Followers

Sunday, January 12, 2014

Malam Tu Malam Jumaat...Come And Joint Us.

Malam Tu Malam Jumaat...Come And Joint Us.

"Dan Allah lebihkan sebahagian kamu di atas sebahagian yang lain dalam rezeki..." 16:71.


Salam.

Selamat bertemu kembali bagi pembaca blog uncleseekers dan Warga Miliun.  Aku ni tumpang tuie jer dia punya blog .   Bukan phtui. Tahun 2014 baru saja bermula tapi macam2 terjadi kat dalam ini dunia. Baik dalam negara dan luar negara.  24 hours.  Kau orang pun tahu apa ke bendenya kan. 

 Gold V6 (Dulu Silver) - Akaun Zainal - USD11,040.76 - Bermula 4 Januari 2014

Begitu lah juga dengan kisah si robot Miliun ni.  Untuk refresh balik sesiapa yang baca artikel aku yang lepas,  pada tahun 2013 bermula  31 Ogos 2013 aku mula trading menggunakan Miliun Pioneer. Lepas tu pada 2 Oktober 2013 di tukar kepada Miliun Silver. Kedua-duanya  floatingnya tinggi tapi masyuknya pun tinggi juga.  Selalu kasi olang suspen jer. By end of the day equity  lebih rendah daripada balance. Letih beb.

Kemudian pada 12 Disember 2013 atas nasihat uncle ditukar lagi kepada Miliun Silver 5 pulak. Yang ni floating dan profit tak tinggi, tapi slow lah beb.   Morale of the storey – hati sakit floating tinggi tarak untung dan menyakitkan hati  pergerakan slow lembab giler .

 
Keuntungan bersih Abang Zainal dalam masa 5 hari trade sebanyak sebanyak 12.5% bersamaan USD1,674.63 (RM5,023.89) dan yang paling best adalah Zero Floating!

2014 memberikan sinaran harapan pada aku dan juga geng2.  Nak di jadikan cerita  pada  pukul 12.00 tengahmalam 3 Januari 2014 uncle call aku.  Aku tengah syok2  ni,  bukan buat apa heh, tengah relax tengok TV dah.  Dia mengatakan bahawa robot ni sekali lagi nak ditukar, kali ni kepada Miliun Gold. Aku ngikut jer.  Malam tu malam Jumaat  beb.  Jangan salah faham heh.  Malam Jumaat yang penuh dengan keberkatan akupun berakad mengizinkan  uncle/Dzoul  refresh  (cut loss lagi) tukar engine robot dengan Miliun Gold V6.  Uncle beritau aku yang ni kalau floating dia dah mula naik itu petanda baik , tak fenin kepala. Dah terbalik kot.  Biar betul uncle punya teori ni. Tapi itu lah kenyataan nya. Aku tak reti nak explain,  korang boleh baca artikel yang Dzoul tulis tu. Semua ada kat situ. Complete siap dengan chart lagi.  




Memang  power lah.  Profit giler dan cepat beb.   Let the figures do the talking.   Aku harap yang ni boleh dapat balik  modal cepat dan barulah boleh rasa hasilnya.  Aku chat  dengan uncle kalau hari2 masyukkkk macam ni kan best. Uncle chat balik ingat ni kedai pakaian hari2 ke ? Hehehe.  Ente (Anta ?) buat lawak pulak  beb.  Kalau hari2 masyukkk ente pun masyukkkkk juga kan.   

Pada geng2  aku nasihatkan tukar pada Miliun Gold V6 ni.  Daripada menunggu floating macam buah tak gugur  lebih baik cuba Gold V6 ni.  Pada pembaca blog uncleseekers -  come and joint us.

Apa-apa pun Salute to Miliun Team and people behind the scene. Excellent.  Good job bro.  Terima kasih Allah yang telah mempermudahkan urusan memberikan rezeki.   
     
Wassalam.  Jumpa lagi.

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

 

No comments: