Followers

Sunday, January 26, 2014

Sang Mentari Tetap Tersenyum Simpul

Sang Mentari Tetap Tersenyum Simpul



Assalamualaikum Warga Gold V6 semua dan para pembaca blog uncleseekers…..

Abang Hamid 

Musim dilautan yang bergelora telah pun reda kini pula disambut olih angin sejuk didaratan yang tak kurang hebatnya seperti dilautan…begitulah kejadian alam semesta atas kehendakNya..meski sang bayu garang menghempaskan dirinye sang mentari tetap tersenyum simpul menyinar walaupun tak segarang saperti sebelumnye.... tetap ada walaupun sedikit…sedikit2 lama2 jadi bukit…Alhamdulillah…. banyak ke sedikit semua atas ketentuanNya.

Begitu jugalah adat berforex…(bahasa mudah orang macam saya)..ada pasang surutnya..


 

Tahniah pada pencipta Gold V6 serta Admin yang mengurus segala urusan V6 walaupun walaupun keadaan agak tidak selesa V6 tetap dapat berlabuh dengan hasilnya.


Carta Prestasi Dikemaskini sehingga 24 Jan 2014.


Nampaknya profit dari 16 – 23 Jan agak memuaskan saya almaklum la anginnn...jumlah terkumpul sesudah dicampur tolak dan ditimbang tara melebihi USD250 bersih…Alhamdulillah…




Sesuatu yang saya suka dalam warga Gold V6 melalui trade forex ni …disamping mencari keuntungan didunia dapat juga kita membantu antara satu sama lain sedikit sumbangan/ Amal Jariah kepada rakan-rakan yang memerlukan dalam warga V6 hasil daripada trade forex. Selainnya terpulang pada nawaitu individu itu sendiri.

 

Terima kasih Uncle dan Admin kerana menerima saya dalam keluarga ini. Semoga warga Gold V6 tetap bersama dan bersatu hati..IN SYAA ALLAH…

Sekain.

Hamid
Peserta kelima

Lagu Pilihan saya….!!!! Eemmm… Qasidah Ya Hanana ( Betapa Untungnya Kami) Kalau nak edit silakan janji cantik..admin saya x reti nak makeup

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: