Followers

Saturday, October 5, 2013

Maklumbalas Selepas 5 Hari Guna Miliun Silver - Testimoni Miliun Silver

Maklumbalas Selepas 5 Hari Guna Miliun Silver - Testimoni Miliun Silver 


 
Hanya 10 orang sahaja!
Pendaftaran Bengkel Keempat Dibuka Sekarang...
miliunsoftware@gmail.com 


Miliun Silver
Low Profit Low Risk
 
 




Pada 30 Sep, Sahabat bantu saya untuk tukar Miliun lama ke Miliun Silver.  Masa tu Balance: $2,488. Equity= $1,983. Floating: -$505.  Loss: -$17. Terpaksa cut loss dan start Miliun Silver dengan modal Equity= $1,983 sahaja. So far, sejak start trading pada 9 Sep, belum dapat buat withdrawal sebab floating terlalu tinggi. Sabar je ler...
Selepas 5 hari dari 30 Sep hingga 4 Okt, dapat profit $214.69 (lihat attachment 1). So balance: $2,197.75. Equity= $1,840.79. Floating: -$356.96 (lihat attachment 2). 

 Attachment 1

  Attachment 2

Tapi sebelum tu pada 1 Okt, saya agak cemas kerana floating tiba2 melonjak ke -$400 lebih. Saya call Sahabat dan Hamba Allah untuk dapatkan penjelasan. Sebab2 nya adalah terdapat askar2 masuk sekali gus dengan price yang sama dan pada masa tu forex mood masam. Jadi negatifnya agak tinggi (silver 38). Nasib baik masuk askar2 lain (silver 39, 40, 37) datang back up (lihat attachment 3).

Attachment 3

Pengajaran yang saya dapat:
1.  Kalau ada masalah, jangan gelabah puyuh. Nanti kena sakit jantung pulak. Call Sahabat atau Hamba Allah untuk dapat penjelasan. Jangan dok godeh2 software atau terminal. hehehe.
 
 Attachment4
2.  Hamba Allah menjelaskan walaupun askar2 masuk sekali gus dengan price yang sama tapi ada askar2 lain datang back up (lihat attachment 4). Sekiranya askar2 back up jadi positif melebehi $2 dari askar2 negatif, semua trading askar2 negatif dan positif akan close. Lihat attachment 3 (70.60 + 70.84 + 0.76 = 142.24) - 139.83 = 2.41.
3.  Tapi sekiranya askar2 back up yang masuk tu pun negatif, kena sabar ler tunggu sampai mood senyum. hehehe.
4.  Selain tu, sama2 lah kita berdoa supaya trading mood senyum dan askar2 yang first time masuk tu terus jadi positif.

 Attachment 5

p/s
1.  Saya harap rakan2 lain terutama dari Camp 3 tu dapat paham apa yg saya cuba nak terangkan kat ni. Kalau tak paham, rajin2 lah call Hamba Allah.
2.  Uncleseekers, tolong jangan pamerkan email address saya kat sini. Nanti satu kampung tahu yang saya dok asyik main forex aje. hehehe. 

Bro Jacket @ Camp 2.

Artikel berkaitan 1 (klik)
 
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)


No comments: