Followers

Monday, November 11, 2013

BINGKISAN IZPUTRA - Week 5

BINGKISAN IZPUTRA - Week 5




Bengkel Kelima (Terakhir) 

(klik) (klik)



Kuyah 010 788 7870, Izad 019 405 5550 & Edzny 012 671 1344
miliunsoftware@gmail.com

 Daftarlah segera... 

Jangan dikesali seumur hidup kerana tidak memilikinya...


Salam uncle...

As always, gua mau lapor sikit prestasi robot2 Miliun Silver utk minggu ke-5. Awal2 minggu lg dh ada rekod yg pecah. Yg x bestnya tu rekod profit harian terendah yg pecah. Kalau yg pecah tu rekod profit harian tertinggi kn bagus..hehe. Gua mashuk USD12.19 jer hari tu. Sebelum ni paling rendah USD15.71 yg gua dpt pd minggu ke-3. Xpelah..asalkan profit..gua syukur bebyk.

 

Alhamdulillah, bila market tutup pada minggu ke-5 ni, gua mashuk USD360.30 utk minggu ni, ngam2 jumlah profit gua dh melebihi USD2000 selama 5 minggu gua run robot2 ni (24 hari trade).


Minggu ni mmg 1 minggu yg amat mencabar. Dimulakan dgn market yg suram pd awal minggu hinggakan ramai yg dpt profitnya x sampai USD20 pd hari Isnin lps. Then, menuju ke penghujung minggu bermula dr hari Khamis, negative float mula meningkat. Pd hari Jumaat, negative float meningkat dgn mendadak. Biasanya floating akaun gua di sekitar -USD800 hingga -USD1500..paling tinggi pun dlm -USD1700 jer. Menjelang penghujung sesi trading pd hari Jumaat, floating akaun gua memuncak menghampiri -USD2900. Walaupun dgn floating yg amat tinggi, Margin Level akaun gua masih berada di paras yg boleh dikatakan selamat, paling rendah pun malam td di sekitar 540%. Alhamdulillah, by the time market tutup minggu ni, Margin Level akaun gua naik ke paras yg lebih tinggi 669%.


Bila dah jadi mcm ni, gua sedar..ada baiknya kita run robot2 Miliun Silver ni dgn modal yg besar supaya akaun kita termasuk dlm kategori low risk & mampu bertahan dlm keadaan negative float yg mencanak naik. Jika run dgn modal minimum USD2000, risiko utk Margin Call & terjadinya Stop Out adalah agak tinggi jika keadaan seperti minggu ini berulang lg nnti. Ramai jgk rakan2 peserta dlm Group Camp 3 yg dh gelabah biawak semalam..habis kecoh dlm group wassap sampai lewat pagi bila negative float meningkat & Margin Level akaun jatuh mendadak..hahahaha.

So, sama2lah kita berdoa agar pergerakan market price pd minggu depan menyebelahi kita & tiadanya price gap besar yg blh meningkatkan float dgn mendadak pd hari Isnin nnti. Yg naik akan jatuh, yg jatuh akan naik jua..insyaAllah.

C ya next weekend..insyaAllah.

"1 IN A MILIUN, IT NEVER SLEEPS"

Bingkisan, izputra Peserta Miliun Group Camp 3
Janda Baik, Pahang
27-28 September 2013


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: