Followers

Wednesday, March 26, 2014

Kalo dapat nak aku tumbuk je org tua ni...

Kalo dapat nak aku tumbuk je org tua ni...



Assalamualaikum

Uncle,Admins dan setiap jirim jasad saudara seagama sebangsa GV6 sekalian..moga kalian semua berada dalam keberadaan yg nyaman dan tenang dan tetap di dalam limpahan rahmat karunia-Nya Azza Wajalla..

Terlebih dahulu dan pertama kata,artikel ini ditulis dgn setulus ikhlas dari hati dan jiwa serta perasaan sang penulis artikel..tiada paksaan mahupun pistol dipicukan di kepala..hanya setiap kata yg terbit dari hati untuk menyatakan kesyukuran serta pengalaman berharga dalam sesi kehidupan ini lantaran perkenalan dgn Uncle dan GV6

Baiklah, seikhasnya aku sepatah haram xtau langsung ttg forex dan perkara2 yg berkaitan yg bermain sekitarnya sebelum ini..yg aku tau mungkin asas yg cukup asas,kita beli matawang asing apabila harganya rendah dan jual apabila harganya meningkat..tapi mmg bukan dalam perancangan hidup aku utk melibatkn diri dalam arena forex ini

 (klik)


Bagi mereka yang mempercayai kewujudan / rakaman / audio / bau / perasaan tentang kehadiran makhluk dimensi keempat, tiada sebarang penerangan yang perlu dijelaskan tetapi bagi mereka yang tidak mempercayainya tiada sebarang fakta yang boleh dinyatakan


(klik)

Dan Uncle pula,sebelum ini mmg aku kenal dia dalam rancangan reality TV Seekers bersama Adeek dan Sis di NTV7 sekitar pertengahan 2000-an..ikhlasnya,aku follow beberapa siri awal pastu trus tinggal sbb pertama masa citer tu la iklan jadi banyak dan kedua dok tunggu2 sepatah bayang entity pn aku xnmpak..yg ada hanya bunyi2an dan gerak2an bayang2an yg aku sendiri kurang pasti apa bendanya..pastu langsung xdgr khabar berita dari Uncle ini..dan muncul kembali dalam Melodi,ntah apa isunya tgk2 Uncle mngamuk dgn krew Melodi (ni btoi ka staged uncle?)..kemudian perdebatan dlm satu talk show yg aku lupa tajuknya tp masa tu Uncle bwk semua equipment ghosthunter dia tp malangnya diperlekehkn oleh Dr motivasi tu..dan aku masih igt riak muka kalo-dpt-nk-aku-tumbuk-je-org-tua-ni uncle..



(klik)

Dan bertahun2 selepas itu..setelah sekian lama menghilang..dalam x aku sedar uncle dh ada blog sendiri..dari V1 kemudian berlaku isu tersebut hingga blog menjadi V2..isu2 dlm blog amat menarik bagi aku sbb ianya sebenarnya mencerminkan hakikat sebenar manusia2 di Malaysia ini..sehinggalah sekitar June 2013 dgn artikel Rahsia Bagaimana Org Kaya Bertambah Kaya edisi pengenalan trus uncle sembang psl forex,psl EA,etc dan artikel2 seterusnya trus focus ttg produk EA Forex ini..tapi aku mcm biasa la,hanya sekadar baca,sbb dgn pendapatan dan perbelanjaan aku ketika itu,pasti mustahil utk aku melibatkn diri dalam sepak terajang forex ini..

Namun ianya sudah tertulis sejak azali dan sudah ditetapkan oleh Yang Maha Mengasihani,sekitar awal Sept 2013,tatkala ombak kehidupan makin meruncing,mengganas dan menelan apa sahaja di laluannya,lantas aku beranikan diri utk e-mel uncle menyatakan hasrat dan keinginan utk bersama dlm dunia forex ini,utk memiliki EA yg ditawarkan pada masa itu..tp sejujurnya pada saat e-mel itu aku taip mmg modal aku lgsg xde,apatah lg utk membeli EA trsebut..rm37,000 pn xde dlm poket apatah lg rm3700..tp pihak admin dan uncle pd masa itu mmg sungguh reasonable dan tolerance dgn keadaan aku yg kesempitan pd ketika itu..dgn jasa baik budi pekerti uncle,maka dapatlah aku merasa menjejakkn kaki ke Janda Baik dgn seluruh keluargaku dan gamble naik kancil yg roadtax dah mati ketika itu..dan selepas itu segalanya menjadi memori manis utk diriku dan telah aku ceritakan dalam artikelku sebelum ini..(klik) dan pasti sesungguhnya jika tidak atas kekuasaan-Nya yg menggerakkan hati uncle utk menerimaku,pastinya sekarang ini aku sedang menolak tin2 minuman sekitar Dataran Merdeka sambil usya2 kot2 DBKL nk raid dan merampas tin2 minumanku dan troli bini aku..



Januari 2014 - 55.97% Keuntungan

 Februari 2014 - 118.11% Keuntungan

Mac 2014 (sehingga 21/3/2014) - 41.09% Keuntungan


Dan kerana rahmat-Nya juga melalui produk GV6 ini,modal infaq saudara2ku sekitar usd500 kini telah melepasi usd1000 hanya dalam 2 bulan jika tidak salah perkiraanku..100% dalam 2 bulan?cuba bayangkan jika usd5000,usd50000 atau usd500000??usah digusarkan tentang profit sharing 60-40 walaupun ada juga yg tidak berpuashati tentang perkara ini..bak kata saudara Asri dalam artikel sblm ini.. (klik) 60% di pihak admin ada disalurkn utk membantu topup akaun saudara2 yg lain yg mungkin memerlukan bantuan tapi kita semua tidak mengetahuinya..mungkin apabila ML sudah ditahap berbahaya atau mungkin sblm ini kapalnya pernah musnah dilanda badai market yg menggila..dan admin yg mengawasi dan memerhatikan market menggunakan pengalaman dan kepakaran yg tidak kita ketahui..mereka ini juga manusia yg ada keperluan..cukup sekadar bersangka baik dan rasanya tidak perlu menitipkan komen2 yg berbaur terlalu menyerang keperibadian seseorg..aku ckup yakin uncle seorg yg rasional dalam byk hal dan jika terdapat permasalahan mahupun kekurangan kepuasan hati lebih baik sekiranya berjumpa beliau dan berbincang dari hati ke hati..inshaAllah pasti ada titik pertemuan di mana2..

Moga kita semua beroleh kesejahteraan dunia dan akhirat

Bro Q

Bukit Putra, Kuala Lumpur

2355hrs 25hb Mac 2014

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: