Followers

Thursday, March 27, 2014

Bersengkang Mata, Profit Ciput

Bersengkang Mata, Profit Ciput



Salam semua ,


Hari ni hampir genap 7 bulan aku melibatkan diri dengan keluarga robot – robot ni ( pioneer sampai la ke GV6 ni ). Mungkin apa yg aku lalui atau rasa xsama dengan org. Yang penting bg aku adalah apa jua pelaburan yg aku buat berkehendakkan keuntungan ( xde sapa pun yg melabur tapi nak rugi) . Dan alhamdulillah sepanjang tempoh ni belum pernah satu bulan pun profit aku miss. Tapi apa yg dapat aku katakan (sebagai antara pengguna yg paling pioneer) keuntungan yg aku perolehi jauh lebih masyukk berbanding dengan penggunaan robot2 yg aku selia pantau sendiri.



Januari 2014 - 55.97% Keuntungan 

 Februari 2014 - 118.11% Keuntungan

Mac 2014 (sehingga 21/3/2014) - 41.09% Keuntungan

Dah la kena bersengkang mata, profit ciput je. Jadi apa yg perlu aku fikirkan lagi, untung lebih , tido pun nyenyak. Walaupun isu profit sharing ini masih lagi menjadi bahan pertikaian, tapi bg aku yg pernah mengguna pakai hampir kesemua robot melihat isu ini sebagai personal issue . Ini semua bergantung kepada hak individu masing2. U want it, u take it .

The money is yours.
Darwis


Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...


4 comments:

Anonymous said...

teringat dulu mula mula trade,pelbagai versi robot dan teknik,pendapat hamba jaga MM bila peluru besar tak berpatah balik memang tak tido....

Anonymous said...

Btul ke beb jual 3.0 beli 3.7.. beb tegok kitab mna beb... tamk tul beb...

Anonymous said...

dulu ana dah ckap ngan anta. anta tak nk dgar. anta kta ana dengki. ana dengr anta dah kna ribut. bkal meletup. apa sdah jdi beb. anta kna muhasabah beb.

Anonymous said...

Apa crita beb. dah ada crita panas bkal meletup. dah belegar sesama ahli. psal apa beb. anta tak blajar dri kesilapan beb. anta tak tau bab forex beb. kita tunggu sama sama beb. sabar beb.