Followers

Friday, January 24, 2014

Mukaku Dah Bertukar Warna Dari Sawo Matang Ke Kelabu Asap...

Mukaku Dah Bertukar Warna Dari Sawo Matang Ke Kelabu Asap...


Assalammualaikum wbt

Salam kesejahteraan buat Uncle dan para Admin Gold V6 dan kepada semua rakan taulan sahabat handai saudara seAgamaku sekalian


Aku antara insan2 yg bertuah dan terpilih utk bersama2 berkongsi rezkiNya dgn produk Gold V6 ini walaupn ikutkn pada asalnya harapan utk bersama2 sahabat2 sekalian sebenarnya teramat tipis disebabkan kekangan modal yg teramat sgt..biasalah apabila bersepak terajang di kota batu metropolitan dgn membuat kerja perintah di tahap kelulusan SPM sahaja..hutang keliling sana sini,anak bini perlu disuap mkn pakai..mmg sesuatu yg pelik ibni ajaib andai duit gaji dlm bank dpt kekal lebih dari seminggu..biasanya 2-3 hari mmg dh kering kontang..syukur masih ada rahmatNya yg masih bersama aku disini..

Ibuku yg tak pernah putus2 mendoakn aku dan kadang kala membantuku disaat mukaku dah brtukar warna dari sawo matang ke kelabu asap..

Mungkin atas doa ibuku juga menemukn aku dgn produk Miliun hasil usaha genius Uncle, Sahabat dan Hamba Allah walaupn disaat permulaannya mmg pelbagai rintangan aku hadapi..bermula dr saat nk settle yuran bengkel dan produk hingga sampai nk bergerak ke Janda Baik ada juga rintangan yg tersendiri..


Namun atas sikap tolenrasi, ukhwah dan kebaikan yg ckup kuat oleh insan yg aku panggil Uncle ni maka dgn rasmi dan jayanya aku berjaya sampai dan bersama2 sahabat2 lain meneruskn sehingga selesai Bengkel Miliun Ke-3 yg diadakan sekitar September 2013..dan ada juga kejadian yg benar2 menunjukkn keikhlasan Uncle utk membantu aku dan aku percaya kebaikan tak perlu dihebohkn sgt takut menimbulkn riak sndiri dan syak wasangka org lain jd aku simpan segala kebaikkan yg pernah Uncle lakukan pd aku dan keluarga dan doaku agar segala2 urusan dunia dan akhiratnya dipermudahkn oleh Yang Maha Kuasa..amin


Selesai bengkel,timbul permasalahan modal utk memulakn trade..mna mungkin utk mencekau sejumlah modal dlm keadaan ekonomi diri sebegini?jadi aku hanya berdiam diri tanpa berbuat apa2..sehinggalah satu pagi aku mendapat call dr Uncle meminta aku menyediakn modal sekurang2nya USK 1k utk trade di dalam Cent Account menggunakn robot Miliun yg telah dimodifikasi oleh Hamba Allah..sejenak aku termenung..mna nk cari modal? namun Allah swt Maha Berkuasa Atas Segalanya,ku temui juga jalan mendapatkn modal tersebut dan tepat pada hari Bengkel Ke-5 berjalan aku trus Whatsapp Uncle..mungkin beliau agak sibuk menguruskan bengkel pada hari itu tiada jawapan aku terima..namun datang lagi halangan,rintangan,cubaan,kesempitan dan mcm2 -an lagi yg memerlukn aku mengikis modal tersebut sedikit demi sedikit dan seperti bukit,kalau dikorek sedikit demi sedikit lama2 pasti akan mnjadi padang..dan aku kembali termenung sehinggalah apabila saat dan ketika ketentuanNya Uncle berniat utk berkongsi dgn semua warga Miliun yg berminat utk bersama2 belayar menggunakn  Gold V6 tp dgn profit sharing 60:40..aku cuma membaca sahaja info2 tersebut di dalam grup Whatsapp tanpa berpikir apa2 sebab aku tau jalan ke modal minimum USD 5k trus agak mustahil..




Klik imej untuk lebih besar

Prestasi maklumat Gold V6 ini dikemaskini pada 24-1-2014 pukul 3.10 pagi.


Namun Allah swt punya perancangan yg maha baik..digerakkanNya hati Uncle utk menghubungiku di suatu petang yg damai bertanyakn tentang situasi aku dan aku ceritakn segalanya dan Uncle meminta utk aku mencari modal seberapa yg bole didapati utk ditumpangkan dalam akaun insan2 lain yg terpilih..waktu itu mmg dlm poket aku hanya tinggal serpihan duit syiling sahaja aku hanya mampu mengatakan aku akan cuba seberapa daya yg termampu..

Dalam 2-3 hari selepas itu aku hubungi Uncle kembali dan ringkasnya mmg aku katakan aku tak mampu buat masa itu..mungkin dgn izinNya kelak suatu masa nanti aku akan bersama belayar dgn sahabat2 sekalian..

Namun tanpa ku sedari,Uncle dan pihak Admin V6 telah menjalankan satu kerja Infaq utk membantu aku dan seorg lg sahabat menjayakan modal utk sama2 trade menggunakn Gold V6..

Jadi dalam kesempatan ini ingin ku ungkapkn jutaan terima kasih pada mereka2 yg telah sudi menyumbang sekelumit dr modal mereka2 utk membolehkn kami bersama2 belayar bersama2 anda sekalian..Bro Tok wan, Bro Sifu Izputra, Bro Hamid, Bro Zainal, Bro Hafiz, Bro Wak Zafry, Bro Shukry, Bro Ridza, Bro Darwis, Bro Nizam, Bro Helmi, Bro Uzair, Bro Tokpi, Bro Musz, Sis Siti Nadhirah dan Sis Atul...dan tak lupa Bro Zuhaili yg sudi menumpangkan aku dalam kapalnya...sesungguhnya hanya Allah swt sahaja yg mampu membalas jasa2 kalian..Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya:

"Manusia yang paling dikasihi Allah ialah orang yang memberi manfaat kepada orang lain dan amalan yang paling disukai oleh Allah ialah menggembirakan hati orang-orang Islam atau menghilangkan kesusahan daripadanya atau menunaikan keperluan hidupnya di dunia atau memberi makan orang yang lapar. Perjalananku bersama saudaraku yang muslim untuk menunaikan hajatnya, adalah lebih aku sukai daripada aku beriktikaf di dalam masjid ini selama sebulan, dan sesiapa yang menahan kemarahannya sekalipun ia mampu untuk membalasnya nescaya Allah akan memenuhi keredaannya di dalam hatinya pada hari kiamat, dan sesiapa yang berjalan bersama-sama saudaranya yang Islam untuk menunaikan hajat saudaranya itu hinggalah selesai hajatnya nescaya Allah akan tetapkan kakinya(ketika melalui pada hari kiamat) dan sesungguhnya akhlak yang buruk akan merosakkan amalan seperti cuka merosakkan madu." (Hadis Riwayat Ibnu Abi Dunya)

dan atas sikap bantu membantu dan berkasih sayang sesama maka saat dan ketika ini, aku dpt bersama2 warga Gold V6 belayar mengharungi lautan forex yg luas dan doa aku pohon saban masa agar rezki kita semua dimurahkanNya melalui perantaraan produk Miliun Gold V6 ini..dan di kesempatan ini juga aku ingin mengungkapkn jutaan terima kasih pd insan yg mesra di panggil Uncle atas segala bantuan peluang serta kasih sayang sesama Muslim yg tidak henti2 berfikir untuk menambahbaikkan peluang serta cara untuk memakmurkan ekonomi umat Islam abad ini..Insha Allah

Terima Kasih Allah..

p/s - baru mendapat info dr Bro Dzoul sekitar 2231hrs tadi (23/01/2013) bahawa kapal kami telah membawa pulang hasil sekitar USD 18.83...terima kasih Allah

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...


1 comment:

Anonymous said...

jadi blog merapu dah sekarang..kesian

kalau dulu ribu2 sehari pelawat,

la ni sendiri tulis sendiri baca la..