Followers

Wednesday, April 9, 2014

Berendam Dalam Sungai

Assalamualaikum w.b.t.



Saya join bengkel 3,product silver pada sept 2013. Pada hari akhir sempat ke Wadi Hana berendam dlm sungai,makan,mendengar celoteh Pak Habib dan membeli 2 buku tulisan nya.

Pada minggu pertama trade excellent, profit usd 900+. Minggu kedua dan berikut nya menurun dan floating meningkat kerana banyak order tersangkut.

Hujung nov 13 kena tsunami forex, ML (margin level) turun hingga +- 500, sebelum tidor saya berdoa agar akaun saya selamat.Bangun pagi terus check akaun, Alhamdullilah maseh selamat dan ML meningkat pada paras yang selamat.

Pada Jan 2014 keluar product GV6 dan admin advise tukar kapal. Saya join GV6 pada hujung Jan 2014. 

Alhamdullilah sejak itu profit consistant ,hingga sekarang profit terkumpul +-18K.

Terima kaseh pada Uncle, Mizi, Dzoul and the teams kerana melakukan tugas dengan baik,telus  dan amanah, jika tidak mana mungkin akaun geng yang karam dapat di pulihkan ke margin yang asal.

Di harap juga saudara Mizi sentiasa dapat upgrade product mengikut kesesuaian gelombang forex .

Saya juga berdoa kami di GV6 ditambahkan lagi rezeki agar kami dapat dikongsikan dengan keluarga terdekat dan juga orang lain yang kurang bernasib baik.

Berkenaan fitnah dan komen negative di blog, setakat ini saya tak Nampak ada kesahehan nya, melainkan niat mereka untok memecah belahkan setiakawan group GV6 sahaja.

Semoga Uncle dan admin semua sabar dgn dugaan ini dan terus maju kedepan,tak perlu melayan rentak mereka.

Sekian,

M Sariff.

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943 


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: