Followers

Wednesday, January 29, 2014

Modal Pun Tak Terusik...

Modal Pun Tak Terusik...


Assalamualaikum...salam hormat dan salam sayang buat uncle dan semua pembaca@bakal-bakal trader...

Klik imej lebih besar

Carta Prestasi Dikemaskini sehingga 28 Jan 2014 pukul 5 pagi


Ini adalah artikel kedua sejak pertama kali aku join bengkel ke3 hujung tahun lepas... lama dah join tapi belum pernah trade sebab belum ada modal... sebenarnya aku sekarang berada diambang muflis, setiap bulan aku terpaksa habiskan hampir semua gaji untuk bayar hutang... selebihnya tu buat mkn pakai anak bini dan keperluan harian... cukup-cukup makan jer bro...

Forex...aku pernah rugi hampir RM10k dulu... lama juga aku tutup buku adalah 2tahun sudah... mmg serik... tp sebab promosi yg masyukk dari blog uncle nie... aku jadi teringin nak mencuba lagi... modal boleh cari cuma cepat atau lambat jer... so aku cepat-cepat g jual van buruk aku buat modal join group3... haha... ikut suka hati aku jer... harta aku apeadehal... hehe... aku nampak potensi forex ni sebab tu aku brani buat... tambah pulak uncle yang jadi kepala... bukan calang orang berani buat apa dia buat bro... kalau ada kesempatan teringin juga aku nak menuntut... hehehh...

Ader citer masa bengkel3 haritu, terkena aku... taktaulah kebetulan atau hakikat... nadanya macam bergurau... tapi apa uncle cakap betul2 jadi bro... aku rasa uncle ni hari2 minum air laut kot... sebab tu mulut masin... tapi kat janda atas bukit tempat jin bertendang nu mana ada laut... hahaha... nasihat ikhlas aku buat uncle : uncle jgnlah byk sgt makan garam ye... lebih-lebih lagi yang jenama gudang garam tu... tak elok tuk kesihatan uncle... hehehe....


Papepun memang aku respek kat uncle n abah... aku pernah jugak follow program abah kat janda dulu... serba sikit taulah cerita family abah n uncle nie... oleh yang demikian tak perlulah rasanya aku nak pertikai apa-apa plan yang beliau buat jika niatnya LILLAHITA'ALA... aku percaya uncle bukan jenis orang-orang yang 'nakal' heheh... cer ingat masa dapat kek besday bengkel3 haritu... uncle terus suap bagi kita semua rasa... bagi aku... macamtulah ciri ketua yang baik dan adil... berbagi sama rata sama rasa...walaupun sikit... kann... melalut jauh sudah aku nie...huhu...sori bro...

Seterusnya mana nak cari modal start trade? Aku ada plan nak jual kete aku pulak...haha... sampaikan kete dah letak kat kedai...tapi atas sebab teknikal tak dapat nak jual...huhu...sebab tu juga sampai sekarang ni akupun tak tau mana nak cekau modal...walawee...

satu hari peserta group3 dah mula left group sbb bertukar robot silver kepada gold v6... tinggallah kami2 yang bermasalah... Aku pikir xpelah belum rezki aku kot... nanti mesti ada jalan lain cari modal... tapi ada juga rasa sikit down bila org2 kuat group3 mula left group... kak ezan left... sifu left... tok wan left... 'see u at v6 katanya...' hmmm..... sunyiii trus dlm group3 haritu...

 





"Siapa bro noh? Siap sedia minggu depan kapal anda akan belayar, kawan2 lu dari group3 yang plan infak membantu lu..." kata uncle... huhu... speechless... xtau nak cakap camana masa tu... macam-macam perasaan ada... terharu, malu, sedih, gembira, risau... "Sesungguhnya tangan yang memberi lebih mulia dari yang menerima..." bergenang air mata aku, nasib xtumpah... huhu.... mudah-mudahan mereka semua mendapat rahmat dan kemudahan dalam kehidupan dunia akhirat...amiinn...

4hari pertama trade ac tuan rumah yg aku tumpang iaitu bro zuhaili dgn modal terkumpul 5000usd dah close dengan profit 188usd... pastu sat tadi slps 4hari, profit lagi 184usd... syukur pada Allah... cam biasa... lepas dapat profit aku terus tunjuk kat wife, adik beradik, ipar n sepupu aku... aku ajak skali diorang join... banyak kali gak aku promote kat diorang sejak guna DEMO silver dlu lagi... maybe diorang masih tak berani atau belum faham potensi forex ni atau mungkin seram tengok floating silver dulu (akupun seram jugak...heheh)... at least dapat juga buat tambah pendapatan... modal pun tak terusik... kan itu objektif utama uncle buat semua ni... Nak bantu tingkatkan ekonomi ummah... mudah-mudahan terus berkembang maju hendak-Nya... amiinn...


Sebelum aku akhiri artikel kali ni, ucapan terima kasih sekali lagi kepada uncle n da geng di balik tabir dan semua warga v6... sayang kamu semua... maaf kalau ada ynng tersinggung rasa dalam tulisan aku kali nie... aku tak reti nak pilih lagu... cuma sekarang ni aku teringat lagu mentera semerah padi... okla tu kan... hehe... sekian... wassalam...

Mohd Noh
Peserta Ketiga


Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: