Followers

Friday, November 15, 2013

HASIL PEMERHATIAN SAYA

HASIL PEMERHATIAN SAYA


Salam Uncleseekers,

Saya ingin kongsi pemerhatian saya tentang software2 yang diterbitkan dan askar2 sepanjang saya dok mengadap terminal saya setiap malam. Saya ada save banyak picture2 dari terminal saya bagi menerangkan perkara tersebut. Tapi disini saya akan terangkan dengan secara ringkas saja. Kalau nak panjang, mungkin lain kali saya postkan dengan picture2 tu pulak. Itupun kalau Uncleseekers izinkan. Atau kita jumpa secara berasingan.


 Bengkel Kelima (Terakhir)
(klik)(klik)
Kuyah 010 788 7870 & Edzny 012 671 1344 

miliunsoftware@gmail.com 
Daftarlah segera... 


Jangan dikesali seumur hidup kerana tidak memilikinya...
Jika diperhatikan forex matawang dalam Miliun Pioneer, Silver dan Silver 5 sentiasa mengalami negatif yang agak tinggi. Kadang2 negatif sesuatu matawang tu mencecah melebihi -$200. Ada kalanya juga melebihi -$500 bagi akaun margin $5,000 ke atas. Perkara ni lah yang membuat floating yang tinggi. Kesan ini akan lebih dirasai oleh akaun margin $2,000. Jadi mengapa perkara ini boleh berlaku? Pada mulanya saya beranggapan perkara ini berlaku disebabkan saya dok godeh2 terminal tu. Tapi rasanya terminal akaun member2 lain yang tak digodeh pun mengalami perkara yang sama.

Kemudian seperti member2 yang lain, saya pula beranggapan perkara ini berlaku disebabkan sentimen forex yang tidak menentu atau sentiasa menjunam. Jika diperhatikan betul2 pada setiap hari dalam masa2 tertentu terdapat tsunami yang melanda. Pada ketika ini “price gap” dia naik secara mendadak dengan berpuluh2 pips. Tsunami ni akan berlaku hanya selama lebih kurang 5 minit saja. Lepas tu akan pulih seperti biasa.

 Silver 5 - (Klik Imej)
 Sila perhatikan prestasi S5 (Silver 5)

(klik)

Cuba lihat prestasi Silver 5 dalam blog tu. Contoh EUR/USD:

1. Mula2 dia Buy 1.3483 sebanyak lot 0.2. Tapi graf dah turun ke 1.3454. So jadi negatif.
2. Kemudian askar2 lain masuk beri bantuan. Sell 1.3432 sebanyak lot 0.6. Tapi graf dah naik pulak ke 1.3454. So kena negatif yang banyak. Perkara ni berlaku semasa tsunami. Sekiranya graf naik, negatif pada lot 0.2 akan berkurangan. Tapi negatif pada lot 0.6 akan bertambah berkali2 ganda. Ini tak akan dapat diselamatkan oleh lot 0.2 untuk “close trade”.
3. Askar2 kumpulan ke-3 pulak masuk Buy 1.3473 sebanyak lot 1.8. Tapi graf dah turun pulak ke 1.3454. So kena negatif yang paling banyak.

Punca asal perkara ni berlaku yang menyebabkan floating tinggi contoh bagi Silver 5 adalah:

1. Askar2 masuk Buy atau Sell dengan lot 0.2 tak ikut trend turun / naik graf. Contoh maksudnya, bila graf naik, askar2 masuk Sell. Sepatutnya dia Buy.
2. Askar2 yang masuk bantuan dengan lot 0.6 juga tak ikut trend turun / naik graf. So lagi banyak negatif. 3. Askar2 yang masuk bantuan dengan lot 1.8 juga tak ikut trend turun / naik graf. So kena negatif yang paling banyak.

Sekarang ni sama2 lah kita tengok prestasi Silver 5 ni samada komen2 saya betul atau merapu. Sekiranya saya betul, maka saya cadangkan tindakan harus diambil untuk mengatasi kelemahan tersebut bagi kebaikan bersama.

Brother Jacket @ Camp 2
15 Nov jam 2:45 pagi

Komen aku : Bang, sebelum apa-apa saya minta maaf banyak-banyak sebab tak dapat hadir majlis perkahwinan anak abang. Sememangnya saya dan Mizi nak ke majlis tersebut tetapi disebabkan tetamu datang bersilih sampai saya terlupa. Maaf sekali lagi. 

Ingin saya perbetulkan disini, daripada lebih kurang 100 pemegang akaun Miliun hanya 7 orang (3 orang peserta pertama, 2 orang peserta kedua (kalau tak silap) dan 2 orang peserta ketiga) sahaja yang karam dan kesemua  margin mereka USD3,000 dan kebawah tetapi bukan semuanya mengalami nasib sedemikian dengan margin sebegitu dan kebanyakan dari mereka masih belayar dengan selamat walaupun layar bengkok tika ni.

Ramai yang marginnya sekitar USD5,000 masih gah di pelayaran walaupun terumbang ambing dipukul ombak Tsunami sekali sekala..

Ketiga-tiga peserta pertama telah kami bertanggungjawab, cuma sorang tu jer yang sendiri punya silap sendiri tanggung dan isu abang kita belum sempat berjumpa lagi manakala kedua peserta bengkel ketiga telah kami hubungi sendiri untuk membantu mereka seawalnya bulan Disember atau selewatnya bulan Januari.

Walaupun tiada perjanjian untuk membantu sekiranya karam, tetapi rasa tanggungjawab sebagai sesama bangsa dan agama, kami sedia menghulur tangan.

Silver 5 atau S5 ni adalah produk yang paling saya suka kalau nak dibandingkan dengan Pioneer, Silver maupun Executive). Floatingnya tidak akan melebihi 20% dengan izinNYA dan setakat artikel ini ditulis hanya sekitar tak sampai 3%. Dan akaun ini ibarat biji mata saya.

Bermula isnin depan, kalau ada ruang masa saya sendiri akan 'beri perhatian' terhadap akaun ini dengan izinNYA sehingga 12-12-2013. Beberapa hari lepas terdapat kesilapan komunikasi sehingga terdapat kekecelaruan. 

Jangan lupa perhatikan pretasinya bermula minggu depan.

Tiada ciptaan manusia dimuka bumi ini yang sempurna sebab Rezeki datangnya dari DIA

 Ada Cara Nak Godeh2 Untuk Dapat Profit Lebih Sikit (klik)
Bagaimana Askar2 Miliun Silver Bertempur (klik)
 HASIL PEMERHATIAN SAYA (klik)

Artikel berkaitan 1 (klik)
 
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)



Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...
 

1 comment:

Bro Jacket @ Camp 2 said...

Uncleseekers,
Takpe kalau tak datang sebab terlupa. Ramai saudara2 dari JB dan Batu Pahat yang datang. Ribuan terima kasih kerana ambil perhatian yang berat kepada yang dah karam. Sementara tu saya akan sentiasa mengikuti perkembangan prestasi Silver dan Silver 5 ni.