Followers

Wednesday, December 25, 2013

Miliun GOLD – Memang CHAMPION!

Miliun GOLD  – Memang CHAMPION!




Hari ini hari terakhir untuk minggu ini. Walaupun hari Jumaat trading masih dibuka nanti, tapi mesti semua sibuk untuk bercuti Krismas terutama pelabur-pelabur barat.

Akhir tahun ramai trader tahu, memang market tidak rancak seperti biasa. Walaubagaimanapun Miliun Gold mampu kaut duit dalam kesangapan pasaran.


Jadual broker sempena cuti Krismas & Tahun Baru 2014


Mizi menelefon aku. Masa tu aku tengah tido. “Salam, apa cer bro?” aku membalas panggilan Mizi sebaik sahaja aku bangun tido dengan suara garau. “Akaun Helmy & Hamid dah close” ujar Mizi.

Hari ini Helmy dan abang Hamid dapat lagi rezeki. Helmy dapat USD81.72, abang Hamid dapat USD57.32. Ketika artikel ini ditulis, 2 peluru sudah lepas. Tunggu masa je dia kaut untung.


  
Keuntungan terkumpul Helmy dan abang Hamid dalam masa 11 HARI(masa trading- tidak termasuk Sabtu & Ahad). Floating tertinggi 10% dan tempoh floating tidak melebihi 3 HARI.


  
Akaun Helmy (Klik) dan Akaun Hamid (Klik) bermula 9 Disember 2013 mengaut keuntungan 5% dalam masa 11 hari trading. Carta ini dipost di dalam blog pada 25 Disember 2013 sekitar 1.15 pagi.


Aku sendiri tak sedar masa bila dia close. Kemudian, kami berbual panjang didalam telefon. Macam setahun tak jumpa. Post-mortem pasal Miliun Gold apa yang boleh diperbaiki lagi.

Aku akan buat Miliun Gold untuk dapatkan 15% sebulan. Dah siap aku bagi ko test” kata Mizi kepada aku sebelum kami menamatkan perbincangan didalam telefon.

15% keuntungan daripada modal USD100,000 dah berapa keuntungan? USD 15,000. Tukar duit kita dah RM51,000. Pastu kita bagi sesama kita. Satu untuk kau, satu untuk aku, dua untuk kau, dua untuk aku.

Bukan setakat tu je, apa yang aku faham siapa yang follow MILIUN 4Share nanti adalah satu dunia beb. Bukan satu kampong.

Kalau ada 10 ribu follower, untung je position daripada Miliun GOLD, 70 persen untuk trader yang follow, 30 persen MILLIUN. Lepas tu untung daripada 30 persen tadi, kita bahagi 50 untuk warga MILIUN yang 
follow, 50 untuk admin MILIUN.

Adoyai makan tak habis. Sana sakau, sini sakau. Ni baru duit bertingkek-tingkek.

Berniaga secara berjemaah ni memang manyak untong. Kena ingat setiap rezeki kita juga ada rezeki orang lain.

Sejam kemudian, Uncle pulak call aku;

Macam mana Helmy dapat 81.72, abang Hamid dapat 57.32, padahal entry sama masa?” Uncle bertanya aku soalan cepu mas. “Masa dia close tu, bergantung broker punya dealing desk bang” aku memberi sedikit penerangan kepada Uncle.

Macam manapun berbalik kepada rezeki jugak kan” Uncle membalas ketika menelefon aku selepas je dia bangun tido. Asal bangun je carik aku. Aku pun kalau bangun tido je mesti ada miss-call daripada Uncle. Dia miss aku la tu. Hehe.

 “Ramai yang dah tak sabar nak tunggu projek kita akan datang ni” ujar kak Norizan kepada aku didalam WhatsApp.

Miliun Gold floatingnya paling lama cuma 3 HARI je.  Ini yang membuatkan ianya yang terbaik. Bukan je floating kurang, sakit jantung pun kurang.

Floating hanya sewaktu trading sahaja sekitar paling maksima 3 hari. Capai target ia akan close position mengikut target profit yang ditetapkan, semua floating CLEAR dan kemudian buat entry baru. Semuanya Auto.

Tak perlu lagi cut-and-refresh macam robot-robot yang lain seperti SILVER dan PIONEER.
Robot-robot sebelum ni floatingnya bukan main lama. Berbulan-bulan sangkut pun ada. Kena tunggu market konar baru recover margin.

Penantian sememangnya satu penyeksaan.

Macam mana hebat pun trader atau robot yang direka, kita tidak akan mampu mengawal pasaran, yang kita mampu kawal adalah wang yang ingin diniagakan – Money Management.

Walaupun floating, semua robot MILIUN tetap buat duit.Banyak dengan sikit je. Tapi kalau floating sampai cecah 50 peratus macam robot PIONEER. Sakit otak jugak beb.

Dengan izinNYA, bulan depan cuma beberapa hari lagi, akan recover margin masing-masing. Itu jika melihat daripada aspek teknikal harga.



Darwis(Klik), Tokpi (Klik), Zainal (Klik), Shukry (Klik), Hafiz (Klik) , Norizan (Klik)
Carta ini dipost di dalam blog pada 25 Disember 2013 sekitar 1.15 pagi



Kelebihan Robot Miliun GOLD

  • Floating yang SANGAT RENDAH.
  • Tempoh floating yang SANGAT SINGKAT
  • Money-management yang KEMAS dan SELAMAT.
  • FULLY-AUTO ; Tidak perlu Cut-And-Refresh Manual.
  • Tumpu SATU matawang sahaja; AUDUSD – matawang yang stabil antara semua matawang.
  • Purata pulangan SEBULAN 8-10%  ; sedang UPGRADE supaya ROI sebulan 15%.


Miliun GOLD bakal merealisasikan impian semua warga MILIUN.








Dzoul
0172648451 - Whatsapp

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...


1 comment:

Izputra said...

Alhamdulillah..1 berita baik dr admin Miliun. Impian warga Miliun akan direalisasikan dgn adanya robot Miliun Gold yg lebih baik tak lama lagi..InsyaAllah. Dgn impian telah direalisasikan, saya percaya semua warga Miliun akan support admin sepenuhnya selepas ini