Followers

Friday, December 6, 2013

Saya Akan Bantu Anda - Darwis

Saya Akan Bantu Anda - Darwis


Salam kepada para pembaca,

Hari ni memang hari yang terbaik untuk tarik jala ikan. News daripada GBP, EUR, USD dan lain-lain banyak membantu dalam mengaut keuntungan.

Pergerakkan matawang kesan daripada data positif dan negatif memudahkan robot Miliun menjalankan tugasnya dengan baik.

Selama pengalaman saya selama 5 tahun dalam bidang Forex, ini adalah pertama kali saya melihat trading Forex sempoi. Tak perlu risau pasal news, tak perlu risau pasal emosi, tak perlu banyak tahu tentang teknikal. Duduk-duduk makan buah rambutan masih boleh dapat keuntungan. Boleh laa daripada takde lansung kan.



Minggu ni sahaja hasil tangkapan Darwis USD607.03 (RM2063.90) .Boleh laa kan? Gaji sebulan dapat seminggu.Takkan nak tengok je? Profit kalau peram lelama bukan boleh jadi emas pun. Lebih baik kita transfer, withdraw bagi anak bini makan. Tak gitu Wis?

Apis







Masih ingat lagi kata-kata saya "Profit kalau belum withdraw, itu belum dikatakan profit lagi" . Saya tahu kata-kata ni melekat dalam kepala Apis hehe. Kan Pis? Pis nanti akaun kau , aku akan buat sama macam Darwis . Lek lu Pis.



Floating memang perkara biasa dalam trading, trade manual pun floating juga. Itu atas pengalaman saya sendiri.


USD11,130 (RM37,842) ni untung tau bukan rugi. Ini untuk minggu ni je. Apadahal dengan floating. Nak belayar lautan dalam kena pakai kapal besar beb, ombak pun mestilah besar.  Kalau setakat tangkap ikan bilis tadahal pakai kapal kecik. Tapi jangan mimpi la nak dapat ikan besar. Kena la ukur baju dibadan sendiri.

Kebanyakkan trader yang trade manual mempunyai masalah psikologi. Pergi belaja sana-sini sampai berpuluh ribu ringgit, tapi masih gagal. Sebab apa? Sebab mental tak tahan bila entry pada posisi rugi (floating) .Bila rugi, tambah lagi rugi. Sudah jatuh ditimpa tangga. Adusss.

Saya kenal ada beberapa yang trade manual yang berjaya. Tapi diorang very humble dan low profile.
Trader manual yang poyo selalunya dia baru 6 bulan je trade. Nanti tengok lagi satu 'Quarter' apa jadi.

Satu soalan saya ingin tanya . Ada tak mana-mana kompeni yang bagi duit balik kepada pelabur akaunnya yang karam? Kalau ada sila bagitau saya.

Bukan nak cakap ilmu teknikal tak penting bila dah guna robot ni. Penting juga untuk tahu harga 'Support' dan 'Resistance' supaya kita tak mengalami 'market anxiety' bila berlaku floating.

Dzoul

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...


Dzoul yang pakai spek oren tu hensem sikit. Aku hensem banyak..hu hu

Komen Aku : Welawe Dzoul, ko ni dah melampau tahap cipet. Ni Blog Aku bukan blog ko. Sukati ko buka sana buka sini pastu tulis apa yg ko suka! Ko ingat bapak ko ngan bapak aku ada share dalam saham blogspot ni..


2 comments:

Anonymous said...

Ni forex pernjagaan haram mana ada berniaga dapat untung macam ni tanpa ada rugi atau turun naik. Perniagaan penipu lama lama hancur belaka yg kaya penyagak mata wang.

Anonymous said...

baguslah begini tolong orang jadi kaya dan berjaya ..apa salahnya..bunag sikap dengki tu.