Followers

Tuesday, March 25, 2014

Hilang Semuanya...

Hilang Semuanya...


Assalamualaikum buat Uncle, Dzoul dan rakan2 lain,

Saya menulis email ini untuk melahirkan rasa syukur atas bantuan Uncle dan admin kerana membantu memberikan modal yang mana hasilnya telah saya kecapi.

Saya join Miliun asalnya hanya kerana Uncle walaupun saya tak tahu pape pasal forex. Jaminan yang Uncle berikan membuatkan saya yakin untuk mencuba Miliun. Saya mula menggunakan Pioneer sejak bulan sept tahun lepas dengan margin USD2k. Pada mulanya, prestasi Pioneer memang sgt memuaskan. Pioneer mula goyang bila pair JPY mula tidak stabil. Margin semakin tipis dari hari ke sehari. Walaupun sempat top up lagi USD500, Pioneer akhirnya karam juga kerana terlalu banyak posisi yang open.

Pada mulanya memang agak kecewa kerana saya menyimpan harapan yang tinggi agar ada pendapatan sampingan yang boleh membantu perbelanjaan seharian. Sepanjang mengunakan Pioneer, saya langsung tak sempat merasai hasilnya. Saya fikir mungkin rezeki saya setakat itu sahaja.

Tanpa disangka, Uncle memberikan harapan baru bahawa wang yang telah dilaburkan beserta kos robot akan dikembalikan mengunakan Gold V6. Margin permulaan akan dipinjamkan oleh Uncle sehingga kita mendapat balik modal asal. Selepas itu, hasil keuntungan akan dibahagikan 60-40. Bagi saya yang telah hilang semuanya, ini adalah peluang keemasan yang tidak boleh dilepaskan.

Januari 2014 - 55.97% Keuntungan

 Februari 2014 - 118.11% Keuntungan

Mac 2014 (sehingga 21/3/2014) - 41.09% Keuntungan


Selepas mengunakan Gold V6 selama 2 bulan, modal saya telah balik ke asal (USD2k). Malah saya dapat merasai hasil keuntungannya secara percuma pula. Alhamdulilah, syukur mendapat rezeki yang terpijak diwaktu yang amat memerlukan ini. Bila kita susah, baru la terasa betapa besarnya nilai duit.

Saya mendapat tahu bahawa ada beberapa orang yang tidak berpuas hati dengan pembahagian untung 60-40. Sekiranya kita melihat pada dollar and sense, mungkin kita rasa ianya agat berat sebelah. Tapi apa yang kita tak nampak, dengan keuntungan itulah Uncle boleh membantu rakan2 yang telah karam seperti saya. Kalau kita melihat ia sebagai infak yang dapat membantu rakan2 yang susah, tentu tidak akan timbul perasaan tidak berpuas hati.

Kita mungkin boleh mencari ramai orang yang menawarkan pembahagian keuntungan yang lebih menarik ataupun robot yang lebih canggih. Tapi bolehkah kita mencari seseorang yang dapat menjamin segala wang yang kita laburkan? Dan berpegang pada janjinya walau dalam apa keadaan sekalipun? Tepuk dada Tanya selera.

Dan yang paling penting adalah ukhwah yang terbina diantara Uncle, admin dan rakan2 lain yang mana adalah tidak ternilai dengan wang ringgit.

Semoga ukhwah ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat.

Terima kasih.

Asri

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943



Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

3 comments:

Anonymous said...

Ha ha ha..

Dasar Manusia...kalau tak tamak, Dengki , Khianat tak akan hilang..ha ha ha..

Tak cayo..gi baca salatul salatin and Taufat al nafis..ha ha ha..

Anonymous said...

setuju beb. tamak jv 60/40. tamak jual 3.0 beli 3.7. tamak modal air liur, untng atas angin.

Anonymous said...

confirm kau tak ada knowledge..
blog nie ramai orang baca , setakat komen bodoh korang nie , orang yang ade ilmu bantai tergelak je .
syuhh.... pergi main jauh2 !!!!!