Followers

Monday, January 6, 2014

Pasaran Macam Laut Yang Bergelora...

Pasaran Macam Laut Yang Bergelora...



Main forex adalah istilah saya yang “ zero “ pasal forex..tentu trader trade gelak. Terfikir macamana nak tambah pendapatan sebelum pencen, duit KWSP kan ada!!! orang kata, tapi sampai bila bukit pun bolih rata nikan duit itu.


Terbaca pulak blog uncle..pasal forex..miliun.. eh apa pulak ni.. sejak ari tu hari-hari saya buka blog uncle untuk mengikuti perkembangan miliun (apa miliun ni macam pelik je bunyinya, bolih jadi jutawan ke).


Uncle telah menjemput sesiapa yang berminat untuk menghadiri bengkel khas MILIUN. Kena bayar tu bukan percuma . Tak dapat saya ikut pasal tak ada puluss.. seterusnya bengkel 2, 3 dan ke4 kabarnya terakhir tahun 2013…gerammm . Alhamdulillah ada pulak bengkel ke 5 pada hujun nov, apa lagi terus joint laa siap bawak family dan adik dari Johor. Eh..saya seorang je yang joint yg lain berkelah laa.


Bengkel satu hari untuk forex bolih ke??....tak sebenarnya hanya untuk cerita sedikit pasal “ miliun software”. Software kali ini dipanggil MILIUN GOLD….versi terbaru, berbeza sedikit dari yang sebelumnya, selebihnya borak-borak santai santai, berkenal-kenalan dengan eksekutif-eksekutif “Miliun Trading” diantara peserta bengkel yang lepas dan pass tu makan-makan . Makanan memang BEST…tq uncle.


Sebelah petang baru diajar cara-cara download MT4 dan mendaftar akaun dalam forex sebenar. Maka terjerumuslah saya dalam forex ni...balik dari bengkel 5 terus saya masukkan MODAL kedalam syarikat forex pada 5 Dis 2013 melalui broker sah syarikat tersebut..nak tau syarikat apa….kalau nak tahu mari joint laa..setelah semua urusan selesai baru la saya bolih mula trade secara live…eh pandai ke… ada masa ke saya… dah tentu TIDAK !!!

Pasal Trade mentrade buat masa ni saya serahkan kepada orang yang ariff..saya hanya keluarkan MODAL..


Trader beritahu akan mula trade pada 9 Dis 2013..Orang kata bulan ni pasaran macam laut yang bergelora…jadi saya serahkan pada Dia....tak disangka profit pertama muncul pada 12/12/2013..walaupun x banyak syukurr dapat juga…Ini satu permulaan..diakhir bulan yang penuh bergelora Dis ni jumlah profit terkumpul melebihi USD380…Alhamdulillah…semua atas kehendakNya juga. Saya hanya duduk diam dirumah..

Terima kasih pada kejujuran trader yang menguruskannya..terima kasih yang tak terhingga pada pencipta Miliun Software..dan terima kasih atas keikhlasan pada yang memperkenalkannya..siapa orangnya????....nama tak penting tapi niat dan keikhlasan mereka untuk membantu kita itu yang utama. Bak kata doctor-doktor tak bertauliah WAA CAYA LU BEBBB

Sekian….Assalamualaikum

Muhamad Hamid Bin Nasie


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...




No comments: