Followers

Saturday, December 28, 2013

Yang penting dapat sikit ke banyak kuarkan ZAKAT - Darwis

Yang penting dapat sikit ke banyak kuarkan ZAKAT - Darwis


 Salam ...

Darwis 
(klik)

Kepada semua warga miliun. Aku terpanggil menulis artikel ni kerana ingin memperbetulkan tanggapan semua terhadap uncle mahupun Dzoul. Ramai bertanggapan aku ni dah mcm anak emas diorg menjaga acc aku lebih dr org lain. Tp cuba la korg pikir, apa pek dah nya diorg buat cam tu. Kalau aku jd diorg baik aku pilih akaun yg margin besar2. Profit sharing still 60-40. Lg masyuk beb. ada gak yg tanya apa ilmu yg aku pakai. Cuma apa yg leh aku ckp percaya pada rezki yg Allah bg. (sikit ke byk kena syukur, kalau tak syukur yg skit mana nak dtg yg byk). 

Berserah kpdnya bulat2. Kalau sume nak tau acc aku penah cecah margin level 300++ . Memang cuak gak la. Tp apa yg aku buat aku redha dan aku berserah berdoa kalau betul ini jln punca rezki aku kau pulihkanlah balik acc aku YA ALLAH. 

Seminggu lepas tu alhamdullah baru nak balik margin level aku.  

Yang penting dapat sikit ke banyak kuarkan ZAKAT.

Wassalam....


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...



No comments: