Followers

Sunday, December 8, 2013

Duit ni sebenarnya 'berhantu'

Duit ni sebenarnya 'berhantu'

Salam kepada semua warga miliun.


Produk miliun ni, Isteri aku yg cerita Kat aku. Dia ni memang peminat tegar blog Uncleseekers.

Mula-mula takut gak nak join miliun ni tp aku tekadkan hati Untuk mencuba.Ye la Bukan senang nak senang tapi nak susah sekejap je boleh susah.

(klik)

Aku Nekad gak mendaftar utk group kedua. Modal permulaan 5000usd. Aku guna Akaun pioneer. Dalam seminggu dapat la dalam 1000+usd tapi aku peram je sampai la gelombang tsunami melanda pada bulan kedua.

Akaun aku masih stabil walaupun aku dgr ada kapal yg dah karam. Aku disaran utk bertukar kpd silver ketika pertemuan pertama selepas bengkel ke2 (30 ogos 2013) di janda baik.

Pada masa tu xramai yg dpt hadir. Yg aku ingat time tu yg hadir bro jacket ngan ridza dan ada beberapa org peserta dr bengkel 1 & 2 . Pada mulanya malas nak tukar sbb mmg xnafi yg pioneer ni mmg yg terbaik. Cuma dek sbbkan tsunami ni je yg gelabah sikit. Lg pun time tu equity aku kurang dr modal aku.

Nak dijadiakn rezeki aku tunggu lbh kurang 2 minggu equity aku mencecah usd 6200+ terus aku nekad tukar ke silver. Sbb Hazli kata kalau prestasi x OK leh tukar blk ke pioneer. Kemudian aku tambah modal usd2k menjadikan modal aku keseluruhannya menjadi usd7k.

Korang percaya tak aku memang xde masa Untuk pantau Akaun aku (tu pun istri aku yg dok risau xtido mlm nengok akaun aku time tsunami tu). Sampai aku ckp kat dia kalau btl rezeki kita ada la tu. ye la dia risau modal usd7k tu bukan sikit. Kalau karam mana nak cekau duit lg.
 
Nak dijdkan cerita lg Uncle naik ke fraser hill dgn xdisangka memperkenalkan aku Dgn dzoul. Pada mulanya ucle tnya samada nak tak kalau dzoul jg akaun aku. Untung 50-50. Tanpa fikir pjg terus aku stuju.

Ye la slama ni Bukan aku nengok sgt akaun aku. Sekurang2nya tak payah nak runsing tak tido mlm memikirkn floating yg gila2 time 2. Mungkin tu jugak dah rezeki dzoul. Pernah aku ingat kata2 org tak semestinya semua rezeki yg kita dpt tu adalah milik kita kerana sebahagian didlmnya Ada rezeki org lain.

Berbalik kpd profit sharing td rupa2nya uncle saje nak uji aku kot. Sbb sbetulnya adalah 60-40. Apa2 lah uncle oii.. Tu pun aku dah cukup bersyukur.

Duit ni sbenarnya 'berhantu'. Lagi byk dpt lg xcukup. Tak kisah la kongsi pun kongsi la asalkan Ada orang yang boleh pantau Akaun aku.

Sebelum bertukar ke silver 5 uncle suruh aku keluarkan profit aku sebanyak usd800+ (2 minggu trade) . alhamdullilah semalam aku merasa lagi rm 1959.05(slp bhg 60-40) selama dzoul jg Akaun br aku hampir 2 minggu.




Syukur kpd hadrat illahi. Setiap rezeki adalah urusannya. Kita hanya perlu berusaha Dan bertawakal.

Salam.....

Darwis

Komen aku : Artikel aku tentang Darwis dan isterinya yang aku tulis tempohari terpaksa dipadamkan atas permintaan Darwis sendiri sebab-sebab yang tak dapat dielakkan

Saya Akan Bantu Anda (Part 1)
Saya Akan Bantu Anda (Part 2)
Saya Akan Bantu Anda (Part 3)
Saya Akan Bantu Anda - Puan Norizan
Ahlan Wasahlan Peserta Bengkel Ke-5 
Saya Akan Bantu Anda - Darwis
Saya Akan Bantu Anda - Hapiz
Saya Akan Bantu Anda - Zainal
Dua Ribu Empat Belas - "We Don't SELL, but We SHARE"
Miliun GOLD - Mengecewakan?
PIONEER Dilanda Tsunami
Miliun GOLD - Memang CHAMPION!
Darwis - Dipukul Badai, Rezeki Tetap Muai
Yang penting dapat sikit ke banyak kuarkan ZAKAT - Darwis
Siapakah Uncleseekers Yang Sebenarnya?
Miliun Gold - I Follow
Zainal - Terlepas Untung USD440
Artikel-Artikel Uncle Hari Ini Pusing 360 Darjah.....
Bila Join Orang Besar Nie Orang Kecil Pun Nampak Macam Orang Besar
Pasaran Macam Laut Yang Bergelora...
Uncle ni dah insaf ke?
Terbukti 'Untung Bersih' Sekitar 12% Sebulan Dengan Miliun Gold

Artikel berkaitan 1 (klik)
 
Artikel berkaitan 2 -  (Part 1) (Part 2) (Part 3) (Part 4) (Part 5) (Part 6) (Part 7) (Part 8) (Part 9) (Part 10) (Part 11) (Part 12) (Part 13) (Part 14) (Part 15) (Part 16)



Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

 

No comments: