Followers

Tuesday, January 28, 2014

Tuah Yang Bertuah

Tuah Yang Bertuah


 Salam semua warga Milium ,

30 Aug 2013 adalah tarikh keramat bg famili aku. Tarikh tu genap 1 hari anak aku yg ke- 3 lahir.

Tuah Rizqi Bin Mohd Darwis

Allah telah menjanjikan setiap bayi yg dilahirkan ke muka bumi ini telah ditetapkan rezekinya masing2.

Orang kata (aku tak kata.. he..) tuah ayam nampak di kaki, tuah aku dizahirkan kepada anak aku yg baru dilahirkan ni.


Pada tarikh itu jugalah aku mula mengenali dunia forex dan robot bernama MILIUN ni. Dan hari ni hampir genap 5 bulan aku bersama2 MILIUN. Memang tuah dan rezki anak aku kot (Dah namanya pun Tuah Rizqi b Mohd darwis)


Sepanjang aku menggunakan robot2 ni, tak satu robot pun yg mengecewakan aku. Utk pengetahuan umum hampir kesemua robot tlh aku cuba. Pioneer, silver , silver 5 , GV6 (Gold V6).

Aku ni mmg tak la pandai dlm bidang forex ni. Tp sebagai pelabur yg penting adalah keuntungan. Setiap robot ada kelebihannya masing2. Apa yg aku blh katakan pertukaran satu robot ke satu robot adalah untuk memperbaiki kelemahan2 yg ada pada robot2 sebelumnya.

Senang cita kita tengok Microsoft. Dari pd keluaran Windows 97 sehingga ke hari ini, dah berapa kali kita kena tukar. Dan pernah tak kita terfikir kenapa.

Itu adalah salah satu produk org YAHUDI. Dan aku solute dgn vision Uncle and the gang utk menjadikan produk ini untuk membantu sesama Islam dalam menjana ekonomi keluarga.


Klik imej untuk lebih besar

Carta Prestasi Dikemaskini sehingga 28 Jan 2014 sekitar pukul 5.14 pagi

Berbalik kepada produk MILiun yg aku guna skarang (GV6 adalah robot terbaik setakat ni), bermodalkanUSD 6k aku ber syukur , tak sampai SEBULAN keuntungan telah melebihi 27.6% (kalau simpan kat bank pun brape je dpt).

Setiap perniagaan ada untung ada masanya rugi. Itu adalah lumrah yg patut kita tahu sebelum membuat pelaburan.

Pembahagian profit sharing bg aku tak kira la brape, asal kita setuju dan tak merugi kan, on je la .

Pesanan aku yang was-was nak join atau takut,baik korang buat solat istikarah mintak allah bg petunjuk. Semuanya kuasa Allah yg menentukan. Amin......


Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

 

No comments: