Followers

Friday, December 20, 2013

Miliun GOLD Mengecewakan?

Miliun GOLD Mengecewakan?



Salam kepada warga Miliun dan pembaca setia blog Uncleseekers.

Syukur kepada hadrat Ilahi kerana masih memberi peluang kita terus hidup diatas muka bumi ini. Bersyukur adalah kunci kepada kejayaan dan Allah menjanjikan untuk melipat gandakan nikmat kepada hambaNYA yang bersyukur. Itu adalah janjiNYA.

Berapa ramai kita hari ini bila bangun daripada tidur mengucapkan terima kasih kepada Allah? Dikurniakan peluang hidup, masih dianugerahkan kesihatan, masih mampu menyuapkan nasi ke mulut sendiri?

Kalau belum sila lakukan sekarang, kerana Yang Maha Kasih dan Penyayang suka kepada hambanya yang sentiasa bersyukur. 

Bukan aje Tuhan, manusia pun suka bila kita ucap terima kasih bila kita memberi sesuatu.

Apa perasaan kita, bila kita dah tolong seseorang lansung tak ucap terima kasih? Dah la tak ucap terima kasih, dah bagi gegula diludah pula muka kita. Cobaan.

Sebagai manusia yang lemah, pasti kita ada perasaan marah kan? Tapi, kita dinasihatkan supaya bersabar. Bak kata Uncle. “As-sobru Miftahun Faraj” (betul ke saya eja ni bang) – Sabar kunci kebahagiaan.

Aku bukan nak sambung khutbah Jumaat yang baru korang dengar tadi. Itupun kalau korang pergi la, atau nak beri celoteh motivasi seperti yang aku tulis di blog aku Ceciter Motivasi . Sekadar mengingatkan.

Hari ini aku bersyukur bagi pihak Helmi (Klik) dan abang Hamid (Klik) kerana akaun mereka mendapat keuntungan.



Lebih kurang 10 hari Miliun GOLD beraksi digelanggang, profit yang diperoleh adalah 3.4% walaupun dalam keadaan pasaran yang lembab macam siput sedut.

Jika diberi pilihan 3.4% dalam masa 10 hari dan 4% dalam masa 365 hari jika letak dalam bank (fixed deposit) , mana korang pilih? Ya, kalau letak dalam bank memang takde risiko kerugian.



No Pain, No Gain.


Jika dengan pasaran ‘siput sedut’(akhir tahun) ni boleh raih 3.4% tak sampai SEBULAN (hanya 10 hari), macam mana bila pasaran yang lebih rancak?

Aku jangkakan purata Miliun GOLD boleh raih dalam 8-10% sebulan. Dengan izinNYA

Setahun paling koman 100% (balik modal). Jika tengok kepada back-test yang dibuat ke atas Miliun GOLD yang dipaparkan dalam artikel sebelum ni (Klik), keuntungan diperoleh 200% dalam masa 11 bulan.

Dapat 100% Alhamdulillah, dapat lebih Alhamdulillah sesangat. Tak gitu?

10 hari boleh dapat 3.4%, bagi aku ianya LANSUNG tidak mengecewakan. Tak tau tang mana yang kecewa.

Sekali lagi nak diingatkan kepada warga Miliun, bila anda sudah menjadi warga Miliun tiada istilah “Berputih Mata”. Usah risau.

Walaupun Miliun GOLD beraksi dengan baik, Abe Mizi tetap kata “masih ada elemen-elemen yang perlu ditambahbaik”. Wa respek lu bro.

Oh, sebenarnya ada surprise yang Abe Mizi tengah buat. Nantilah aku citer.

Semoga jihad kita diberkati oleh-NYA.

Terima kasih kepada yang memberi cadangan yang membina.

Kepada yang tidak pernah bosan memberi komentar yang berbaur negatif. Semoga Tuhan merahmati anda. Tuhan lebih tahu niat dihati anda.


Dzoul
0172648451 - Whatsapp

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang



1 comment:

Peserta Bengkel Pertama said...

Kami warga miliun percaya dengan sepenuh hati bahawa produk miliun akan membuahkan hasil... Ramai diantara kami sedang menikmati buah itu... MS Gold adalah yang terbaik dari admin... teruskan perjuangan demi agama dan bangsa melayu...