Followers

Tuesday, December 31, 2013

Miliun Gold - Sangat Berbaloi, Pelaburan Terbaik - I-Follow

 Miliun Gold - Sangat Berbaloi, Pelaburan Terbaik - I-Follow






Salam warga Miliun dan para pembaca blog Uncleseekers,


Semalam rezeki Helmy dan abang Hamid masyuuuk lagi. Alhamdulillah.




Helmi (Klik) - Hamid(Klik)


Sedang diorang duk rilek-rilek tonton Astro tau-tau aku hantar whatsapp "Alhamdulillah jumlah terkumpul terkini..." Begitulah tugas aku setiap kali akaun dibawah pantauan aku. Memaklumkan kepada mereka, duit dah masyuuk.


Siapa tak happy bila duit dah masyuuk kan? Ketika keuntungan diperoleh, aku pun tengah duk santai-santai dengan Uncle di Satay Haji Samuri Taman Melati. Uncle cabar aku makan satay kambing 25 cucuk. Ceh setakat 25 cucuk senang-senang je aku bedal.

"Kalau ko tak abis..." Uncle kata pada aku sambil mengasah penumbuknya. Hehe.

"Saya telah mengotakan janji saya pada abang" kata aku sambil buat muka berlagak setelah selesai licin satay kambing aku belasah.

Ketika aku sedang menghirup sirap bandung, Uncle menyapa "Akaun Helmy dengan Hamid dah kuar last bullet". "Kejap lagi close la tu..." aku bagitau pada Uncle dengan muka selamba. Selang beberapa minit, kedua-dua akaun close dengan jayanya "Betul la cakap ko. Macam Eton Jon!" ujar Uncle.





Akaun Helmy memperoleh keuntungan keseluruhan sebanyak USD389.45 iaitu sebanyak 7.8% semenjak daripada 9 Disember 2013 sehingga 30 Disember 2013. Abang hamid pulak peroleh keuntungan sebanyak 7.7% dengan jumlah keseluruhan dalam bentuk USD sebanyak USD382.75.

Dalam keadaan market hujung tahun yang lembab dan tidak menentu, Miliun GOLD tetap peroleh keuntungan . Bagaimana pula dalam keadaan pasaran rancak?


"You Do The Math"

Keuntungan keseluruhan Helmy dari 9/12/2013 Hingga 30/12/2013 sebanyak USD389.45 - 7.8%(RM1,324.13) . 17 HARI trading, hanya 6 KALI trading sahaja. Carta ini dipost pada 31 Disember 2013 pada pukul 7.39pm


Keuntungan keseluruhan Hamid dari 9/12/2013 Hingga 30/12/2013 sebanyak USD382.75 - 7.7%(RM1,301.35) . 17 HARI trading, hanya 6 KALI trading sahaja. Carta ini dipost pada 31 Disember 2013 pada pukul 7.39pm




Kegembiraan Helmy tentang produk Miliun Gold ini tergambar daripada komen yang beliau berikan kepada aku.


"First..syukur pada Allah kerana permudahkan sy utk memiliki produk ni......dan berbanyak terima kasih kepada en mizi dan en hazly yg mencipta produk hebat ni...dan tq juga kepada uncle krana atas kepercayaan sy kepada uncle maka saya berani labur dan beli produk ni....dan tq bebanyak pada bro zul yg menjaga akaun sy....tq juga kepada semua yg membantu sy secara lgsung dan tidak lgsung....komen sy mengenai produk ni adalah sangat2 berbaloi dan pelaburan terbaik...bagi sy yg tak tau apa2 mengenai forex..dan juga sbg pendapatan alternatif dikala kos hidup yg tak menentu pada masa skrg. Trade bermula pada 9dec...sehingga kini 31dec...dengan profit hampir usd390. Rezeki yg diberi olehNya tidak akan disia siakan...kerana ia bukan hak mutlak sy..ia juga rezeki pada org lain..... Akhir kata, sy amat bertuah berkesempatan memiliki produk miliun dan trima kasih byk beri sy peluang. Tq" 

- Helmy Peserta Bengkel ke-5



Abang Hamid juga turut memberikan komen yang telus menyatakan Miliun Gold menjadi sumber alternatifnya bila pencen nanti.


"Trade forex ni memang dh terfikir lama sebagai alternatif menjelang pencen nti, tak d sangka plak ada d blog uncle yg glamor, apa lg sya pun gatal nk joint. Alhamdulillah d terima. Setelah dgr goreng drp sifu2 dn pencipta miliun sya pun mula buka acc pada tarikh yg sama dgn bro helmy. Dah joint buat x tau je , sbb dh serah kt en Dzoul. Alhamdulilah sekarang dh ada profit lebih usd380. Trima kasih kpd yg memberi peluang kpd sya, d harap tahun dpn brtambah rezeki dan ramai yg akan turut serta"
- Hamid Peserta Bengkel ke-5


Buat pengetahuan anda, produk yang POWER ni akan digunakan pada projek 2014 Miliun. Pada tahun hadapan yang hanya tinggal beberapa jam sahaja lagi, kami tidak lagi menjual sebarang produk.

Kami hanya menawarkan PROFIT SHARING.

Aku yakin dengan produk sebaik ini, projek COPYTRADE yang bakal diadakan tidak lama lagi dengan menggunakan produk Miliun Gold bakal melahirkan ramai JUTAWAN.

Inilah jihad kami untuk membantu meningkatkan ekonomi bangsa dan negara.

Jika Helmy dan Hamid telah merasakan keuntungan, anda bila lagi?

Dzoul
0172648451 - Whatsapp

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...


1 comment:

fazelinfo said...

Tahniah... Barakallahu fi kum