Followers

Tuesday, January 7, 2014

Uncle ni dah insaf ke?

Uncle ni dah insaf ke?




Salam kepada semua. Semoga semuanya dalam keadaan sihat walafiat dan dimurahkan rezeki. Uncle minta saya buat satu artikel berkaitan pengalaman dengan produk miliun gold.

Saya tidak akan sentuh bab2 teknikal dan analisa produk miliun gold yang telah pon ditulis oleh bro dzoul dalam beberapa artikel sebelum ni. Ditambah lagi memang saya tidak tahu forex. Cuma sekarang ni tahulah beberapa term contoh margin, equity, float, unrealized dan profit (rasanya semua orang suka term profit..hehe).

Bagaimana saya boleh terjebak dengan miliun?

Saya merupakan pembaca blog uncle, first artikel bagaimana orang kaya bertambah kaya memang sangat bosan ditambah dengan beberapa artikel analisis graf semua berkaitan forex.

Tertanya juga uncle ni dah insaf ke? Kenapa artikel merepek merapu boleh ada di blog uncle. Pada mulanya saya fikir ni produk ni adalah seangkatan pakman telo, alibaba, MLM dan lain2. Setelah membuka minda dengan seluasnya tanpa prejudis, saya mula membaca artikel2 berkaitan miliun (backlog semula artikel lama) dan telah menarik minat saya untuk beli produk ini ditambah keikhlasan dan jaminan uncle .


Semua ini berlaku pada bulan 11 dan saya nekad untuk join bengkel kelima. Semasa hadir bengkel kelima banyak memori manis dengan layanan , makan minum dan tempat tinggal.


Tidak disangka uncle kelakar dan sangat baik hati! Tengok kat tv, majalah muka nampak serius dan garang. Bak kata mat saleh "dont judge book by its cover" .


Walauapapon trima kasih banyak semua atas pengalaman manis tu. Alhamdulillah syukur kepada Allah s.w.t. tercapailah saya memiliki produk miliun gold. Trade bermula pada 9 Dis dan profit yg diperoleh setakat ini (6 Jan) adalah USD 527.98.


Sangat masyuk berbanding pelaburan saya dalam A*B sebelum ini? Berapa peratus profit A*B setahun? Bak kata nabil "lupikirlah sendiri". Tidak sia-sia saya laburkan dalam miliun gold.

Akhir kata, tahniah dan terima kasih diucapkan kepada En Mizi, En Hazly, Uncle, bro Dzoul dan semua warga Miliun. Rezeki yang diperoleh jangan lupa dikongsi kepada mereka yang berhak.


 Semoga semua diberkati olehNya dan bertambah rezeki.


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...




No comments: