Followers

Saturday, March 15, 2014

Depa Amik Sampai 60%...Cam Ni Bila Nak Balik Modai...

Depa Amik Sampai 60%...Cam Ni Bila Nak Balik Modai...




Assalamu a’laikum wbt dan Salam 1 GV6….

Salam sejahtera ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW dan ahli keluarga serta sahabat2 Baginda.

Harap semua pembaca berada dalam keadaan terbaekkk dan bahagia di bawah lindungan Allah....

Kali kedua aku sumbang cerita dalam blog yang memang famous amos nih...aku tengok dah ramai kawan seperjuangan yang tulih pasai pengalaman menggunakan GV6 ni.....kali ni aku nak highlight pasai benda laen sikit...

Awai Feb baru nih aku dah stat profit sharing...maknanya akaun aku dah mula mengeluarkan hasil yang ditunggu-tunggu...tetiap 1 ke 2 hari close trade adala masyukk dalam USD 200 – 300++...alhamdulillah rezki Allah..

Tapi pada 4 Feb aritu...aku jadi cam orang x brapa waras...gilaaa ahhh ding dong...mana tak nya 1 hari tu jaa akaun aku close 6 kali sehari...jenuh aku kira adalah dapat dekat USD1k ++...cam org penang kata...raya hindu aku ari tuh....tapi ada kisah disebaliknya...


Hari senin sebelum tu aku dok check, awat akaun aku baru peluluru pertama, sedangkan kat wsapp ramai dok kecoh dah peluru kelima...rupanya aku ada geng yang alami situasi yang sama...abg zainal n darwis...

Jadi dengan pantas aku pun call dzoul untuk solve kan problem aku ni...dikala akaun kengkawan yang laen dok floating dekat seminggu angkara fenomena kapal mabuk...akaun kami bertiga close dekat hampir 9 kali sepanjang tempoh fenomena kapal mabuk...

Tapi aku segan nak cakap kat wsapp....takut mengguris hati kengkawan yang laenn sebab depa tgh sesak napas menahan floating yang menggila masa tuh...sampai la uncle bagitau aku...kata dia "pehal lu nak takut lakkk...rezki tu Allah yang bagi...jadi hak Dia la nak bagi kat sesapa pun"...baru la aku tersedaq...adat manusia cam aku...

Secara berterus terang, masa memula start profit sharing ngan GV6 ni ada sikit rasa tak puas hati...ya laaa depa amik sampai 60%...cam ni bila nak balik modai...duit robot pioneer lagi...

Tapi bila aku terpikiaq secara mendalam...rupanya pulangan yang aku dapat lebih daripada tuuu...walau pun x dapat diukur dari segi duit ringgit mahu pun usd...

Ada laa beberapa kali aku hadapi masalah server...dengan satu call ja...admin GV6 terus setelkan problem aku...sampai ada sekali tu tu cemana ntah server aku x bole login...jadi admin suggest kan supaya aku ikut copy trade...dzoul kata sekurang-kurangnya dapat gak profit daripada terperap tunggu depa setelkan problem server aku ni...memang terbaekkk la korang (syukur kerana dapa admin yang bertanggungjawab macam dzoul, adeek, mona n yaya)

Satu lagi contoh return yang x dapat di ukuq dengan nilai RM atau $, bila IB kata duit dah masuk...tapi aku check x masuk lagi...petang Jumaat tu aku call Uncle bagitau...malam tu jugak depa setelkan sampai tengah2 malam dzoul call aku 2,3 kali suh check balik M2U...kata dia depa dah bank in kan...mana nak cari admin yang teguh memegang amanah camni...

So bagi kengkawan atau orang luaq yang masih ada sikap ragu2 atau skeptical dengan profit sharing ni...baekkk korang lupakan laahhh....dengan nilai 60% tu kita dapat admin dan kengkawan yang penuh dengan sikap bertanggungjawab dan amanah...

Sooo...akhirul qalam, aku menyeru supaya kita buangkan perasaan negatif dalam diri kita...gantikan dengan sikap positif...baru bangsa kita bole berjaya...Tq

Rizal



Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943



Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...



19 comments:

Anonymous said...

Sejak akhir-akhir ini ramai yang telah keluar dari gold v6. Mengapa??? mesti ada perkara yang tidak betul berlaku.

Mereka-mereka orang kuat miliun. Seperti mustafa, edzny, ezad, hazli, norizan, izputra dan yang paling berpengaruh di gold v6 yang ramai peminat telah keluar iaitu tok wan.

Mereka ini adalah orang yang sentiasa membantu untuk menaikkan nama miliun.

Apa yang aku nampak di sini ialah salah satu adalah kenyataan bodoh yang dikeluarkan oleh admin.

1. tidak tido malam untuk jaga akaun. nak jaga benda nya robot yang buat kerja. perkara ini ramai yang pertikaikan. ramai yang tau kebodohan admin terutama uncle. Uncle tak boleh disalahkan hidup dia dijanda baik je... tidak tahu dunia luar... dia tau kutuk orang je. kalau tak macam mana bini pun lari. ramai yang gelakkan uncle. sampai ada yang mengatakan kalau dah bodoh yang nak membodohkan orang lain.

2. staf yang ramai nak kendalikan akaun. kejadah apa nye... alamak tolong lah jangan memperbodohkan orang... nak buat apa ramai ramai pompuan tu... nak urut batang uncle ke ... bagi penerangan sikit sikit... lepas tu ambik gambar tunjuk admin sibuk.... ha ha ha


3. masalah pembayaran sampai 2 minggu apa barang bro... staf ramai bayaran cam siput... slow.. memang lepas ni akan ramai yang akan keluar dari gold v6 jika admin masih mengeluarkan kenyataan bodoh dan banggang....

4. Uncle kata dia bukan admin... sapa admin... bila dia buat kenyataan itu ramai yang dah pertikaikan... bila kapal tenggelam.. uncle akan kata aku bukan admin. salah satu cara nak lari dari tanggungjawab. tujuan asal nak bantu orang melayu tinggal kenangan je. cuma nak penuhkan poket uncle je.

fikirkan lah jangan syok sendiri. jangan memperbodohkan ahli. kalau anak jantan siarkan komen aku ni. berani kerat kote kalau keluar. jumpa lagi.

Anonymous said...

Salam anon 5.19,

Aku rasa ko ni mesti xmiliun gak kot. Tak kalo mna ko dpt info dlman miliun ni.

Bg aku yg dh involve dlm miliun dr pioneer sampai v6...tak terpikir lak aku hal2 admin ke uncle ke. Cuma aku concern bab aku ja.

Ikut pemerhatian aku mmg uncle pun ada makan sharing ni...sbb dia pun org beb....kna mkn nasi gak.

Tp bila ko dah masuk hal2 peribadi org lain tu x brapa elok laa kan. Bia la dia ngan hal dia.

Bab hazli, kak ezan, tok wan aku xde hal...sbb tu duit diorg...diorg pnye hak la

So bro, nasihat aku better mind ur own biz. Aku doa kan agar ko berbahagia di bawah lindungan Allah

Anonymous said...

Sekarang boleh ko kerat kote ko... pembayarn 2 minggu untuk sekali gus.... ko yg tak paham.... jgn nak jatuhkan maruah orang sesuka hati.... kenyataan bangang apa? Cuba ko bagi contoh skit.... kalau ko pasal duit nak maki n jatuhkan maruah perempuan.... ko tak akan senang... wey yg ada tuh sume trader yg baca market pun dierang ...lepastuh baru lepaskan robot... ko tau marah jer.... pnah uncle maki ko? Marah ko? Usik keluarga ko? Aku rasa takder pun... ko tau ker masa milliun dulu uncle kene tikam dr blankang mcm mana? Duit untuk testing robot v10 dan v8 duit sapa? Kalau bukan duit admin sendiri....

Anonymous said...

salam , pada annoy yg memberi komen tiada bahasa .
sebagai admin GV6 !!
saya nak memperbetulkan pada komen ke2 & ke3 anda .
- kalau admin tak buat keje semua warga GV6 yg ada masalah dgn robot ataupun server, masalah mereka tidak akan selesai .
- kalau admin admin xmemegang amanah wrga V6 pasti bayaran 2 minggu sekali tidak bejalan . maksudnya tiada seorang pun warga V6 yang akan makan hasil trade mereka .
-suka suki mak abah ko je nak kata kami admin perempuan urut kote uncle ! bahasa biar elok sikit bro , ko ingat kitaorang gundik ke hape ? aku panggil uncle tu ABAH !! so biar elok sikitlah bahasa tu . selama aku dan semua admin GV6 kenal uncle dia xpenah buat perkara yg kurang ajar kat kitaorang .
- lagi satu bila uncle post gambar admin tengah sibuk means mmg admin tgah sibuk setelkan pembayaran dan juga semua masalah warga V6 !! kalau LEMBU jumpa kitaorang LEMBU pun tabik spring kat kitaorang sebab besengkang mata nak siapkan semua kerja yg kami pikul beb!
-sedap mulut je ko tuduh kami ADMIN macam2 . sebelum becakap fikir dulu . ape perasaan ko kalau ade orang ckp bnda yg serupa mcm ko ckp kat admin pada ahli keluarga yg perempuan ????

*sekarang awak bole kerat ke x ? komen awak dah di publish !

Anonymous said...

Akal tuhan bagi untuk berfikir
Sblm komen pikir dan siasat dulu
Berfikir berfikir dan berfikir
Siasat siasat dan siasat
Pahala senang nk cari
Dosa pun senang nk cari
Jangan sia2kn pahala pi sedekah kt org lain
Dan jangan jadi sia2 tanggung dosa org lain
Apa uncle buat,kt mana dia nk duduk,sapa dia nk ambik jadi staf dia bukan masalah anda dan suka hati dia la
Jgn kecewa dan melarat membabitkan org2 lain
Moga anda memperolehi hidayah-Nya

ea creator said...

salam... admin ditugaskan bukan hanya pantau akaun... banyak lagi kerja admin yang korang tak tahu, cuma hairan betul dengan kaum melayu, suka sangat jaga tepi kain orang..
sekarang urusan kajian market dan analisis ea juga ditugaskan kepada admin... contoh, penggunaan ea dan lot admin yang tentukan... tanggungjawab admin amat besar.. forex adalah perniagaan yang amat risiko.. memerlukan ketua yang tegas dan disipilin untuk mengemudi sesuatu organisasi forex.. mempunyai staf2 yang jujur dan amanah dan taat pada ketua.. organisasi lah yang akan membantu memberikan profit yang konsisten.. paling penting "KALAU AKAUN BERMASALAH MEREKA TIDAK LARI LEPAS DIRI"... sesuatu sistem forex bukanlah untuk selama-lamanya... organisasi perlu sentiasa create sesuatu sistem untuk menghadapi market yang sentiasa berubah-ubah..

Anonymous said...

setelah diteliti..

Uzair.... izputra.... atauu??

Anonymous said...

Ea mmg ler admin yg tentukan. Habis tu sape lg yg nak tentukan. Nak tentukan ea apa yg nk digunakan bknnya susah pn. dah pastilah v6. Takkan ea pioneer silver kot. Takkan itu pn perlu admin ramai ramai nk fikir. Lot pun bkn susah nk set.set sekali saja lps tu biar ea jalan sendiri. buat kajian market dan analisis ea setakat buat backtest apa la sgt.tak susah pun. Tak usah klentonglah. Nak tipu org taktau apa psl forex bolehlah

1 lg bro yakin ke kalau akaun bermasalah mereka tidak lari lepas diri.jika semua akaun mc serentak admin nk tanggung ke kerugian ratusan ribu usd tu.uncle walaupun dia yg mastermind semua ini spt biasa takkan mengaku dia admin.terbukti selama ini.jadi kpd sape korang nk tuntut?sndiri mau ingatlah

Tlg siarkan komen ini.admin biar telus

Anonymous said...

uncle kasi keluar gambar UZAIR !!!
biar dia tahu erti penyesalan .
keluarkan semua cerita tentang dia !
orang dah tolong pun xsedar diri lagi !

Anonymous said...

pada golongan yg tidak berpuas hati dgn 60% 40%.....

nampa nye uncle dari komen mengenai ea nie kita dah tahu sapa yg komen .

ko pandai ckp kan idz putra ape kate ko buat backtest dalam satu hari then ko jadi admin !!!!

ko nie memanjang tak puas hati ! yg ko dengki sgt ngan kami admin GV6 & UNCLE ni kenapa ??

ade ke kitaorang kacau periuk nasi ko ????

ko cemburu sebab kwn2 ko dpt mkn hasil tp ko xdapat kan ???
eeee....
busuk betol hati ko nie...

Anonymous said...

Tak perlu kita nak berteka teki.... kalau berani dedahkan identiti... apa barang baling batu sembunyi tangan...... betul ker nama yg ko sebut tinggalkan milliun sebab tak puas ati..... weyh jgn main petik jer...... tak berani melawan seorang diri ker?

Anonymous said...

Aku sumpah atas nama Allah komen pertama tu bukan dr aku.aku hanya beri komen pd 2.47AM sbb nk jawab komen dr ea creator.jgn disalah anggap orgnya.aku minta maaf jika komen tu salah dan singgung perasaan admin.aku henti setakat ini.tlg publish komen ni sbg bukti aku ikhlas mohon maaf.terima kasih

Anonymous said...

lu uncle menyamar jadi orang utara lak. dunia dunia

Anonymous said...

uncle lu jangan cakap mayak ma. Lu punya gambar baik punya projek. ada sama wa. cam mana wa boleh lapat itu gambar. lu tanya lu punya dayang. lu manyak pandai cakap quran ma. tungu masa mau tayang wo. mesti meletup punya itu janla baik. kasi siar ini komen. uncle kasi senyum sikit.

Anonymous said...

kesian aku kat korang yg suka bg komen mcm budak2 ni..
wake up bro !!
buat malu diri sendiri je .
malu pada orang , diri sendiri n allah .
sudah2 lah tu memfitnah orang itu dan ini .
tak takut dosa ke ?
kalau betul kau berani sgt jumpa uncle dan admin yg ko panggil dayang depan2 .
malu kat orang !
komen benda yg hakikatnye ko nak menutup kemaluan sendiri .
;))
bawak2 mohon pengampunan ye ?

Anonymous said...

wuyyoo.... lu langsi lu mati... kasi siar itu gambar tengok.... tak sabaq.. ada bran?? edit photoshop kasi letak sirap bandung satuuu!! phuii..

Anonymous said...

lu dah rugi trade manual..nak gertak gambar bogel plak..bawak datang bro..kalu lu rasa lu ada gambar tu..silakan..setakat cakap je..lu mmg paria

Anonymous said...

Aku pon teringin nk tgk gamba bogel uncle. Kalo bebetul ada, kasi tunjuk arr. Tp stakat cakap ja, anjing pon bole menyalak. Sbb lidah ni xde tulang kan.
Kalo prob bro setakat level bisnes, xpyh la nak aib kan org. Takut nanti Allah buka plak aib kita kat org. Kannnn

Anonymous said...

smalam pun ada yg kluar dri group. apa crita. yg bngang dan bahlul je msih nak tunggu.