Followers

Tuesday, January 28, 2014

Sampai Sekarang Menjadi Misteri Kepada Saya.

Sampai Sekarang Menjadi Misteri Kepada Saya.

Bismillahirrahmanirrahim.




Assalamualaikum wbt.

Buat ribuan follower tegar blog ini dan keluarga besar warga sahabat dan kerabat Miliun yang dikasihi, saya doakan semoga kalian sentiasa berada di dalam keadaan sihat dan di bawah peliharaan Allah swt.


Alhamdulillah, dengan keizinan dari yang Maha Kuasa, dan dengan restu serta izin pemilik blog yang cukup berpengaruh ini, akhirnya dapatlah juga saya menjejakkan kaki di sini untuk menitip barang sepatah dua kata rasa syukur dan bahagia di dalam hati . Rasa kerdil dan kekok menulis di blog yang hebat ini, pemiliknya bukan calang-calang orang.. Sedangkan saya bukan siapa-siapa...

 

Wahai Sahabat-sahabatku yang dikasihi, bagi yang tidak mengenali diri ini, nama saya Ariffin. Nama di whatsapp pula ‘mohd’. Saya adalah budak camp 3. Yang menggunakan miliun silver. Imbas sedikit semasa di Cheringin, alhamdulillah Camp 3 memang sempoi. Ahli-ahlinya baik-baik. Dan ramai pula sifu dan otai yang ada di dalamnya termasuklah tuan izputra, tokwan (pakar janda) dan yang lain-lain lagi. Tetapi saya tidaklah seglamour mereka semasa di camp mahupun di dalam group whatsapp. Saya yakin ada yang mengalami kesukaran untuk recall balik yang mana satu pulak dah mamat nama Ariffin ni. Memang tak glamour langsung. Saya start trade pun lambat, modal ciput plak tu (usd2k), ilmu forex zero, segan sungguh nak menyampuk mereka ni bila discussion dalam group. Mereka sembang forex lengkap dengan fact and figures, reference, projection dan sebagainya, manakala saya, nak print screen handphone pun takde function tu kat handphone saya. kahkah. Lagipun saya pakai prepaid (apa kena mengena ntah). Tapi saya tetap follow mereka ni and keep updated dengan cerita-cerita terbaru mengenai produk Miliun, so saya tak ketinggalan jauh sangat la. Kepada rakan2 yang aktif berwhatsapp, terima kasih saya ucapkan.Saya follow kalian dalam diam. haha.

 

 

 

Sepertimana yang ramai rakan- rakan saya telah jelaskan dan coretkan di sini pada entry-entry yang lepas mengenai pencapaian dan rekod Gold V6, maka telah terbukti dan nyata sekali bahawa ianya berjaya menghasilkan pulangan keuntungan buat pelaburnya. Ingin saya highlightkan bahawa betapa ini lah dia produk yang amat kita harapkan untuk membantu bagi menjana pendapatan dan mengukuhkan ekonomi diri dan keluarga kita di dalam sitauasi tidak menentu seperti sekarang ini. 

 


Saya amat bersyukur kehadrat Allah swt kerana diberi peluang untuk menambah pendapatan melalui GV6 ini. Saya juga amat bersyukur kerana dipertemukan dengan orang-orang yang tepat dan di masa yang tepat. Kepada rakan-rakan sekalian, saya tumpang gembira kerana dapat melihat anda semua berjaya mendapat pulangan seperti yang diinginkan. Diharapkan keuntungan itu digunakan dengan sebaiknya dan semoga ia dilipatgandakan oleh Allah swt.

 Sesi makan asap. Saya tengah. Nama Bro yg sebelah tu sampai sekarang menjadi misteri kepada saya.



Klik imej untuk lebih besar

Carta Prestasi Dikemaskini sehingga 28 Jan 2014 sekitar pukul 5.14 pagi


Akhir sekali, sambutlah salam perjuangan dari saya buat anda semua. Semoga langkah kita bersama Miliun goldv6 akan lebih mantap selepas ini dan kejayaan yang lebih hebat akan dapat dicapai inshaallah.

Wassalam.

Ariffin, 25/01.

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: