Followers

Friday, March 7, 2014

Demi Bulan Dan Matahari

 Demi Bulan Dan Matahari



Assalamualaikum wbt dan salam rahmat dan sejahtera buat Uncle, para Admin dan keseluruhan nelayan laut dalam GV6..moga anda semua berada dalam kesejahteraan dan keberuntungan hakiki, dunia dan akhirat, Insha Allah

Syukur padaNya yg Maha Mengkehendaki, yg Maha Pengasih lg Penyayang atas kebesaran rahmat-Nya, memberikan aku peluang dan kesempatan utk bersama2 merasa pengalaman pahit manis debaran bersama2 saudara seagama sebangsa warga GV6...terima kasih yg tidak terhingga sekali lagi dan berkali2 takkan jemu aku ucapkn buat Uncle dan para Admin atas peluang ini..

Aku amat keberatan untuk menidakkan permintaan Uncle yg kita sama2 kasihi dan sayangi ini, melalui Sifu Dzhoul, utk menitipkan seberapa patah perkataan berkaitan GV6 ini..tentang prestasi, pengalaman, keuntungan,pengalaman melihat market dr mata aku sendiri selaku penerima infaq dan pedagang yg masih terlalu hijau dalam dunia forex ini amnya..

Sebelumnya, pohon jutaan kemaafan pada Uncle dan saudara2ku,seikhlasnya aku masih kurang arif benar utk berbicara tentang produk GV6 ini..untuk segala terms dan konteksnya yg mungkin sungguh asing utk aku nukilkan disini namun aku cuba sebaik yg mungkin..

Sehingga artikel ini ditulis (2311hrs 6/3/2014) total keuntungan daripada modal infaq yg disumbangkan oleh saudara2ku yg mulia, yg dijanakan melalui Expert Advisor (EA) bernama GV6 kepunyaan Uncle yg dgn kemuliaannya berkongsi dgn setiap warga GV6 adalah seperti berikut :



11/2/2014 (USD 249.57)

(Keuntungan diatas adalah hasil dari menumpang kapal2 induk kepunyaan bro Zuhaili dan bro Hafiz..mungkin aku lupa dan alpa utk berterima kasih kepada kedua2 nakhoda hebat ini dan di kesempatan ini ingin aku merafaqkan jutaan terimakasih atas kesudian tuan berdua menerima aku sebagai kelasi layar atas kapal tuan2)

12/2/2014 (USD 28.09)

14/2/2014 (USD 37.91)

24/02/2014 (USD 49.75)

26/2/2014 (USD 36.23)

28/2/2014 (USD 64.36)

4/3/2014 (USD 14.39)

Secara kasarnya keuntungan selama 6 kali trade (2 kali trade pada 28/2/2014) adalah sebanyak USD 230.73 atau purata keuntungan bagi per trade adalah sebanyak USD 38.45..mungkin bagi sesetengah traders nilai ini terlalu kecil namun bagi diriku yg sering kesempitan dan kesesakan, hatta keuntungan USD 10 sekali trade pun adalah jutaan rahmat buatku..aku percaya dan yakin itulah ketetapan rezki buatku dari Yang Maha Memberi Rezeki..

Dan tentang pengalaman merasai sendiri debaran melihatan gelombang lautan market,mungkin aku jenis yg hanya kadang kala melihat MT4 tapi apa yg bole aku katakan aku yakin dan percaya apa yg telah ditetapkan buatku oleh-Nya..mungkin cuma ada pada suatu ketika sekitar 24/2/2014 lepas ketika itu trade berlanjutan selama hampir seminggu jika tidak silap perkiraan aku, dan market pada ketika itu agak tidak menentu gelombangnya dan Uncle telah mengistilahkan “Kapal Mabuk” utk saat2 sebegitu..ML aku telah jatuh dibawah paras berjaga2 300 dan bermain2 sekitar 230-250 dan nampak sangat aku membohong kalo xde perasaan apa2 ketika itu.. tapi jika Allah mengkehendaki kapalku karam pada tarikh itu,tetap aku redha walaupun dalam perasaan yg berat kerana kapalku adalah amanah infaq dari saudara2ku sekalian dan pastinya aku tiada keupayaan utk menampung kebocoran yg berlaku..masih lagi aku teringat pesanan Tok Wan tersayang untuk menghubungi Admin tapi sebaik saja seberapa ketika selepas itu paras ML mula meningkat sedikit demi sedikit dan akhirnya trade berjaya ditutup dgn jayanya..dan pastinya akan tetap ada keberuntungan walaupun sedikit tapi tetap aku rapatkan tapak tangan dan bersyukur..Terima Kasih Allah..

Akhir kata,dh pjg pulak rasanya artikel ni,kalo bisa aku susun “thumbs up” dari kutub utara ke kutub selatan mmg pasti akan aku susunkn utk gambarkn betapa hebatnya produk GV6 kepunyaan Uncle ini..pastinya setiap trade tidak akan mengecewakan dan sudah pasti tak banyak pasti ada sikit rezeki bole dibawa pulang..utk pembaca2 lain yg belum menjadi warga GV6 sepertimana kami2 yg terpilih ini,demi bulan dan matahari yg tetap tidak tergelincir dari landasannya yg ditetapkan Allah swt,artikel ini bukanlah rekaan dan omongan kosong semata2,bukan ampuan atau bodekan,cuma sekadar perkongsian rasa dan pengalaman utk hikmah bersama

Terima Kasih Allah, Terima Kasih Uncle, Terima Kasih Admin, Terima Kasih Warga GV6 saudara seagama sebangsaku

Bukit Putra, Kuala Lumpur
0037hrs 7hb Mac 2014

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: