah salah seorang FAMILI Miliun yang banyak membantu peserta kali ketiga. Hidupnya 26 jam depan PC! Kenapa? Dia cuma dapat jumpa bini sebulan sekali jer sebab bertugas diluar negara. Takper bro...sekurang-kurangnya lipas ngan cicak kat rumah dapat dihapuskan

 Ada sale hujung tahun ni..Shopping sakan...yeaahh..

Pebender yang mak aku buat ni..susu tak buat lagi...air mineral pun jadi aaaarr..

Cik kak uii..
Pasni mengigau handbag baru lah ye..

Anak : Forex tu apa umi?
Umi : Entahlah sayang, umi pun baru nak belajar ni...
Anak : Miliun tu Milion ke umi?
Umi : Ntah..
Anak : Makan lagi besh

Bila aku dah besar nanti, benda yang paling wajib boyfriend aku kasi sebagai hantaran adalah produk Miliun. Tak kiralah Miliun ke, Miliun Silver ke..Gold ke..Platinum ke janji Miliun! Adalah duit belanja bulan-bulan untuk aku

Wahai jurukamera...mana yang lain-lain?
Dengan izin dariNYA, wanita-wanita besi ini akan menggegarkan Malaysia satu hari nanti. Tak percaya?
Tunggu....

Bro Saufi dari blog Kerajaan Rakyat
Beliau adalah kawan baik saya dan orang yang pertama menghantar empat sms dan menyindir serta mencemuh bila berbual dalam talian pada 1 Jun 2013 (klik) apabila saya mula mempromosi produk ini 26 Mei 2013. 
Tetapi hari ini beliau juga pendokong kuat produk Miliun ini. Tidak sekuman pun saya terkecil hati padanya kerana saya berpegang pada satu prinsip
"Manusia bermusuh pada satu perkara yang mereka tidak tahu"

Bro Edzyn (tokey susu kambing) ngan Bro Mus
Mereka adalah peserta kedua dan kini adalah FAMILI Miliun yang baru selain Izad (peserta pertama) yang akan membantu anda. 
Siapakah FAMILI yang terbaru dari peserta ketiga? Tunggu...

Gelagat Peserta Ketiga (Part 4)
Gelagat Peserta Ketiga (Part 5) 

Gelagat Peserta Ketiga (Part 7)
Gelagat Peserta Ketiga (Part 8)
Gelagat Peserta Ketiga (Part 9) 
Gelagat Peserta Ketiga (Part 10)

Artikel berkaitan 1 (klik)
 
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)



 

1 comment:

WaPakaiConverse said...

Aduishhhh...

Uncle ni lu nak kena GEGET ni...

Anyway thanks for the post..

Abg Abg "O.S.A" jangan maraaaaa ekkk.. wa masuk tv i tell u... :)
Kuikuikui..

Mus