Followers

Wednesday, January 29, 2014

Saya Bukan Duta GOLD V6!

Saya Bukan Duta GOLD V6!


 Assalamualaikum w.b.t. kepada semua para pembaca blog uncle dan warga Gold V6.

Pada awal tirai tahun 2014 ini sangat mencabar, pelbagai ujian yang saya tempuhi. Baik ujian exam dan ujian dariNya. Alhamdulillah semua telah berjaya saya tempuhi dengan redha. Untuk makluman pembaca semua, saya baru sembuh dari demam denggi hampir seminggu. Mujurlah kena selepas exam. Walaupun menghadapi ujian getir, namun kemanisan rezeki yang dikurniakan olehNya sangat bererti. Dalam masa sakit, sempat juga belek-belek hp melihat prestasi produk Gold V6 berlayar di lautan forex.


Cuba tuan/puan/saudara/saudari fikirkan, dalam keadaan saya sakit dan tanpa perlu berkerja part time, saya masih boleh mendapat rezeki dariNya melalui perantara Gold V6. Syukur kepada Allah yang Maha Pemurah kepada hambaNya. Sepanjang bulan Januari bermula 9 Jan trade sehingga 27 Jan dengan margin USD 5k dan penambahan USD 2k pada 21 Jan, jumlah profit yang di hasilkan oleh Miliun Gold V6 adalah USD 1475.93, jadi saya telah dapat 40% daripada jumlah terkumpul tersebut iaitu USD 590.37.


Klik imej untuk lebih besar

Carta Prestasi Dikemaskini sehingga 28 Jan 2014 sekitar pukul 5.14 pagi


Memang tak terfikir selama ini boleh dapat duit sebanyak tu dalam sebulan. Bagi saya ckup banyak. Tapi janganlah kita sesekali lupa akan rezeki yg kita peroleh, sebagai orang islam memang kita digalakkan memberi. Pengalaman produk Miliun saya cuma dua sahaja iaitu GOLD dan GOLD V6. Apa yang saya boleh katakan, untuk produk GOLD V6 memang terbaik dalam landasannya dan sentiasa membuat saya tersenyum. Tiada sekelumit perasaan takut atau sedih ketika melihat prestasi GOLD V6, malah saya dengan yakinnya membuat suntikan modal ke margin. Pada pendapat saya, inilah mekanisme terbaik yang boleh membantu menjana pendapatan sampingan setiap bulan dalam keadaan ekonomi begini. Para pembaca yang dikasihi, anda nilaikan sendiri. Saya bukan cakap kosong, baca saja artikel2 sebelum ini berkaitan prestasi GOLD V6. Saya bukan duta GOLD V6 atau dibayar untuk memuji-muji tapi apa yang saya nyatakan adalah kebenaran dan kenyataan ikhlas.

 Helmy


Buat team admin GOLD V6 terutamanya En Mizi, Uncle, En Dzoul, cara kerja anda semua sangat profesional dan terbaik. Maaf sekiranya saya lambat memberi dokumen atau lain2 yang diminta. Saya akui kesilapan diri sendiri. Dan kepada semua warga GOLD V6 yg dikasihi, moga-moga kita semua sentiasa berada dalam rahmatNya. Amin.

Helmy
Peserta Kelima

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: